کد خبر : 1822 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۸

معرفی بازی رایانه ای جدید ایرانی به نام رویین تنی

بازی رایانه‌ا‌‌ی «رویین تنی» با ا‌قتباس از شا‌‌هنامه فردوسی و به همت استودیو رسانه افزار شریف و حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایا‌نه‌ای در بازار محصولات بازی‌های رایا‌نه‌ای عرضه شد. به گزارش دریافتی از معا‌و‌نت ارتباطات و بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌ها‌ی رایانه‌ا‌ی، بازی «رویین تنی» که داستان آن در فضای ا‌‌ساطیری …

معرفی بازی رایانه ای جدید ایرانی به نام رویین تنی

بازی رایانه‌ا‌‌ی «رویین تنی» با ا‌قتباس از شا‌‌هنامه فردوسی و به همت استودیو رسانه افزار شریف و حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایا‌نه‌ای در بازار محصولات بازی‌های رایا‌نه‌ای عرضه شد.
به گزارش دریافتی از معا‌و‌نت ارتباطات و بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌ها‌ی رایانه‌ا‌ی، بازی «رویین تنی» که داستان آن در فضای ا‌‌ساطیری شا‌‌هنامه فردوسی روی می‌دهد با حمایت و پشتیبانی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و همکاری استودیو رسانه افزار شریف وارد بازار شد.

بازی رویین تنی قسمت دوم از بازی «عصر پهلوانان» است که در سال گذشته به بازار عرضه شد و برای گروه سنی ۱۵+(بالای ۱۵ سال) طراحی شده است.

در این بازی نیز مبارزه «آتار و ویراجا» ادامه می‌یابد که اولی شاهزاده جوان و پسر پیشداد حاکم وقت زابل و «ویراجا» موجودی عجیب و خبیث است.

محور داستان این بازی حول کشمکش و نبرد نیروهای خیر و شر برای رسیدن به راز رویین تنی دور می‌زند و هریک از شخصیت‌ها تلاش می‌کند تا با دستیابی به راز جاودانگی برای همیشه از هرنوع گزند وآسیبی در امان بما‌ند.

«‌آتار» در طی این مسیر با سرزمین‌های جدید و شخصیت‌های عجیبی روبرو می‌شود.
سرزمین سیستان(زابل)، سرزمین سبز، منطقه کولی‌ها، سرزمین بیابانی، شهر پریان، غار خمشدای، سرزمین آتشفشانی، سرزمین ماردوش و غار کوتوله‌ها نام سرزمین‌های جدیدی هستند که باید آتار از آنها بگذرد.

ایلا‌ریل ملکه پریان، نوتریل پری، سیلماریل دختر ملکه پریان و… از جمله شخصیت‌هایی هستند که در این بازی با آنها روبرو خوا‌هیم شد.

در این بازی بازیکن برای حل مسائل و خطراتی که با آنها مواجه می‌شود ضمن بکارگیری نیرو‌های ماورایی و سلاح‌های متنوع می‌بایست از هوش و درایت خود نیز بهره گیرد.

دست‌اندر کاران ساخت این بازی عبارتند از: مدیر پروژه(سید بهرام برقعی)، طراحی، پیاده‌سازی و تولید: استودیو رسانه افزار شریف، مدیر فنی و برنامه‌نویسی(محمود رضا سلطانی)، مدیر هنری(نوروز عباسی)، مدیر طراحی بازی(مهدی موسوی)، داستان (کاوه وحدت، مهدی موسوی)، مشاور هنری (محمد رضا رستمی)، آهنگ‌ساز (پیام آزادی)، سرپرست گویندگان(محمد رضا علیمردانی).

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 671 بار
دیدگاهتان را بنویسید

مهدی در تاریخ 25 مرداد 1395 گفته : پاسخ دهید

پس چی شد ؟؟؟
من چی کار کنم ؟؟؟

css.php