کد خبر : 108314 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲

هشدار داعش به آمریکا

هشدار داعش به آمریکا گروه تروریستی داعش که محرک نخستین حملات هوایی امریکا درعراق از زمان پایان اشغال این کشور در سال ۲۰۱۱ شد روز دوشنبه به امریکا هشدارداد که درصورت ادامه حمله هوایی علیه رزمندگانش، امریکایی ها را درهرنقطه ازجهان هدف قرارخواهد داد. به گزارش میهن فال به نقل …

هشدار داعش به آمریکا

هشدار داعش به آمریکا

گروه تروریستی داعش که محرک نخستین حملات هوایی امریکا درعراق از زمان پایان اشغال این کشور در سال ۲۰۱۱ شد روز دوشنبه به امریکا هشدارداد که درصورت ادامه حمله هوایی علیه رزمندگانش، امریکایی ها را درهرنقطه ازجهان هدف قرارخواهد داد.

به گزارش میهن فال به نقل از رویترز، این هشدار با انتشار ویدئویی دراینترنت داده شد که در آن تصویر یک امریکایی گردن زده شده در جریان اشغال عراق توسط امریکا وهمچنین قربانیان تک تیراندازان نشان داده شده و به همراه آن بیانیه ای صادر شده به زبان انگلیسی درآن نوشته شده است ˈما همه شما را غرق خون خواهیم کرد. ˈ

حملات هوایی امریکا درشمال عراق به بازپس گیری برخی از مناطق تصرف شده توسط داعش که تهدید کرده بود تا بغداد پیش خواهد رفت کمک کرده است. پیشروی تازه داعش یک گروه انشعابی ازالقاعده، منجر به فرار ده ها هزار نفر از اعضای فرقه اقلیت ایزدی ومسیحیان ازبیم جانشان شده و زنگ خطر را برای دولت ومتحدان غربی اش به صدا در آورده است.

برخلاف القاعده، داعش تاکنون تصرف اراضی درعراق وسوریه برای گسترش خلافت مورد ادعایش را درکانون توجه قرار داده وحملات چشمگیری علیه اهداف غرب انجام نداده بود.

باراک اوباما رئیس جمهوری امریکا روزدوشنبه در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که خلافت اسلامی مورد ادعای داعش تهدیدی برای عراق و سراسر منطقه است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 225 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php