کد خبر : 152663 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

ورود بانوان به سالن‌ ۱۲ هزار نفری آزادی تهران ممنوع اعلام شد !!

ورود بانوان به سالن‌ ۱۲ هزار نفری آزادی تهران ممنوع اعلام شد !! ورود کلیه بانوان به سالن‌ ۱۲ هزار نفری آزادی در طول مسابقات لیگ جهانی ممنوع شد. یک منبع آگاه در فدراسیون والیبال ضمن تایید این خبر، اعلام کرد که تمهیدات ویژه‌ای برای رفت و آمد و خدمات …

ورود بانوان به سالن‌ ۱۲ هزار نفری آزادی تهران ممنوع اعلام شد !!

ورود بانوان به سالن‌ ۱۲ هزار نفری آزادی تهران ممنوع اعلام شد !!

ورود کلیه بانوان به سالن‌ ۱۲ هزار نفری آزادی در طول مسابقات لیگ جهانی ممنوع شد. یک منبع آگاه در فدراسیون والیبال ضمن تایید این خبر، اعلام کرد که تمهیدات ویژه‌ای برای رفت و آمد و خدمات رفاهی تماشاگران در نظر گرفته شده است و بلیت‌های مسابقات والیبال ایران و آمریکا نیز از طریق اینترنت به فروش رسیده است.

پیش از این گفته شده بود فدراسیون والیبال تدبیری برای ورود تعداد مشخصی از تماشاگران خانم با کارت شناسایی مخصوص اتخاذ کرده است، اما این موضوع با واکنش تندی از سوی برخی جریانات همراه شد به طوری که روز گذشته (سه شنبه) در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای غواص برخی با در دست داشتن پلاکاردهایی از مردم برای اعتراض گروهی نسبت به حضور بانوان در مسابقات والیبال دعوت می‌کردند.

‌البته فدراسیون والیبال روز گذشته اعلام کرده بود که خرید بلیت برای خانم‌ها دیگر امکان پذیر نیست. این در حالی است که ناظران فدراسیون جهانی والیبال حساسیت ویژه‌ ای روی حضور خانواده‌ها در مسابقات لیگ جهانی والیبال دارند.

فدراسیون جهانی والیبال با تک جنسیتی شدن محیط های ورزشی به شدت مخالف است و مسئولان بلند پایه این فدراسیون قبلا متذکر شده بودند که در صورت تک جنسیتی شدن سالن‌های والیبال در ایران و ممانعت از ورود خانم‌ها به ورزشگاه، ایران از میزبانی در سطح یک لیگ جهانی والیبال محروم خواهد شد.

تیم ‌ملی والیبال ایران از ساعت ۲۱ روزهای ۲۹ و ۳۱ خرداد ماه (جمعه و یکشنبه) میزبان تیم ‌ملی والیبال آمریکا خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی ، مجله خبری بازدید 270 بار
دیدگاهتان را بنویسید

من در تاریخ 30 خرداد 1394 گفته : پاسخ دهید

واقعا عثب افتاده ایم. مشکل اینجاست که امام خمینی زنده نیست که بگه شطرنج درصورتی حرامه که عمل حرامی باهاش انجام بشه وگرنه فقط یک بازیه! اگر حکم نداده بوذن بیدلیل حروم بود!
مثل وهابیها رفتارمیکنن!

آرزو در تاریخ 27 خرداد 1394 گفته : پاسخ دهید

سلام آخه من میخواهم بدونم مگه دیدن یه مسابقه والیبال چه چیز منفی دربر داره؟ خواهش میکنم یکی منو روشن کنه… اما با استدلال منطقی و دیدگاه اسلامی… فقط روشن کنید تا بدونیم چه جوریاست که اینجوریه!!!!

css.php