کد خبر : 173549 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲

ماجرای ادامه دار ممنوع التصویری سحر قریشی

سحر قریش از بازیگران کشورمان است که بسیار پر حاشیه است و مدتی نیز ممنوع التصویر بود. اما گویا این داستان ادامه داشته و در این مطلب از سایت میهن فال ماجرای ادامه دار ممنوع التصویری سحر قریشی را برای شما در نظر گرفته ایم. در ادامه با ما همراه باشید. …

سحر قریش از بازیگران کشورمان است که بسیار پر حاشیه است و مدتی نیز ممنوع التصویر بود. اما گویا این داستان ادامه داشته و در این مطلب از سایت میهن فال ماجرای ادامه دار ممنوع التصویری سحر قریشی را برای شما در نظر گرفته ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

ماجرای ادامه دار ممنوع التصویری سحر قریشی

محمد بانکی که این روزها آخرین ساخته اش «دو دوست» بهروی پرده سینماهاست، درباره معدود تیزرهای تلویزیونی این فیلم که در آن نام و تصویری از سحر قریشی نیست، به آی سینما می‌گوید از طرف تلویزیون به او گفته شده که این بازیگر ممنوع‌التصویر است.

بانکی کارگردان فیلم «دو دوست» در این زمینه گفت: «ما به علت برخی از مشکلات تنها می‌توانستیم دو تا سه بار تیزرهای تبلیغاتی فیلم «دو دوست» را در تلویزیون پخش کنیم، چون امروز برای پخش تیزرهای تلویزیونی باید پول نقد به صداو سیما بپردازیم و مثل گذشته نمی توان آن را به طور قسطی و چکی پرداخت کرد.

وقتی تیزرها را به صدا و سیما تحویل دادیم، تنها چند ساعت قبل از پخش آن به ما اعلام کردند نام و تصویر سحر قریشی را از تیزرهای این فیلم حذف کنید، چون قریشی در تلویزیون ممنوع التصویر است. به همین علت ما مجبور شدیم تیزرهای جدیدی را برای پخش در تلویزیون آماده کنیم.»

چند ماه پیش شورای نظارت بر صداوسیما مصوبه ای را تصویب کرد که رسانه ملی از همکاری با هنرمندانی که عکس‌های خلاف هنجار از خود در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، جلوگیری کند. این مصوبه ابتدا خیلی جدی گرفته نشد، اما با گذشت زمان و انتشار اسامی برخی از هنرمندان مبنی بر ممنوع التصویری آنها در صدا و سیما، قضیه رنگ و بوی جدی تر به خود گرفت.

حالا مشخص نیست روایت کارگردان فیلم «دو دوست» درباره ممنوعیت پخش تصویر سحر قریشی به مصوبه شورای نظارت ربط دارد یا اتفاق دیگری رخ داده است. هرچه باشد، قواعد مشخصی برای محدودیت‌های تلویزیون وجود ندارد و گهگاه نام یک بازیگر یا هنرمند اعلام می‌شود که در تلویزیون ممنوع‌التصویر است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار سینما ، اسلاید ، مجله خبری بازدید 458 بار
دیدگاهتان را بنویسید

پریسان در تاریخ 22 مهر 1394 گفته : پاسخ دهید

این خانم واقعا شبیه افغانی هاست واصلا بازیگری بلد نیست فقط از یه جایی داره حمایت میشه امیدوارم که دیگه در عرصه هنر نبینیمش

css.php