کد خبر : 66987 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲

ورود یک خودرو جدید به بازار ایران +تصاویر

مدل 2014 خودروی اسپورتیچ پس از مدت کوتاهی از عرضه آن در بازارهای جهانی، در بازار خودروی ایران نیز عرضه شد. به گزارش میهن فال به نقل از مهر، در طی چند سالی که از ورود برند کیاموتورز به بازار ایران می گذرد، خودروی اسپورتیج جزو مدل‌های پر طرفدار این …

مدل 2014 خودروی اسپورتیچ پس از مدت کوتاهی از عرضه آن در بازارهای جهانی، در بازار خودروی ایران نیز عرضه شد.

به گزارش میهن فال به نقل از مهر، در طی چند سالی که از ورود برند کیاموتورز به بازار ایران می گذرد، خودروی اسپورتیج جزو مدل‌های پر طرفدار این برند در بین مصرف کنندگان بوده است. مدل 2014 این خودرو، پس از مدت کوتاهی از ارائه آن در بازارهای جهانی، در ایران نیز عرضه شده است.
ورود یک خودرو جدید به بازار ایران +تصاویر

اسپورتیج به طور کلی یکی از محصولات پرطرفدار شرکت خودرو ساز کره ای کیاموتورز محسوب می شود و یکی از دلایل ابن محبوبیت، قیمت مناسب آن به نسبت طراحی ظاهری و ویژگی های فنی و ایمنی آن است.

ورود یک خودرو جدید به بازار ایران +تصاویر

این خودرو دارای ایمنی پنج ستاره و امکانات رفاهی مناسب از جمله ایربگ‌های جلو و جانبی و پرده ای، ترمز ABS و EBD، چراغ‌های زنون و DLR، دکمه استارت و کلید هوشمند، سیستمهای تثبیت سرعت در سراشیبی DBC کنترل ایستایی در سربالایی HAC و کنترل پایداری خودرو ESC و سیستم صوتی 6 دیسک می باشد.

ورود یک خودرو جدید به بازار ایران +تصاویر

همچنین این خودرو مجهز به گرم کن و تهویه صندلی و نیز تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه و سان روف و سقف شیشه ای (پانوراما) است. اطلس خودرو، نمایندگی فروش محصولات این کمپانی در ایران، شرایط ویژه ای را برای فروش این خودرو از اول بهمن ماه امسال برای خریداران در نظر گرفته است. در این طرح ویژه، خودرو اسپورتیج 2014 با حجم موتور 2.4 لیتری و با پیش پرداخت چند مرحله ای و به تعداد محدود برای متقاضیان عرضه شده است.

ورود یک خودرو جدید به بازار ایران +تصاویر
به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 195 بار
دیدگاهتان را بنویسید

علیرضا در تاریخ 11 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

بابا تو آبادان لامبورگینی نارنجی اوردن مازاراتی اوردن پورشه ………وخیلی ماشینای دیگه این ماشین که تو تصویر میبینیم مال خیلی وقت……….آخه شهر ما منطقه آزاده……….!

مریم 2 در تاریخ 11 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

دقیقا منم منظورم ابادانه….

علیرضا در تاریخ 12 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

شماهم خبر داری……….؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوب باز خداروشکر که شماهم تایید میکنی وگرنه دوستان میگفتن باز این آبادانی ها لاف زدن………….!!!خخخخخخخ

عاطفه در تاریخ 12 بهمن 1392 گفته :

داش قفولت داریم این چه حرفیه؟

علیرضا در تاریخ 12 بهمن 1392 گفته :

شما لطف داری آبجی………………….چار یکتیم…………….همون چاکرتیم خودمونه……………!!!

مریم در تاریخ 10 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

خبرهاتون خیلی قدیمیه…درضمن ایران خیلی وقته که ماشین های هیوندا و کیا و هوندا و تویوتا و جی تی و فراری و مزدا و…. با تفاوت زمانیه خیلی کم وارد می کنه دیگه کم لطفی نکنید

عاطفه در تاریخ 10 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

خوبه میشه تحملش کرد

css.php