کد خبر : 162858 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

واکنش تند امیر تتلو به گزارشگر صدا و سیما

در این مطلب از سایت میهن فال داغ ترین خبر از دنیای هنر و موسیقی را برای شما در نظر گرفته ایم و از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه باشید با خبر : واکنش تند امیر تتلو به گزارشگر صدا و سیما علیرضا رضوانی، شنبه شب در …

در این مطلب از سایت میهن فال داغ ترین خبر از دنیای هنر و موسیقی را برای شما در نظر گرفته ایم و از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه باشید با خبر : واکنش تند امیر تتلو به گزارشگر صدا و سیما

علیرضا رضوانی، شنبه شب در بخشی از خارج از گود، به اظهارات علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه راه آهن که گفته بود “زیر زمینی و روی زمینی نداریم، چرا او نباید به تمرین بیاید؟” واکنش نشان داد و گفت که روی زمینی ها مجازند و زیر زمینی ها غیر مجاز.

پخش این آیتم، ساعاتی بعد با واکنش تند امیر تتلو همراه شد و او در صفحه اجتماعی خود خطاب به علیرضا رضوانی نوشت:

واکنش تند امیر تتلو به گزارشگر صدا و سیما

غیر مجاز تویى که حرف زدن بلد نیستى و میاى تو شبکه ملى!! غیر مجاز اون هیکلته که یه ورزش نمیکنى میخواى وایسى جلو دوربین!! غیر مجاز اون فن بیان و اجراته که در حدّ کشورم نیست و یه خارجى ببینه آبرومون میره!! غیر مجاز ما نیستیم تویى که معلومه هزار تا رنگى و انقدر راحت میاى تو یه برنامه با این لحن که شایسته خونوادته در مورد یه قهرمان صحبت می کنی.

مرسى از آقاى رحیمى مدیر عامل باشگاه راه آهن. پرچمتون بالاست. از خدا براتون سلامتى و موفقیت میخوام. ولى مجریه یه جورى میگه زیر زمینى انگار من ارث پدرشو خوردم.

آقا چرا شطرنجى میکنین مارو؟! مگه ما قاتل یا متجاوزیم!؟؟ میخواى نشون ندى نشون نده این صد بار. چرا بى احترامى می کنید به آدم؟!؟ اصلا مجوز نداشتن کارام چه ربطى به فوتبال یا صدا و سیما داره!!

یه دفعه دیگه اگه صدا و سیما منو شطرنجى نشون بده از دستشون شکایت می کنم!!! این کار یه بى احترامیه بزرگه. نشون نده!! نمی تووونى، جرأتشو ندارى نشون نده آقا.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، دنیای موسیقی ، مجله خبری بازدید 518 بار
دیدگاهتان را بنویسید

محبوب در تاریخ 13 مرداد 1394 گفته : پاسخ دهید

تو رو خدا به تتلو توجه کنید نیاز خیلی شدید داره، داره دیونه میشه

نیما در تاریخ 12 مرداد 1394 گفته : پاسخ دهید

با ندا موافقم….اینم شد لحن حرف زدن؟؟؟
متاسفم شمایی که میگی مجاز هستم؟

رز. در تاریخ 12 مرداد 1394 گفته : پاسخ دهید

چی بگم والا

شايان در تاریخ 12 مرداد 1394 گفته : پاسخ دهید

عزیزم بنده خدا راست میگفت خواننده زیر زمینی هستی چرا انقدر فکر میکنی گنده هستی البته از لحاظ وزنی گنده هستی ولی عقل ۰
مطلب در مورد سردار سلیمانی نوشتی مطلب در مورد این مینویسی ۴ تا دخترم احسنت افرین میگن بابا یکم مرد باش زشته

صدای خفته در تاریخ 11 مرداد 1394 گفته : پاسخ دهید

خاک بر سرما که اجازه می دیم یک انسان بی شخصیت به رسانه ملی و خبرنگار عزیز ما توهین کند.
اره تو غیر مجازی آقای تتلو غرب زده، تو باعث خجالت مایی میفهمی که جوونای ما رفتن زیر تانک که تو خال کوبی کنی و برای خود نمایی در میان مردم هر روز یک سازی میزنی. من متاسفم واس تو که اسم خودت رو ایرانی گذاشتی و داری به مملکتت توهین میکنی. غرب زده یکم آدم شو و نگاه کن کی غیر مجازه……. البته از مهمونیات نگفتم و ساکت میمونم چون واقا در شخصیت خودم نمیبینم که با انسان پوچی مثل تو حرف بزنم….

ناشناس در تاریخ 11 مرداد 1394 گفته : پاسخ دهید

تتلو آفرین

ندا در تاریخ 11 مرداد 1394 گفته : پاسخ دهید

منظور از قهرمان کیه؟
الان دقیقا کی با شخصیته؟
اونی که میگه زیرزمینی بدون مجوز غیر مجازه یا کسی که با این لحن توی یه شبکه ی اجتماعی خودشو در معرضشناخت همگان قرار میده؟
چه ورزش چه صدا و سیما چه هنر چه موسیقی و چه حضور در صحنه های مجازی – اجتماعی قبل از هر چیزی به فرهنگ و ادب توی رفتار و توی کلام احتیاج داره.
آبروی ایران و ایرانی به شخصیته
لطفا کمی رعایت کنید

css.php