کد خبر : 4114 تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۶

“نی نی فیس” شبکه اجتماعی کودکان به صورت رسمی افتتاح شد

شبکه اجتماعی ویژه کودکان و والدین در ایران روز پنج شنبه هفته گذشته به صورت رسمی افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات میهن فال، رونمایی از اولین شبکه اجتماعی کودکان و والدین در حالی برگزار شد که اعضاء ارشد هیات علمی نی نی فیس،جمع کثیری از روزنامه نگاران …

“نی نی فیس” شبکه اجتماعی کودکان به صورت رسمی افتتاح شد


شبکه اجتماعی ویژه کودکان و والدین در ایران روز پنج شنبه هفته گذشته به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات میهن فال، رونمایی از اولین شبکه اجتماعی کودکان و والدین در حالی برگزار شد که اعضاء ارشد هیات علمی نی نی فیس،جمع کثیری از روزنامه نگاران و اصحاب رسانه،مدیران شرکت های فعال در حوزه کودک ،مدیران شرکت های فناوری اطلاعا ت و ارتباطات کشور و جمعی از کودکان ۰ تا ۱۲ سال به همراه والدینشان در این مراسم حضور داشتند.

محمدرضا عالیان، مدیر این شبکه اجتماعی ضمن اشاره به هوشمند بودن این شبکه اظهار داشت:راه اندازی این پایگاه اینترنتی با هدف ایجاد بستری مناسب برای آشنا کردن کودکان با فضای مجازی ، اطلاع رسانی صحیح و ارتباط والدین با یکدیگر در جهت تبادل تجربیات دوران بارداری و تربیتی کودکان بوده است.

وی افزود: در طراحی نی نی فیس دقت بسیاری برای ایجاد جذابیت‌های بصری استفاده از اینترنت برای خانواده‌ها بر مبنای اصول فرهنگی کشورمان صورت گرفته‌است.

مجری راه اندازی این شبکه مجازی با اشاره به لزوم مقابله با هجمه حملات فرهنگی سایبری و مورد هدف قرار گرفتن کودکان در این حملات خاطر نشان ساخت: امروزه بیش از هر زمان دیگری نیاز به ایجاد فضاهایی به منظور فرهنگ سازی و آموزش ورود صحیح به دنیای مجازی احساس می شود و نی نی فیس می تواند یکی از این فضا های امن برای دست یافتن به چنین اهدافی به حساب آید.

شبکه مجازی ویژه والدین و کودکان ‘نی نی فیس‘ به نشانی اینترنتی www.niniface.ir ضمن پرداختن به مسائل آموزشی و فرهنگسازی در فضای مجازی نگاهی ویژه به موضوع روانشناسی،پزشکی و تربیتی از دوران بارداری تا نوجوانی خواهد داشت.

این شبکه اجتماعی با بهره گیری از ۱۴ پزشک در رشته های تخصصی پزشکی،تغذیه،روانشناسی،عفونی و … همه روزه به کاربران خود اطلاعات روز و مشاوره آنلاین خواهد داد.

جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای مرتبط با کودکان و ایجاد جایگاه سالانه برای ارزیابی محصولات مرتبط با موضوع دوران بارداری ،نوزادی،کودکی و نوجوانی از جمله اهداف انتشار این شبکه اجتماعی خواهد بود.

گفتنی است شبکه اجتماعی نی نی فیس به آدرس اینترنتی WWW.NINIFACE.COM هم اکنون در دسترس کاربران فضای وب قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : فناوری اطلاعات بازدید 484 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php