کد خبر : 4969 تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۰

مورینیو سال آینده به چلسی باز می گردد

روزنامه آبولا در گزارشی که روز شنبه (امروز) منتشر کرد احتمال داد در پایان فصل جاری تغییر و تحولاتی در کادر فنی تیم قهرمان فصل گذشته اروپا به وجود آید و روبرتو دی‌متئو کنار گذشته شده و مربی کنونی رئال مادرید به کار گمارده شود. به گزارش فارس،گزارشگر این نشریه …

روزنامه آبولا در گزارشی که روز شنبه (امروز) منتشر کرد احتمال داد در پایان فصل جاری تغییر و تحولاتی در کادر فنی تیم قهرمان فصل گذشته اروپا به وجود آید و روبرتو دی‌متئو کنار گذشته شده و مربی کنونی رئال مادرید به کار گمارده شود.

مورینیو سال آینده به چلسی باز می گردد

به گزارش فارس،گزارشگر این نشریه در این مورد حرف‌های مسئول فنی کهکشانی‌های مادریدی‌ معروف به آقای خاص با گزارشگر شبکه اسکای که از علاقه‌اش برای بازگشت به لیگ برتر و نیز تحرکاتی که چلسی برای رایزنی‌های پنهان با مربی تیم قهرمان فصل قبل لالیگا انجام داده، به عنوان دلیل اصلی این جابه‌جایی نامبرده است.

مربی ۴۹ ساله «قوهای سفید»‌مادریدی که تا سال ۲۰۱۶ قرارداد دارد، در سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ هدایت تیم استمفورد بریجی را برعهده داشت که همراه با آن قهرمان لیگ برتر در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ شد. همچنین در سال ۲۰۰۷ جام حذفی این کشور بریتانیایی را به دست آورد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی ، مجله خبری بازدید 310 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php