کد خبر : 202717 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

مرتب کردن ابروها با این ترفندها

اگر دوست دارید همیشه ابروهایی مرتب داشته باشید با ابن مطلب از سایت میهن فال همراه باشید تا مرتب کردن ابروها با این ترفندها که در ادامه امده است را یاد بگیرد. بعضی ار خانم‌ها با ابرویی زیبا و تمیز و هشتی و مرتب به دنیا آمده‌اند و نیاز به …

اگر دوست دارید همیشه ابروهایی مرتب داشته باشید با ابن مطلب از سایت میهن فال همراه باشید تا مرتب کردن ابروها با این ترفندها که در ادامه امده است را یاد بگیرد.

مرتب کردن ابروها با این ترفندها

بعضی ار خانم‌ها با ابرویی زیبا و تمیز و هشتی و مرتب به دنیا آمده‌اند و نیاز به مرتب کردن هر روز آن ندارند. ولی بعضی‌های دیگر باید برای مرتب کردن ابروهای‌شان هر روز دست به کار شوند.
مرتب کردن و پر کردن ابرو تفاوت زیادی در چهره ایجاد می‌کند.هیچگاه خانه را بدون مرتب کردن ابروهای‌تان ترک نکنید.
می‌توانید بعد از اصلاح، ابروهای‌تان را با ژل ابرو در جای خودش نگه دارید تا پراکنده نباشند، اما به جای ژل ابرو می‌توانید از چیزهای دیگری که در خانه دارید هم استفاده کنید تا چهره‌ای مرتب داشته باشید.
یک ترفند: کمی اسپری مو به نوک انگشت‌تان بزنید وآن را روی ابروی‌تان بمالید تا در جای خودش بماند. اگر اسپری مو هم ندارید می‌توانید از برق لب بی‌رنگ به جای آن استفاده کنید. همانطور که ابروها بعد از زدن اسپری مو در جای خوشان می‌ایستند، ابرو نیز چنین خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سبک زندگی ، مد و زیبایی بازدید 492 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php