کد خبر : 156644 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۹:۱۵

واکنش رضا رویگری و همسرش به خبر مرگش / عکس

واکنش رضا رویگری و همسرش به خبر مرگش / عکس فضای مجازی به همان اندازه که برای ایرانیان فضایی است برای تبادل لطیفه ها و جوک های بعضا تکراری برای برخی از شایعه سازان نیز فضای جالبی است برای شایعه پردازی. شایعه پراکنی در این فضا نیاز زیادی به دسترسی …

واکنش رضا رویگری و همسرش به خبر مرگش / عکس

واکنش رضا رویگری و همسرش به خبر مرگش / عکس

فضای مجازی به همان اندازه که برای ایرانیان فضایی است برای تبادل لطیفه ها و جوک های بعضا تکراری برای برخی از شایعه سازان نیز فضای جالبی است برای شایعه پردازی.

شایعه پراکنی در این فضا نیاز زیادی به دسترسی به اطلاعات دست اول ندارد و همین که فانتزی سازی تان قوی باشد به راحتی می توانید شایعاتی عجیب و غریب را در این محیط پراکنده سازید.

برای همین است که هرازگاه خبر مرگ بازیگرانی چون محمدعلی کشاورز در این فضا می پیچد و بلافاصله نیز از سوی چنین بازیگرانی تکذیب می شود.

در تازه ترین مورد شب گذشته خبر درگذشت رضا رویگری در چند گروه اجتماعی مجازی پیچید و همین باعث شد این هنرمند و همسرش تارا کریمی با بهت روبرو شوند.

رویگری در گفتگویی با انتقاد از آنها که خبر مرگ او را منتشر می کنند گفت: نمی دانم واقعا دوست دارند من به آن دنیا سفر کنم یا آن که از روی بیکاری است که دست به انتشار چنین شایعاتی می زنند. دلیل اش هر چه که باشد من هنوز زنده ام و در کنار همسرم روزگار می گذرانم.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : بازیگر ، تصاویر بازدید 356 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php