کد خبر : 152520 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

واکنش مهاجم سابق سرخ‌ها به حضور در استقلال

غلامرضا رضایی شایعه بازگشت خود به پرسپولیس را رد کرد و در این خصوص اظهار داشت: من هیچ وقت نگفتم از پرسپولیس پیشنهاد دارم و نمی‌دانم این بحث چطور از قول من مطرح شده است. وی در پاسخ به این سؤال آیا اطرافیان باشگاه پرسپولیس با او تماس داشته‌اند یا …

واکنش مهاجم سابق سرخ‌ها به حضور در استقلال

غلامرضا رضایی شایعه بازگشت خود به پرسپولیس را رد کرد و در این خصوص اظهار داشت: من هیچ وقت نگفتم از پرسپولیس پیشنهاد دارم و نمی‌دانم این بحث چطور از قول من مطرح شده است.

وی در پاسخ به این سؤال آیا اطرافیان باشگاه پرسپولیس با او تماس داشته‌اند یا اینکه محمد نوری به وی پیشنهاد بازگشت به پرسپولیس را مطرح کرده است، یادآور شد: از سوی باشگاه پرسپولیس هیچ تماسی با من گرفته نشده است و هیچ پیشنهادی از این تیم ندارم. با محمد نوری هم اخیراً صحبت‌های خوبی داشتیم اما او سرمربی پرسپولیس نیست که به من پیشنهاد دهد به این تیم بروم.

رضایی با تأکید بر اینکه در پرسپولیس روز‌های خوب و بد داشته است، تأکید کرد: از باشگاه پرسپولیس هنوز طلب دارم اما هیچ وقت در این مورد در رسانه‌ها حرف نزدم، چرا که این تیم و هوادارانش را دوست دارم. امیدوارم پرسپولیس هر چه زودتر به روز‌های خوبش برگردد و دوباره اوج بگیرد.

مهاجم فصل گذشته نفت تهران در مورد آینده خود در این باشگاه، عنوان کرد: باشگاه نفت قرار بود بعد از اتمام بازی‌ها برای تسویه حساب با بازیکنان و بعد از آن تمدید قراردادها اقدام کند که تا به امروز این اتفاق رخ نداده است. با توجه به این مسئله نه من، بلکه خیلی از بازیکنان نفت بلاتکلیف هستند. البته فقط در فوتبال ایران اتفاق می‌افتد که باشگاه‌ها در فاصله نزدیک تا شروع بازی‌ها برای تیم بستن اقدام می‌کنند در حالی که در تمام دنیا قبل از آغاز فصل نقل‌وانتقالات باشگاه‌ها تمام برنامه‌ریزی خود را برای فصل جدید انجام می‌دهند تا بازیکنان با اطلاع از وضعیت خود راهی تعطیلات شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد به همراه علیرضا منصوریان راهی استقلال شود، گفت: این سؤال را خیلی‌ها از من می‌پرسند و واقعاً جوابی برای آن ندارم. فقط می‌توانم بگویم بعید است این اتفاق رخ دهد. تا آنجا که من می‌دانم منصوریان علاقمند است در نفت بماند و امیدوارم شرایطی پیش بیاید که تیم فصل قبل حفظ شده و برای حضور موفق در فصل آینده تقویت شود. در فصل جدید کار ما به مراتب سخت‌تر از فصل قبل است از این جهت که باید در لیگ قهرمانان آسیا برای قهرمانی بجنگیم.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی ، مجله خبری بازدید 328 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php