کد خبر : 264975 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰:۴۵

قطع سخنان انتقادی امیرحسین رستمی در پخش زنده تلویزیون

قطع سخنان انتقادی امیرحسین رستمی در پخش زنده تلویزیون آقای روحانی می گویی در خانه بمانید خب وقتی تعطیل نیست چگونه؟ امیرحسین رستمی بازیگر سینما و تلویزیون: چطور من که بازیگر درجریان بودم یک پزشک عادی در جریان بود ولی وزیر بهداشت ما تا آخرین لحظه در جریان آمدن ویروس …

قطع سخنان انتقادی امیرحسین رستمی در پخش زنده تلویزیون

قطع سخنان انتقادی امیرحسین رستمی در پخش زنده تلویزیون

آقای روحانی می گویی در خانه بمانید خب وقتی تعطیل نیست چگونه؟

امیرحسین رستمی بازیگر سینما و تلویزیون: چطور من که بازیگر درجریان بودم یک پزشک عادی در جریان بود ولی وزیر بهداشت ما تا آخرین لحظه در جریان آمدن ویروس کرونا به ایران نبود؟

از آقای رئیسی می خواهم در این شرایط تلگرام را رفع فیلتر کنند چون برخی پزشکان و کادر درمان در حال استفاده از آن هستند و بشدت مشکل دارند.

بعد از شکست کرونا می توانید دوباره تلگرام را فیلتر کنید البته به شرطی که سلطان فیلترشکن ها را هم دستگیر کنید. کسانی که به راحتی در حال فروش فیلترشکن ها هستند و درآمد زایی می کنند و حتی وزیر مملکت هم نمی تواند جلوی آنها را بگیرد.
یک نکته خطاب به آقای روحانی که می گویند نباید از خانه بیرون آمد. بله این نکته درستی است اما خب چگونه؟ کارمندان و کارگران که نمی توانند طی الارض کنند. وقتی تعطیل نیست مردم چگونه در خانه بمانند؟”
در حین این صحبت های انتقادی رستمی ناگهان پخش زنده قطع شد و تصاویر آرشیوی پخش شد و بعد از بازگشت دوربین ها به استودیو خبری از امیرحسین رستمی نبود.

صحبت های جنجالی امیرحسین رستمی بازیگر سینما و تلویزیون در مورد کرونا در پخش زنده برنامه فرمول یک

امیر حسین رستمی در پخش زنده تلویزیون: درخواست برای رفع فیلتر تلگرام

قطع برنامه ی تلویزیون، حین انتقادات تند امیرحسین رستمی

علی ضیا پس از قطع سخنان رستمی و بیرون کردنش از پخش زنده:

به دلیل اینکه صحبت های امیر حسینی رستمی مغایر با فضای ما بود از ایشان خواستیم در زمان دیگری مهمان ما باشد.

به این پست امتیاز دهید
دیدگاهتان را بنویسید

دددد در تاریخ 27 اسفند 1398 گفته : پاسخ دهید

آقای رستمی اون دکتر هم. هم سطح قهرمانان ما هستن

ناشناس در تاریخ 27 اسفند 1398 گفته : پاسخ دهید

آقای رستمی اون دکتر هم. هم سطح قهرمانان ما هستن

صمد در تاریخ 27 اسفند 1398 گفته : پاسخ دهید

رستمی اگه راست میگه از مافیا ودائی جان ناپلئون های سینما و تلویزیون بگه که آوردنش بالا از سلبریتی ها که چون به خلوت میروند…از اون بازیگر خائن وطن فروش که گردنبند نقشه ایران بدون خوزستان رو به گردن میندازه از اونی که500 م تومن برا شناسنامه کانادایی بَچَّش داد.از اون مجری-بازیگری که با رانت و زدو بند با آقازاده ها وام های کلان بانکی گرفته از بازیگرای مظلوم شهرستانی بگه که اگه مافیای سینما بهشون فرصت دیده شدن میدادند رستمی ها دیده نمی شدند.

مسعود در تاریخ 27 اسفند 1398 گفته : پاسخ دهید

تناقض حرفهای رستمی واضح بود. اگر مدعی است کرونا دوماه زودتر وارد ایران شده و مسوولان پنهانکاری کرده اند چرا می گوید قم قرنطینه شود؟ مشخص است که حتی به حرفهایی که می زند فکر هم نمی کند و صرفا آنچه را دستور دارد تکرار می کند.

css.php