کد خبر : 263232 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

هک وبگاه دولتی آمریکا توسط هکرهای ایرانی

هک وبگاه دولتی آمریکا توسط هکرهای ایرانی روزنامه انگلیسی گاردین نوشت، گروهی از هکرهای ایرانی با نفوذ به وبگاه «FDLP» متعهد شدند انتقام خون سپهبد سلیمانی و دیگر شهدای حمله تروریستی واشنگتن را بگیرند. این سایت پس از هک شدن توسط هکرهای ایرانی و انتشار مطالبی با مضمون انتقام سخت …

هک وبگاه دولتی آمریکا توسط هکرهای ایرانی

هک وبگاه دولتی آمریکا توسط هکرهای ایرانی

روزنامه انگلیسی گاردین نوشت،
گروهی از هکرهای ایرانی با نفوذ به وبگاه «FDLP» متعهد شدند انتقام خون سپهبد سلیمانی و دیگر شهدای حمله تروریستی واشنگتن را بگیرند.

این سایت پس از هک شدن توسط هکرهای ایرانی و انتشار مطالبی با مضمون انتقام سخت ایران در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، از بین رفت و از دسترس خارج شد.
پس از هک این وب سایت، هکرهای ایرانی بر روی صفحه سایت نوشتند:
«به نام خدا؛ این تنها بخش کوچکی از توانایی سایبری ایران است و ما همیشه آماده هستیم.»

پس از هک شدن این وب سایت از سوی طرفداران ایرانی، تصاویری از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حال کتک خوردن بر روی سایت قرار گرفت.
وب سایت هک شده توسط هکرهای ایرانی، محتوی مطالبی نظیر لوایح، اساسنامه‌ها، نظرات دادگاه‌ها و طیف گسترده ای از مطالب دولتی بوده است.

در پی این موضوع نیز یک مقام ارشد سایبری آمریکا به تمامی ادارات دولتی نسبت به احتمال هک شدن توسط هکرهای ایرانی هشدار داده است.
روزنامه دیلی میل درباره این خبر نوشت:
در حال حاضر هکرهای ایرانی می‌توانند بدافزارهایی که منجر به ایجاد اختلالات اساسی در بخش دولتی و خصوصی آمریکا می‌شود را ایجاد کنند.

هک وبگاه دولتی آمریکا توسط هکرهای ایرانی

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار سیاسی ، مجله خبری بازدید 364 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php