کد خبر : 262428 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴

بهترین و معروف‌ترین پارک‌های کوش آداسی در تور لحظه آخری

بهترین و معروف‌ترین پارک‌های کوش آداسی  در تور لحظه آخری بهترین و معروف‌ترین پارک‌های کوش آداسی، از جمله جاذبه‌های تفریحی و گردشگری است که توریست‌ها و علاقمندان می‌توانند در طی روز از آن‌ها دیدن کرده و اوقات خوشی را در پارک‌های کوش آداسی همراه با دوستان و یا خانواده سپری …

بهترین و معروف‌ترین پارک‌های کوش آداسی در تور لحظه آخری

بهترین و معروف‌ترین پارک‌های کوش آداسی  در تور لحظه آخری

بهترین و معروف‌ترین پارک‌های کوش آداسی، از جمله جاذبه‌های تفریحی و گردشگری است که توریست‌ها و علاقمندان می‌توانند در طی روز از آن‌ها دیدن کرده و اوقات خوشی را در پارک‌های کوش آداسی همراه با دوستان و یا خانواده سپری نمایند. از سوی دیگر علاوه بر پارک‌های تفریحی ملی کوش آداسی، این منطقه زیبا دارای پارک‌های آبی مفرحی است که علاقمندی دوستداران بازی‌های مهیج و تفریحات آبی را برآورده می‌سازد. از جمله سرگرمی‌هایی که می‌توان در بهترین و معروف‌ترین پارک‌های کوش آداسی داشت بهره‌مندی از طبیعت بکر و دست نخورده، جنگل نوردی، شنا، حمام آفتاب، قایق سواری، جت اسکی، استفاده از تفریحات آبی، سرسره‌های مهیج و چتر بازی بر فراز دریای آرام و نیلگون منطقه زیبای کوش آداسی است.

از جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا در تور لحظه آخری سفر باتو ، معروف‌ترین پارک‌های کوش آداسی است. اگر چنانچه در صدد سفر به مناطق زیبای کوش آداسی بر آمدید، بازدید از بهترین و معروف‌ترین پارک‌های کوش آداسی را در فهرست گردشگری خود از قلم نیندازید. امکانات تفریحی در پارک‌های کوش آداسی به دلیل اقلیم خوب آب و هوایی و مشرف بودن آن به دریا، در سطح کیفی بسیا بالایی قرار دارد و  می‌توان روزهای مفرح خود را در فضای بکر و طبیعی  پارک‌های کوش آداسی همراه با دوستان و خانواده سپری کرد. پارک‌های تفریحی، پارک‌های آبی، پارک‌هایی با فضای طبیعی و دست نخورده همگی زیبایی‌ها و جذابیت های گردشگری این شهر بندری را تکمیل کرده و بدین جهت توریست‌های بسیاری از سراسر جهان برای گذراندن تعطیلات خود به منطقه زیبای کوش آداسی سفر می‌کنند. در ادامه شما را با بهترین و معروف‌ترین پارک‌های کوش آداسی آشنا ساخته و به شرح مشخصات و ویژگی‌های پارک‌های تفریحی آن می‌پردازیم.

پارک تفریحی ملی دلتای آیدین

این پارک از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین پارک‌های کوش آداسی به شمار می‌رود. موقعیت قرارگیری این پارک در منطقه کوش آداسی و سکه بوده و دارای قدمتی دیرینه است. از ویژگی‌های ممتاز این پارک، فضای سبز، چشم‌انداز دریا و درختان راست قامتی است که فضای پارک را در بر گرفته است. گفتنی است که در این پارک، جشن‌ها، مراسم‌های مرتبط با  مسائل علمی و فرهنگی نیز در این پارک برگزار می‌شود. از امکانات ویژه این پارک استراحتگاه‌های چتری، کافه، سرویس بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی تفریحی است. حمام آفتاب، پیاده روی، شنا، دوچرخه سواری، جنگل نوردی، عکاسی از جمله فعالیت‌های تفریحی این پارک به شمار می رود.

پارک تفریحی آبی لانگ بیچ آکواریزورت

این پارک دارای موقعیت ساحلی است و می‌توان از منظره زیبای دریا و حمام آفتاب در این پارک لذت برد. استراحتگاه‌هایی در این پارک تعبیه شده که در کنار ساحل بوده می‌توان جهت حمام آفتاب  و ریلکسیشن از آن‌ها استفاده نمود. این پارک به دلیل تفریحات متنوع نظیر جت اسکی، قایقرانی، سرسره‌های آبی، استخر برای کودکان و بزرگسالان و دیگر امکانات جزء بهترین و معروف‌ترین پارک‌های کوش آداسی محسوب می‌شود. علاوه بر امکانات ذکر شده، این پارک دارای سالن‌های مختص به سونا، جکوزی، ماساژ و سالن‌های ورزشی نیز می‌باشد. گردشگران می‌توانند یک روز کامل خود را در این پارک سپری نمایند. سرسره‌های تفریحی هیجان انگیز از ویژگی‌های ممتاز این پارک به شمار می‌رود که می‌توان با سرگرمی‌های مفرح و بازی‌های آبی نهایت شوق و لذت را از تعطیلات خود برد.

پارک آبی آکوا فانتزی

از دیگر بهترین و معروف‌ترین پارک‌های کوش آداسی می‌توان به پارک  آبی آکوا فانتزی اشاره کرد. این پارک شامل استخرهای روباز برای کودکان و بزرگسالان، بازی‌های تفریحی، سرسره‌های آبی و دیگر امکانات رفاهی و تفریحی است. گفتنی است که این پارک دارای حدود ۲۶ سرسره آبی تفریحی است که لذت خوش گذراندن در پارک آبی را برای گردشگران کامل می‌کند. سرویس دهی و امکانات رفاهی این پارک، رضایت گردشگران را برآورده ساخته و از این نظر از جمله معروف‌ترین پارک‌های کوش آداسی به شمار می‌آید. زمین اختصاصی بازی برای کودکان، فضای سبز، حمام ترکی، بولینگ، سالن ماساژ و دیگر امکانات را نیز در اختیار توریست‌ها و بازدید کنندگان قرار می‌دهد.

پارک تفریحی بیوک مندرس

این پارک به دلیل دارا بودن پلاژهای شنی،  و پوشش گیاهی مدیترانه‌ای از جمله بهترین و معروف‌ترین پارک‌های کوش آداسی محسوب شده و از نظر موقعیت مکانی می‌توان گفت در بخش فلات غربی آناتولی واع شده است. لاک پشت های دریایی در سواحل این پارک دیدنی است.

پارک آبی آدالند

این پارک تفریحی نیز بازی‌های آبی و هیجانی متناسب با سنین مختلف در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده و دارای امکانات بسیاری است که می‌توان لذت گردش در این پارک آبی را جزء اولویت‌های گردشگری خود رقم زد. پارکی با فضای سبز، موقعیت عالی جهت شنا، استفاده از بازی‌های تفریحی، ریلکسیشن و دیگر سرگرمی‌های آبی است.

در منطقه زیبای کوش آداسی، تفریحات گوناگونی را می‌توان در بهترین و معروف ترین پارک‌های کوش آداسی  مانند دوچرخه سواری، پیاده روی، حمام آفتاب، شنا، جت اسکی، قایق سواری، اسب دوانی، چتر بازی و سایر تفریحات مهیج را  انجام داده و از سرگرمی‌های متنوع لذت برد. در تمامی پارک‌های کوش آداسی امکانات ضروری مانند سرویس بهداشتی، کافه، رستوران، استراحتگاه و سایر موارد در اختیار گردشگران و بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. همچنین استفاده از تاکسی سرویس و مینی بوس برای پارک‌های آبی کوش آداسی نیز در دسترس همگان است که گردشگران بتوانند به راحتی فاصله محل اقامت تا پارک‌های کوش آداسی را طی کنند.

ساعت بازدید از پارک‌های آبی کوش آداسی؛ از ساعت ۸ الی ۱۷:۳۰ آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان می‌باشند.

همچنین جهت تهیه رزرو بلیط ورودی برای پارک‌های آبی، علاقمندان می‌توانند با لیدر و یا راهنمای گردشگری خود هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : گردشگری بازدید 505 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php