کد خبر : 269328 تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶

 هتل­های استخردار دبی

 هتل­های استخردار دبی سفر به شهر زیبای دبی بویژه در تابستان، با اقامت در هتل­های استخردار دبی لذت سفر شما را دو چندان می­کند. پس از گشت و گذار در هوای گرم و مرطوب این شهر، استراحت در اقامتگاهی لوکس با امکانات بینظیر استخر و… شما را برای یک روز …

 هتل­های استخردار دبی

سفر به شهر زیبای دبی بویژه در تابستان، با اقامت در هتل­های استخردار دبی لذت سفر شما را دو چندان می­کند. پس از گشت و گذار در هوای گرم و مرطوب این شهر، استراحت در اقامتگاهی لوکس با امکانات بینظیر استخر و… شما را برای یک روز گردشگری فوق­العاده دیگر آماده می­کند.

همه این­ها پیش­زمینه­ای بود تا بتوانیم با معرفی انواع هتل­های خوب در دبی، با توجه به میزان بودجه مالی در دست، بهترین گزینه را انتخاب کنید. ما خواهان سفری بیاد ماندنی برای شما علاقه­مندان سفر به دبی هستیم.

 هتل­های استخردار دبی

بهترین هتل­های استخردار دبی را بشناسید!

دبی شهری مدرن است که به داشتن هتل­های لوکس با خدمات­رسانی­های بسیار معروف می­باشد. یکی از امکاناتی که در اکثر هتل­های این شهر به چشم می­خورد، وجود استخرهای آب روباز و یا سرپوشیده در خود مجموعه هتل می­باشد؛ تا دیگر بدون صرف وقت برای پیدا کردن، امکان استفاده از استخر در دسترس مسافران قرار گیرد.

هتل برج العرب جمیرا (Burj Al Arab Jumeirah) تنها هتل 7 ستاره در جهان است که بعنوان نمادی از شهر دبی نیز در ذهن­ها ماندگار شده. شهرت این هتل در کنار معماری بینظیر آن، دستخوش امکانات گسترده­ای است که در اختیار مسافران قرار می­گیرد. امکاناتی نظیر استخرهای روباز و سرپوشیده، رستوران­های مجلل، آکواریومی از دریا و… که سفر خاطره­انگیری را برای گردشگران رقم می­زند.

هتل 5 ستاره ریتزکارلتون (The Ritzcarlton) هم از استخرهای موجود در هتل‌های دبی شناخته می­شود که مجهز بودن آن به 6 استخر روباز و سرپوشیده در کنار ساحل جمیرا و ارائه خدمات بسیار دیگر، لوکس بودن این هتل را بر همه مسافران آشکار کرده است.

 هتل­های استخردار دبی

هتل ریکسوس پریمیوم (Rixos Premium) هم از هتل های 5 ستاره سرشناس در دبی می­باشد که با بهره­مندی از امکانات ورزش­های آبی، امکانات تفریحی مفرح و نزدیکی به مراکز خرید و فرودگاه بین المللی المکتوم، مورد انتخاب بسیاری از افراد قرار گرفته­ است.

 هتل­های استخردار دبی

لوکس و شیک بودن را نه تنها در سراسر شهر دبی، بلکه در تمامی اقامتگاه­هایی که برای مسافران درنظر گرفته شده است، می­توانید ببینید. جز این موارد، هتل­های لوکس و مجهز بسیاری، هم اکنون در سراسر دبی با قیمت­های متنوعی آماده خدمات­رسانی به گردشگران هستند؛ هتل هایی همچون هتل گرند حیات (Grand Hyatt)، هتل ادرس بولوارد (Address Boulevard)، هتل موون­پیک جمیرا (Movenpick Jumeirah Beach)، هتل امواج روتانا (Amwaj Rotana) و…

هتل­های دارای استخر روباز در دبی

از بین تمامی هتل­های لوکس و بینظیر شهر دبی، سه هتل میدان (Meydan Hotel)، مدیا وان (Media One) و هتل پارک رجیس کریس کین دبی (Park Regis Kris Hotel) با چشم­اندازی منحصر به فرد از آسمان خراش­های شهر، همراه با لذت بردن از شنا و آفتاب گرفتن در فضای باز، منظره فوق­العاده­ای از دبی و غروب خورشید، محلی رویایی را برای تفریح، آرامش و گذراندن تعطیلات برای توریستان می­سازد.

هتل­های استخردار دبی تنها شامل این سه موارد نمی­شود. شما در سراسر شهر دبی شاهد محل­های اقامتگاهی و هتل­های استخردار بصورت روباز هستید. انتخاب هر کدام از این مجموعه­ها با خودتان است.

 

هتل­های دارای استخر آبگرم در دبی

مجهز بودن هتل­های لوکس و شیک در دبی به استخرهای آب بخصوص استخرهای آبگرم و استفاده از حمام­های حباب و جکوزی و… بدون شک، آرامش بخش سفر شما می­شوند. سفر تفریحی به شهر دبی برای استراحت و رسیدن به آرامش خاطر، با رزرو اینچنین محل­های اقامتگاهی برای همه خوشایند است. هتل­هایی همچون هتل 5 نخل جمیرا (Palm Jumeirah)، هتل آرمانی (Armani Dubai)، هتل جمیرا زعبیل سرای (Jumeirah Zabeel Saray) و بسیاری دیگر از مجموعه­های اقامتگاهی، علاوه بر خدمات بینظیر، امکان تفریح و لذت بردن از سفری فراموش نشدنی را برای شما فراهم می­کند.

 هتل­های استخردار دبی

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : رپورتاژ بازدید 583 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php