کد خبر : 198700 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

مدل لباس مردانه ۲۰۱۶ : کت و ژیله

مدل لباس مردانه ۲۰۱۶ : کت و ژیله عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که برای شما همراهان عزیز در نظر گرفته ایم. در واقع باید گفت این مدل لباس برای آقایان دوباره برگشته است. انگار دوباره پوشیدن ژیله بدون آستین  زیر کت حرف‌هایی برای گفتن دارد، البته …

مدل لباس مردانه ۲۰۱۶ : کت و ژیله عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که برای شما همراهان عزیز در نظر گرفته ایم. در واقع باید گفت این مدل لباس برای آقایان دوباره برگشته است.

انگار دوباره پوشیدن ژیله بدون آستین  زیر کت حرف‌هایی برای گفتن دارد، البته بدون شلوار کت شلوار!
کافی‌ است در تراس خانه خود بشینید و مجله‌های مد مردان را ورق بزنید یا نگاهی به شبکه‌های اجتماعی بیندازید. مدی که خیلی زود نظرتان را جلب خواهد کرد، ست کت و ژیله کت شلوار شماست، البته بدون شلوار آن. این ظاهر آنقدر به نظر جالب می‌رسید که حیف‌مان آمد تا با شما در میان نگذاریم. خودتان مشاهده خواهید کرد.
سه گانه کت، ژیله و جین

مدل لباس مردانه ۲۰۱۶ : کت و ژیله

بارها شنیده‌ایم که ترکیب جین/ کت کم کم دارد از مد می‌افتد! اما به نظر ما این استایل همچنان ساده و تاثیرگذار است و حیف است که آن را دمده بدانیم. برای این که  دوباره با این ظاهر آشتی کنیم، به شما پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به انتخاب ما بیندازید. انتخابی مدرن با یک کت و ژیله توسی روشن. با این کت و ژیله، یک پیراهن مردانه سفید با طرح‌های آبی کوچک، جینی سنگ‌شورشده، کفش‌هایی مردانه و کمربندی شتری را به تن کنید تا شما را به شکل یک جنتلمن واقعی درآورد. در واقع، ژیله و کت بین لباس‌های دیگر شما ارتباط برقرار می‌کنند و سنگ زیر بنای ظاهر شما هستند.
به شلوار کتان خوش‌آمد بگویید!

مدل لباس مردانه ۲۰۱۶ : کت و ژیله

شلوار کتان از آن دست لباس‌های مردانه‌ است که هیچوقت از مد نمی‌افتد.
اساس ظاهر شما در این قسمت، یک شلوار کتان به رنگ صورتی روشن است که همراه با دیگر لباس‌های این مجموعه ترکیب رنگی شیکی به وجود خواهد آورد. قرار است از رنگ روشن در پایین تنه به سمت  رنگ تیره در بالاتنه برویم. بدین منظور برای شما کتی به رنگ سبز زمردی، یک ژیله توسی پررنگ و یک پیراهن مردانه مشکی در نظر گرفته‌ایم؛ یک ترکیب رنگی زیبا که به شما ظاهری آراسته خواهد داد.
چنین ظاهری نه احتیاج به متعلقات و نه احتیاج به کیف دارد. در عوض پوتین‌های جیر با قسمت‌هایی از چرم کافی خواهد بود.
ظاهر مورد علاقه نویسنده

مدل لباس مردانه ۲۰۱۶ : کت و ژیله

نویسنده این مطلب که نگارنده مجله‌های معتبر مد است، همیشه بر تراس کافه‌ای می‌نشیند و در حالی که به اطراف خود نگاه می‌کند از خود می‌پرسد ظاهر مناسب برای او چیست؟ آنچه در ادامه خواهید خواند، تیپ مورد علاقه او است.
ابتدا با یک کت و یک ژیله با دکمه‌های متقاطع و شرابی رنگ شروع می‌کنیم. رنگ شرابی با رنگ آبی بسیار هماهنگ است. بنابراین یک جین آبی روشن با جزئیاتی توسی رنگ و یک پیراهن مردانه جین به رنگ آبی روشن را به ظاهر خود اضافه می‌کنیم.
ترکیبی از رنگ‌های سرد که به آن با یک ساک بولینگ چرم  و شتری انرژی و گرما خواهیم داد. بوتین‌های چرم مشکی با تخته شتری رنگ نیز نقطه پایانی ظاهر شما خواهد بود.
اگر به یک میهمانی دعوت شده‌اید و هوا نیز سرد است، یک بارانی بژرنگ را همراه داشته باشید تا در ترکیب استایلی این نویسنده خوش‌پوش بمانید و جنبه شیک ژیله و کت خود را نمایان‌تر سازید.
خیابان اغلب ایده‌های خوبی در مورد استایل و ظاهر به ما می‌دهد، پس همیشه وقتی را برای نگاه کردن به اطراف‌تان و ایده گرفتن از آن، برای غنی ساختن کمد لباس‌تان در نظر بگیرید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : لباس و مد ، مدل لباس مردانه بازدید 565 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php