کد خبر : 148180 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۰۰

موهایتان را با روغن هسته انگور تقویت کنید…

روغن درمان روش بسیار خوبی برای تقویت و رشد بهتر موها هستند. روغن هسته انگور میتواند موهای شما را تقویت و با طراوت کند.این روغن میتواند به رشد سریع موهای شما کمک بسزایی کند . در ادامه مطلب با خواص بیشتر روغن هسته انگور برای سلامت موها آشنا می‌شویم.   …

روغن درمان روش بسیار خوبی برای تقویت و رشد بهتر موها هستند. روغن هسته انگور میتواند موهای شما را تقویت و با طراوت کند.این روغن میتواند به رشد سریع موهای شما کمک بسزایی کند . در ادامه مطلب با خواص بیشتر روغن هسته انگور برای سلامت موها آشنا می‌شویم.

 موهایتان را با روغن هسته انگور تقویت کنید...

مرطوب و نرم کننده مو

روغن هسته انگور برای نرم و مرطوب کردن موهای خشک ایده آل است چون از روغن نارگیل و زیتون سبک تر است و علاوه بر اینکه بدون بو است، بعد از استفاده از روغن احساس نمی‌کنید موهایتان چرب شده است. روغن هسته انگور به حفظ رطوبت مو و جلوگیری از وز شدن، موخوره و شکنندگی مو کمک می‌کند. این روغن را به موهای خود بزنید و بگذارید ۱۰ دقیقه روی موها بماند سپس موها را با آب سرد آب بکشید تا نرم و مرطوب شوند.

درخشان کردن مو

از روغن دانه انگور گرم  به عنوان  ماسک  برای درخشان کردن موها و از بین بردن کدری مو استفاده کنید. ، روغن هسته انگور موها را چرب نمی‌کند

  سریعتر رشد کردن مو

روغن دانه انگور منبع خوبی از مواد مغذی است  موها باید سالم بلند شوند، به خصوص ویتامین E. همچنین  اسید لینولئیک و مواد معدنی موجود در آن موها را تقویت میکند

کاهش شوره سر و درماتیت

بدون نیاز به خرید شامپو شوره سر گران ، از روغن دانه انگور استفاده کنید . پوست سر را هیدراتاسیون کرده و نمی‌گذارد پوسته پوسته شود ، می‌توانید شوره سر و مشکلات پوستی دیگر که به دلیل خشکی پوست سر و پوسته پوسته شدن آن ایجاد می‌شوند را با روغن هسته انگور درمان کنید. چون این روغن سرشار از مواد نرم کننده و مغذی است که به تغذیه و رشد سلول‌های پوست سالم کمک می‌کنند. روغن هسته انگور را با حرکات دایره وار به کف سر بزنید تا روغن جذب پوست شود و جریان خون هم بهبود یابد.

تقویت مو

روغن هسته انگور حاوی ویتامین E است؛ آنتی اکسیدانی که به ایجاد بافت‌ها کمک می‌کند همچنین حاوی اسید لینولئیک نیز هست؛ اسید چربی برای رشد پوست و مو موثر است. اگر موهایتان خشک یا ضعیف شده است، درمان آن با روغن هسته انگور برای بازیابی درخشندگی و مقاومت آن نتیجه بخش است. موهای خود را با روغن هسته انگور که کمی‌حرارت داده اید بپوشانید و ماساژ دهید. در طی شب با حوله ای روی موها را بپوشانید و صبح موهایتان را بشویید تا موهایی درخشان داشته باشید.

نرم کننده مو

روغن دانه انگور  طبیعی  است. مو را تقویت کرده و  با موخره مقابله میکند و  نمیگذارد مو خشک و شکننده شود

خواص روغن هسته انگور

ماده مغذی موجود در آن به رشد مو کمک می کند.

تقویت کننده ریشه مو است و با شوره سر مقابله می کند.

 مصرف این روغن سیاهی دور چشم را کاهش می دهد.

به عنوان مرطوب کننده به ویژه برای پوست‌های حساس مفید است و هیچ نوع واکنش حساسیت زایی ایجاد نمی کند.

سرشار از آنتی اکسیدان است که در نتیجه روند پیری پوست را کاهش می دهد.

هسته انگور حاوی چه موادی است؟

ویتامینE، فلاوونوئیدها، لینولئیک اسید و ترکیباتی که پروسیانیدین نامیده می شوند (نظیرتانن‌ها ،پیکنوجنول،الیگو مریک،پروآنتوسیانیدین(OPc)به طور خیلی فشرده در هسته انگورجای گرفته اند.البته عناصر فوق به میزان جزئی تری در پوست انگور نیز یافت می شود .

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پوست و مو بازدید 358 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php