کد خبر : 180089 تاریخ انتشار : شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

ورزش‌های مناسب برای رابطه زناشویی

ممکن است شما هم از تاثیر ورزش و حرکات وررزشی بر رابطه جنسی اطلاع داشته باشید . هر چه قدر بتوانید انعطاف بدنیتان را بیشتر کنید ، رابطه جنسی بهتری را تجربه خواهید کرد . ورزش‌های مناسب برای رابطه زناشویی چه کار کنیم تا از رابطه جنسی ای که با …

ممکن است شما هم از تاثیر ورزش و حرکات وررزشی بر رابطه جنسی اطلاع داشته باشید . هر چه قدر بتوانید انعطاف بدنیتان را بیشتر کنید ، رابطه جنسی بهتری را تجربه خواهید کرد .

ورزش‌های مناسب برای رابطه زناشویی

ورزش‌های مناسب برای رابطه زناشویی

چه کار کنیم تا از رابطه جنسی ای که با همسرمان داریم بیشتر لذت بریم و ارگاسم قوی تری را تجربه کنیم؟ این ورزش ها را امتحان کنید.

کاردیو:
هر فعالیت ورزشی هوازی که باعث شود ضربان قلب شما افزایش پیدا کرده و تنفس تان قوی تر شود جریان خون را در بدن شما بهبود می بخشد و این شامل نقاط حساس جنسی هم می شود. کسانی که عادت به تند راه رفتن یا دویدن روی تردمیل و دوچرخه سواری و … دارند، اگر مرد باشند نعوظ طولانی تر و اگر زن باشند ارگاسم قوی تری را تجربه می کنند.

شنا:
محققان دانشگاه هاروارد می گویند اگر عادت به شنا کردن داشته باشید زندگی جنسی تان در ۶۰ سالگی به همان کیفیتی است که در ۴۰ سالگی تجربه کرده اید. حالا تصور کنید که تاثیر این ورزش روی بهبود روابط زناشویی در سال های اولیه ازدواج چه قدر زیاد است.
شنا توانایی و قدرت استقامت بدن را بیشتر می کند، باعث بهبود جریان خون می شود، به انعطاف پذیری بدن کمک می کند و کاهش دهنده است. علاوه بر این شنا یکی از روش های توصیه شده برای کاهش وزن است و بد نیست بدانید که مردان چاق اغلب دچار اختلال نعوظ می شوند و با شنا کردن روزانه و هفتگی و رسیدن به وزن ایده آلشان می تواند رابطه زناشویی لذت بخش تری را تجربه کنند.

تمرینات کور و شکم:
وقتی عضلات شکم و ناحیه کور را تقویت می کنید می توانید ارگاسم قوی تری را هم تجربه کنید. بعضی از افراد هستند که حتی موقع انجام این نوع حرکات ورزشی مانند کرانچ هم ارگاسم را تجربه می کنند.

پوز قورباغه:
این حرکت انعطاف پذیری بدن را موقع رابطه جنسی قوی و با ایجاد کشش در ناحیه داخلی ران و باسن و… عضلات این ناحیه را تقویت می کند. علاوه بر این حرکت قورباغه ضد استرس هم هست که یکی از مهم ترین عوامل از بین برنده میل جنسی شناخته می شود.

هینج :
اگر می خواهید رابطه زناشویی را نه در یک پوزیشن خاص بلکه در پوزیشن های مختلف که هیجان رابطه را بالاتر می برند تجربه کنید، حتما خودتان را به حرکت هینج عادت دهید. برای انجام این حرکت باید کمرتان را ۴۵ درجه به عقب خم کنید، چند ثانیه در این وضعیت باقی مانده و دوباره به حالت اول برگردید. همانطور که متوجه خواهید شد هینج حرکت ساده ای است اما مقاومت و انعظاف پذیری عجیب و غریبی را در بدن تان ایجاد می کند که قطعا همسرتان را شگفت زده خواهد کرد.

کگل :
حرکت کگل عضلات کف لگن را تقویت کرده که باعث می شود ارگاسم بسیار قوی را تجربه کنید و به اوج اوج لذت برسید. البته این ورزش فقط به خانم ها توصیه نمی شود بلکه برای آقایان نیز مفید است و مانع از نعوظ ناقص می شود. البته خیلی از افراد این حرکت را درست انجام نمی دهند. اگر می خواهید مطمئن شوید که حرکت کگل را درست انجام می دهید یا نه، اگر زن هستید دست خود را روی واژن تان قرار دهید. وقتی حرکت را انجام می دهید و عضلات تان منقبض می شود باید در این ناحیه احساس فشار کنید و اگر مرد هستید باید بدانید که انجام درست حرکت کگل باعث می شود آلت تناسلی شما کمی بالا بیاید.

پلانک :
پلانک حرکتی ایده آل برای تقویت عمیق ترین عضلات شکمی در خانم ها و آقایان است. البته روی عضلات بازو، ران و باسن هم اثر دارد. این حرکت باعث می شود که موقع دخول راحت تر بتوانید تعادل خود را حفظ کرده و نزدیک به همسرتان و در پوزیشن خاص رابطه زناشویی باقی بمانید. یک بار در روز این حرکت را انجام داده و ۶۰ ثانیه صبر کنید و سپس به حالت اولیه باز گردید

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : ازدواج ، اسلاید ، زناشویی بازدید 513 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php