کد خبر : 17291 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷

فـال روزانه پنج شنبه 12 اردیبهشت 1392

فال روزانه متولدین فروردین اگر مدتها بود که به فیلمبرداری و عکاسی علاقه داشتید، امروز روز خوبی برای کشف بیشتر علایق و استعدادها است. شما فرصتی می یابید که ریزه کاری های این هنرها را بیاموزید. کسی چه می داند؟ شاید تصمیم بگیرید این هنرها را به صورت حرفه ای …

فـال روزانه پنج شنبه 12 اردیبهشت 1392

فال روزانه متولدین فروردین

اگر مدتها بود که به فیلمبرداری و عکاسی علاقه داشتید، امروز روز خوبی برای کشف بیشتر علایق و استعدادها است. شما فرصتی می یابید که ریزه کاری های این هنرها را بیاموزید. کسی چه می داند؟ شاید تصمیم بگیرید این هنرها را به صورت حرفه ای دنبال کنید. اگر به آنها عشق و علاقه واقعی داشته باشید، راهی برای وارد شدن به دنیای آنها می یابید. به کمک یکی از همکارانتان برای مشکلی که برایتان پیش آمده بود راه حلی می یابید. این فکر در ابتدا بعید به نظر می رسید، ولی با بررسی بیشتر می بینید که پتانسیل آن وجود دارد. امروز شما در ارتباط با عشق تان جنبه شوخ طبع خود را نشان می دهید. اگر در مهمانی یا مناسبت های اجتماعی شرکت کنید، توانایی ذاتی خود در خنداندن دیگران را نشان می دهید و همه را شاد می کنید. عشقتان این ویژگی شما را تحسین می کند و دوست دارد بیشتر شما را بشناسد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شاید دلتان بخواهد امروز را مرخصی بگیرید و کاری انجام دهید که روحتان تازه شود. اخیراً به شدت کار کرده اید. با آنکه خروجی کارهای شما بسیار تأثیرگذار است، ولی برایتان هزینه شخصی بالایی برداشته است. امروز را به خودتان اختصاص دهید و بگذارید ذهن و جسمتان استراحت کند. روی صندلی راحتی محبوبتان بنشینید و کتابی بخوانید، چای بنوشید و دراز بکشید. بگذارید ذهنتان به هر سوی متمایل شود. انرژی امروز برای انواع و اقسام مهمانی ها و دورهمی ها مناسب است. گرمای طبیعی و خوبی وجود دارد و دوست دارید در کنار دیگران باشید و با همه حرف بزنید. اگر به دنبال رابطه خاصی هستید، شاید این رابطه را با گفتگوی کوتاهی آغاز کنید. از آنجائیکه همه حال و هوای مهربان و خوبی دارند، به حرف های شما گوش می دهند. از کجا می دانید شاید تیر عشق شما به قلب فردی بخورد که اصلاً انتظارش را نداشتید!

فال روزانه متولدین خرداد

امروز به خواب هایتان توجه کنید. شاید بعضی از آنها برایتان جالب باشند. اگر مقدور بود، آنها را بعد از بیدار شدن یادداشت کنید. شاید در ابتدا معنایی برای آنها نیابید، ولی بعد از چند روز که یادداشت هایتان را چک کردید، از آنچه کشف می کنید تعجب کنید. شما دوست دارید تغییر بزرگی در زندگی تان ایجاد کنید و رویاها و خواب هایتان شما را به مسیر درستی هدایت می کنند. اعتماد به نفس کلی شما باعث می شود که امروز به نقاط خوبی برسید. سبک اصیل شما شاید در ابتدا برای افراد دور و برتان زیاده روی باشد، ولی اعتماد به نفس و ایده های شما باعث می شود آنها متوجه شوند که شما و ایده هایتان قابل اعتماد هستید. امروز اگر با عشقتان میانه خوبی نداشتید می توانید از طریق شوخ طبعی تان با او آشتی کنید و رابطه خود را از نو بسازید. بعد از همه اتفاقاتی که برایتان رخ داده دوست دارید استراحت کنید و با هم خوب باشید. شاید بهتر باشد به سینما بروید و با دوستانتان خوش بگذرانید.

 فال روزانه متولدین تیر

امروز نسبت به خودتان احساسی عالی دارید. دلیل آن هم مشخص است. شما بهتر از ماه های قبل به نظر می رسید. دیگران به شما واکنش بهتری نشان می دهند و شما را تحسین می کنند. حتی خودتان هم متوجه تغییرات خوبی در ظاهر خود شده اید. احساس خوب شما نه فقط برای خودتان بلکه برای اطرافیانتان هم خوب است. عزیزان شما در حال حاضر بیش از همیشه به قلبتان نزدیک شده اند. شما امروز از گفتگوی جالبی با فرد موردنظر لذت می برید و متوجه می شوید که او هم انسان شوخ و خوش مشربی است و شما از این نوع شخصیت ها خوشتان می آید. در نتیجه می خواهید این رابطه ادامه یابد. از لحاظ کاری، یک شغل یا شرکت جدید چشمتان را می گیرد. شاید این شرکتی باشد که دوست دارید در آن سرمایه گذاری کنید. نترسید. شاید این چیزی بود که منتظرش بودید.

فال روزانه متولدین مرداد

شاید امروز پرانرژی ترین روزتان نباشد. اخیراً سخت کار کرده اید و بدنتان نیاز به زمان دارد تا انرژی دوباره ای بدست آورد. زمانی را در منزل به خودتان اختصاص دهید. کتاب خوبی بخوانید، فیلم ببینید و دراز بکشید. با آنکه جسمتان خسته است ولی ذهنتان از سرعت نیفتاده و فعالتر از همیشه است. این زمان بهترین زمان برای استراتژی سازی برای تغییرات خلاقانه در منزل و محل کار است. اکنون زمانی عالی برای دعوت کردن دوست صمیمی تان است تا با هم در مورد مسائل تان حرف بزنید. از فردی می خواهید که برای آشنایی با شما بیرون بیاید که این اقدام جسورانه ای برای فردی مثل شماست که بسیار خجالتی هستید. اگر حالا اقدام نکنید این شانس را از دست می دهید. از شوخ طبعی ذاتی تان برای ایجاد بهترین تأثیر استفاده کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

دقت داشته باشید که نباید بیش از داشته هایتان خرج کنید. تردیدی در این باره وجود ندارد. این ریسک وجود دارد که شما بیش از موجودی جیبتان خرید کنید و این باعث شود کمدی پر از اشیای به دردنخور و نامناسب جمع کنید. بجای آن گرایشات خود به خرید را به نحو دیگری مدیریت کنید. به کتابخانه یا موزه بروید و بدون پول خرج کردن از سرمایه های هنری و ادبی بهره ببرید. امروز همچنین بهترین فرصت را دارید تا با فرد خاصی صحبت کنید که در دل امید داشتید به شما نظری بیندازد. اگر می خواهید روی او تأثیر خوبی بگذارید، باید از شوخ طبعی و دانش فلسفی خود استفاده کنید. باید خودتان باشید و تظاهر نکنید. اگر می خواهید تغییر شغل دهید بهتر است به چیزهایی مانند مشاوره، روانشناسی و تراپی هم فکر کنید. شاید مربی خوبی شوید یا مشاور خانواده و ازدواج شوید. این شغل جدید به دیگران هم کمک های زیادی می کند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز روز خوبی برای پیوستن به گروهی است که با آن علایق مشترکی دارید. شما از افکار و ایده ها و چیزهای جدیدی که در این گروه کشف می کنید، بهره مند می شوید. شاید به تاریخچه خانوادگی علاقمند شوید. بدین ترتیب باید سعی کنید ریشه های خانوادگی تان را پیدا کنید. از لحاظ شغلی، علاقه ای پنهان به فیلمساز شدن یا منتقد فیلم شدن دارید. هر چیزی که به سینما مربوط شود برایتان مطلوب است. امروز روز خوبی برای خنده و شادی و سرگرمی با عشق زندگی تان است. هر کاری که انجام می دهید، آن را به روش های قدیمی انجام ندهید. باید روش های جدید را امتحان کنید تا سبک و استایل خاص تان را حفظ کنید. قدیمی ها را دور بریزید و چیزهای نو را آزمایش کنید.

فال روزانه متولدین آبان
شما انسان تیزهوش و کنجکاوی هستید. امروز شما در حوزه های مختلف بررسی و کاوش انجام می دهید. رشته های علمی رشته مورد علاقه شما هستند. اگر در اینترنت جستجو کنید، جستجوی شما بسیار مفید خواهد بود. ببینید آیا می توانید اطلاعات خوب و مفیدی از سایت های دانشگاهی بدست آورید یا خیر. یک سال و نیم بعد تغییرات زیادی برایتان اتفاق می افتد. زندگی شما زیر و رو می شود به خصوص شغلتان. نترسید از اینکه شغلتان را تغییر دهید، زیرا می توانید کارها و رشته های جدیدی را آغاز کنید و از آنها لذت ببرید. زمان خوبی برای مهمانی گرفتن است و می توانید دوستان و آشنایانتان را دعوت کنید. اگر به دنبال شریک روح و روانتان هستید، وارد گفتگوی خوب و جالبی با شخصی تصادفی می شوید.

فال روزانه متولدین آذر

احتمالاً امروز ثروت بادآورده ای نصیبتان می شود. این خیلی به نظرتان خوب است، ولی هنوز زمان جشن گرفتن نیست. با آنکه درآمدتان افزایش می یابد یا پاداش می گیرید، ولی علائمی هست که نشان می دهد این پول و ثروت قریب الوقوع نیست. مثل همیشه به زندگی خود ادامه دهید و بدانید که همه چیز رو به بهبود و ترقی است. شما وارد دوره ای می شوید که در آن باید کمتر روی شغلتان و بیشتر روی خانواده تان تمرکز کنید. کارتان بر زندگی شخصی تان ارجحیت یافته است. نگذارید شغلتان شما را کنترل کند و ارتباط با عزیزانتان را از دست بدهید. اگر قرار بود با عشقتان بیرون بروید، درمی یابید که او حال و هوایی معنوی دارد. اگر تازه آشنا شده اید، رابطه خود را تحکیم می کند. اگر خیلی وقت است همدیگر را می شناسید، می توانید از مصاحبت یکدیگر آرامش بیابید.

فال روزانه متولدین دی

عشق و رمانس در هوا موج می زند. این شعله در رابطه هیجان انگیزی فعلی بیشتر می شود. شاید شما و شریک زندگی تان اخیراً دچار روزمره گی شده بودید. امروز در او نور جدیدی می بینید. او کار غیرمنتظره ای برایتان انجام می دهد، مثلاً برایتان گل می فرستد یا ایمیل رمانتیکی می فرستد که باعث می شود چشمتان را به روی حقیقت شخصیت او باز کنید. دوباره به یاد می آورید که چرا عاشقش شدید. یک حرکت شغلی امروز رخ می دهد. ایده هایی به ذهنتان می رسد و در چند روز آینده شما را وادار می کند که مهارت، تجارت یا شغل جدیدی یاد بگیرید. با این غریزه ها جلو بروید و نترسید. ترس از شکست بدترین دشمن شماست.

فال روزانه متولدین بهمن

شما روحیه خلاقی دارید و ذهنتان بیش از حد کار می کند. نمی توانید ایده ها و افکار تخیلی خود را متوقف کنید. حتی با آنکه تابحال داستان تخیلی ننوشته اید، امروز ایده های هوشمندانه زیادی دارید که مدت زیادی در ذهنتان نمی مانند. بعداً به آنها رجوع کنید و اصل موضوع آنها را بیشتر بررسی کنید. یک فرصت مالی عالی امروز برایتان پیش می آید. نترسید و پولتان را روی چیزی که فکر می کنید ارزشش را دارد سرمایه گذاری کنید. از افرادی که تجارت را خوب می دانند توصیه بخواهید. به دیگران اعتماد کنید تا بهره مند شوید. انرژی امروز لبخند به لبتان می نشاند و نور و درخشش جدیدی به زندگی تان می آورد. اگر به تازگی رابطه ای را تمام کرده اید و دلتان برای خودتان می سوزد، امروز یک ملاقات روحیه شما را بهتر می کند. شاید این عشق بزرگ زندگی تان نباشد، ولی شانسی برای شماست تا با انسان خونگرم و خوبی آشنا شوید.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر حس می کردید که می خواهید کارهای بیشتری انجام دهید و به بقیه کمک کنید، امروز روزی است که می توانید آن افکار را عملی کنید. این کاری است که به راحتی می توانید انجامش دهید. داوطلب شوید و به کودکی خواندن و نوشتن یاد بدهید. با تأثیرگذاری بر روی زندگی یک نفر می توانید روی زندگی چندین نفر اثر بگذارید. قدرت سخاوت و مهربانی را فراموش نکنید. ارائه مطلب بسیار مهم است. کسی که بهترین ایده ها را دارد لزوماً برنده نیست. فردی که آن ایده را به بهترین و شیواترین شکل ارائه می کند برنده است. در رویکرد خود خلاق باشید. امروز درمی یابید که طرف شما فرد بسیار عاقلی است و از فلسفه سازی و صحبت درباره چراها، معنای زندگی و دنیا لذت می برد. شما دوست دارید گفتگوی عمیقی با او داشته باشید و دیدگاه های مختلف نسبت به زندگی را بررسی کنید. شاید دوست داشته باشید دوباره او را ببینید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 218 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php