کد خبر : 51241 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴

فروش 220 هزار گوشی MI3 در کمتر از 3 دقیقه!

چندی پیش اعلام شد، شرکت Xiaomi وارد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند شده است در کمتر از 2 دقیقه بیش از 100 هزار دستگاه از گوشی HongMi را به فروش رسانده است و هم‌اکنون پایگاه‌های خبری مطلب مشابهی در این زمینه منتشر کرده‌اند. این شرکت چینی موفقیت جدیدی در این زمینه …

چندی پیش اعلام شد، شرکت Xiaomi وارد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند شده است در کمتر از 2 دقیقه بیش از 100 هزار دستگاه از گوشی HongMi را به فروش رسانده است و هم‌اکنون پایگاه‌های خبری مطلب مشابهی در این زمینه منتشر کرده‌اند.

فروش 220 هزار گوشی MI3 در کمتر از 3 دقیقه!

این شرکت چینی موفقیت جدیدی در این زمینه کسب کرده است و کارشناسان اعلام کرده‌اند که در کمتر از 3 دقیقه بیش از 220 هزار دستگاه از بهترین گوشی تولید شده در آن موسوم به Xiaomi MI3 فروخته شده است.

شرکت Xiaomi چندی پیش ظرف چند دقیقه 110 هزار دستگاه از گوشی‌های هوشمند HongMi و MI-2 را در روز ویژه‌ای به فروش رساند.

در این روز شرکت Xiaomi چین 380 هزار دستگاه گوشی خود را برای فروش آمده کرد که از هر مدل گوشی MI3، HongMi و MI-2S حدود 110 هزار گوشی آماده شده بود و کنار آن‌ها هم 50 هزار دستگاه گیرنده دیجیتالی Set-Top Box آماده فروش بود.

این طور که گزارش‌های رسیده نشان می‌دهند، شرکت Xiaomi توانست در کمتر از 3 دقیقه تمام گوشی‌های مدل MI3 را به فروش برساند و 17 میلیون دلار درآمد کسب کند. در پایان این روز مشخص شد که این کارخانه چینی در مجموع 49 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 187 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php