کد خبر : 2105 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۳:۴۳

لیلا حاتمی در فیلم جدایی نادر از سیمین

لیلا حاتمی و پیمان معادی در فیلم “جدایی نادر از سیمین” به کارگردانی اصغر فرهادی بازی می‌کنند.پیش از این حضور شهاب حسینی و محمود کلاری نیز در ساخته جدید فرهادی، قطعی شده بود. هم اکنون پیش تولید این فیلم در حال انجام است و تاکنون حضور شهاب حسینی، لیلا حاتمی …

لیلا حاتمی در فیلم جدایی نادر از سیمین
لیلا حاتمی و پیمان معادی در فیلم “جدایی نادر از سیمین” به کارگردانی اصغر فرهادی بازی می‌کنند.پیش از این حضور شهاب حسینی و محمود کلاری نیز در ساخته جدید فرهادی، قطعی شده بود.

هم اکنون پیش تولید این فیلم در حال انجام است و تاکنون حضور شهاب حسینی، لیلا حاتمی و پیمان معادی قطعی شده است. انتخاب بازیگران این پروژِه سینمایی همچنان ادامه دارد و مدیریت فیلمبرداری نیز برعهده محمود کلاری است.

لیلا حاتمی در فیلم جدایی نادر از سیمین

فیلم سینمایی داستان یک زوج است که در آستانه جدایی قرار دارند که نگه داری فرزندشان برای آنها مشکلات تازه‌ای را به وجود می آورد. “جدایی نادر از سیمین” شباهت های زیادی به کارهای قبلی این کارگردان سینما دارد.

این اولین همکاری لیلا حاتمی با اصغر فرهادی است. البته معادی و حسینی پیش از این در “درباره الی” فیلم تحسین شده فرهادی حضور داشتند. گفتنی است پیمان معادی قصد دارد به زودی ساخت فیلم سینمایی “برف روی کاجها” را به عنوان اولین تجربه کارگردانی خود پی بگیرد.

لیلا حاتمی که برای بازی در فیلم “بی پولی” سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرده است، هم اکنون فیلم “چهل سالگی” را بر روی پرده دارد

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سینما بازدید 644 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php