کد خبر : 42514 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷

مزایده انگشتر رهبر انقلاب در سیدنی +عکس

انگشتر آیت الله خامنه ای در سیدنی استرالیا به مزایده گذاشته شد.  یکی از شرکت کنندگان لبنانی تبار حاضر در مراسمی مذهبی اعلام کرد که سال ها پیش در دیدار با حضرت آیت الله خامنه ای ، رهبر عالی قدر انقلاب اسلامی ایران، یکی از انگشترهای ایشان را به عنوان …

انگشتر آیت الله خامنه ای در سیدنی استرالیا به مزایده گذاشته شد.

 یکی از شرکت کنندگان لبنانی تبار حاضر در مراسمی مذهبی اعلام کرد که سال ها پیش در دیدار با حضرت آیت الله خامنه ای ، رهبر عالی قدر انقلاب اسلامی ایران، یکی از انگشترهای ایشان را به عنوان هدیه گرفته بود و اکنون قصد دارد این انگشتر را به مزایده بگذارد و پول حاصل از فروش این انگشتر را به عنوان هدیه و کمک نقدی به “جمعیت امام رضا علیه السلام” اهدا خواهد کرد.

 پس از اعلام این مسئله، مراسم مزایده انگشتر حضرت آیت الله خامنه ای برگزار شد و حاضران به رقابت با یکدیگر پرداختند و در نهایت به مبلغ قابل توجهی به فروش رفت.
مزایده انگشتر رهبر انقلاب در سیدنی +عکس
“جمعیت امام رضا علیه السلام” که از مؤسسه های اسلامی در استرالیاست، هر ساله در ایام میلاد علی بن موسی الرضا علیه السلام، مراسم جشنی در این شهر برگزار می کند که شمار فراوانی از شیعیان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در آن شرکت می کنند.یکی از برنامه های مراسم سالیانه این مؤسسه هم جمع آوری کمک های نقدی و نذورات شرکت کنندگان است تا مخارج یک سال آینده مؤسسه که در طول سال در مناسبت های مختلف دینی و مذهبی مراسم برگزار می کند، تأمین شود.

منبع: شبکه خبر
به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 254 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php