کد خبر : 267043 تاریخ انتشار : جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

محمد بن سلمان اعضای خانواده مشاور ولیعهد سابق را گروگان گرفت

محمد بن سلمان اعضای خانواده مشاور ولیعهد سابق را گروگان گرفت منابع غربی اعلام کردند که بن سلمان در راستای اعمال فشار به سعد الجبری مشاور محمد بن نایف ولیعهد سابق این کشور، برای بازگشت از کانادا به عربستان، شماری از اعضای خانواده وی را بازداشت کرد. به گزارش میهن …

محمد بن سلمان اعضای خانواده مشاور ولیعهد سابق را گروگان گرفت

محمد بن سلمان اعضای خانواده مشاور ولیعهد سابق را گروگان گرفت

منابع غربی اعلام کردند که بن سلمان در راستای اعمال فشار به سعد الجبری مشاور محمد بن نایف ولیعهد سابق این کشور، برای بازگشت از کانادا به عربستان، شماری از اعضای خانواده وی را بازداشت کرد.

به گزارش میهن فال به نقل مهر، منابع غربی اعلام کردند که محمد بن سلمان در راستای اعمال فشار به سعد الجبری مشاور محمد بن نایف ولیعهد سابق این کشور، برای بازگشت از کانادا به عربستان، شماری از اعضای خانواده وی را بازداشت کرد.

روزنامه نیویورک تایمز آمریکا گزارش داد که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی با بازداشت شماری از اعضای خانواده مشاور ولیعهد سابق سعودی به دنبال بازگردانیدن الجبری به عربستان است زیرا از افشای اطلاعات سری سخت هراس دارد.

این اقدام محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در راستای خاموش کردن مخالفان خود است.

سعد الجبری وزیر سابق سعودی و از نزدیکان «محمد بن نایف» ولیعهد سابق عربستان، در سال ۲۰۱۷ قبل از اینکه محمد بن نایف تحت اقامت اجباری قرار گرفته و بن سلمان به عنوان ولیعهد عربستان منصوب شود٬ از این کشور فرار کرد.

وی پس از گذراندن مدت کوتاهی در آلمان٬ در تابستان ۲۰۱۷ به آمریکا رفته و مدتی در شهر بوستون ماند. وزیر سابق سعودی که در آمریکا احساس امنیت نمی‌کرد، در نوامبر ۲۰۱۷ تصمیم گرفت به کانادا برود.

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : اخبار بین المللی ، اخبار روز ، مجله خبری بازدید 436 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php