کد خبر : 93568 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

مردها باید این آزمایش ها را انجام دهند!

مردان در مورد مسئله سلامت سهل‌انگارتر از زنان هستند اما اهمیت انجام برخی از آزمایش ها برای مردان بیش از پیش اهمیت پیدا می کند. به گزارش میهن فال به نقل از شفاف، آزمایش فشار خون، PSA، تشخیص سرطان کولون از آزمایشات ضروری هستند که تمام مردان از سنین 45 …

مردان در مورد مسئله سلامت سهل‌انگارتر از زنان هستند اما اهمیت انجام برخی از آزمایش ها برای مردان بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

مردها باید این آزمایش ها را انجام دهند!

به گزارش میهن فال به نقل از شفاف، آزمایش فشار خون، PSA، تشخیص سرطان کولون از آزمایشات ضروری هستند که تمام مردان از سنین 45 سالگی در سال حتما باید آن ها را انجام دهند.

بررسی ها نشان می دهند، از آن جائیکه آقایان نسبت به وضعیت سلامتی خود نسبت به زنان ارزش کمتری قائل هستند ، بیماری ها با درجات پیشرفته تری در آن ها عود می کند اما با انجام آزمایش و چکاپ های منظم می توان سلامتی را در ان ها تضمین کرد.

پرفشاری خون قاتلی است که در سکوت دست به کشتار می‌زند. با آزمایش کامل ادرار، اندازه‌گیری الکترولیت‌ها و تست‌های هورمونی ، امکان عمل را از این قاتل بگیرید و اندام های داخلی بدنتان را از وضعیت ناسالم نجات دهید.

نتایج مطالعات نشان می دهند، آقایان باید بدانند اگر خواهان طول عمر بیشتری هستند باید مراقب جسم خود باشند. مصرف دخانیات را کنار بگذارید، تغذیه مناسب را جدی بگیرید و با انجام آزمایش های ذکر شده خطر بروز بسیاری از بیماری ها را کاهش دهید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، سلامت بدن بازدید 424 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php