کد خبر : 4965 تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۶

فال روزانه ۲۸ آبان ۱۳۹۱

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فروردین: امروز یک روز هیجان انگیز است! اما اگر ترس‌های خود را مدیریت نکنید، شک کردن مداوم شما را به به وضعیت بحرانی ماورایی می‌فرستد. این سخن بدین معنی نیست که شما می‌توانید بر قدرت‌های ماورایی پیروز بشوید، بلکه بدین …

 فال روزانه ۲۸ آبان ۱۳۹۱

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فروردین: امروز یک روز هیجان انگیز است! اما اگر ترس‌های خود را مدیریت نکنید، شک کردن مداوم شما را به به وضعیت بحرانی ماورایی می‌فرستد. این سخن بدین معنی نیست که شما می‌توانید بر قدرت‌های ماورایی پیروز بشوید، بلکه بدین معنی است که با قبول کردن محدودیت‌هایتان و خودشناسی مجبور نخواهید شد چندین بار ابراز وجود کنید.

اردیبهشت: سیاره بخت شما یعنی ونوس امروز از سوی اورانوس تکان دهنده زنگ بیدار باش دریافت خواهد کرد! بنابراین شما چشم‌هایتان را به روی چیزهایی که درست جلوی رویتان قرار دارند باز خواهید کرد. همچنین قلب شما را به روی حوادث عاطفی خواهد گشود و شما با آغوش باز این وقایع عشقی را می‌پذیرید. آزاد بودن از قیود و سنت‌ها معمولا مورد پسند شما نیست، اما امروز قادرید استقلال و فرد گرایی خود را به خوبی نشان دهید.

خرداد: محیط پیرامون شما امروز خیلی بی نظم و ترتیب شده است و امکان دارد این اتفاق شما را از برنامه‌هایی که برای خود ترتیب داده بودید دور کند. اطرافیان شما ظاهراً امروز نسبت به همیشه سرشان شلوغ‌تر است و انگار این موضوع مسری شده است! شما کارهای خیلی زیادی پیش روی خود دارید که انجام دادن تمام آنها از توانایی‌تان خارج است. پس قبل از اینکه از پا بیفتید، کارهایی که ملزم به اجام دادنشان هستید و تعهد داده اید را دراولویت قرار دهید.

تیر: شما احساس می‌کنید امروز یک نفر سر راه شما قرار گرفته و مزاحم کارتان شده است. اگر شما می‌خواهید به تنهایی کاری را انجام بدهید لازم است با یکی از دوستان نزدیکتان یا فردی که فکر می‌کنید مانع کارتان شده و یا حتی افرادی که ظاهراً کاری به کارتان ندارند مبارزه کنید. سعی نکنید انتخاب‌های خود را برای افراد دیگر توجه کنید؛ فقط به آنها بفهمانید که این انتخابها شخصی نیستند. شما باید حین انجام دادن کارهایتان مهربان و خوش برخورد باشید، ولی لزومی ‌ندارد به خاطر میل شخصی آنها کاری انجام دهید.

مرداد: امروز در مورد مسائل مالی تصمیم گرفتن برایتان کار راحتی نیست، چراکه برای پول خرج کردن محدودیت دارید. زیادی پول خرج کردن به نفعتان نیست، ولی اطرافیان‌تان به اندازه شما حواسشان را جمع نمی‌کنند. اضافه کردن بر مادیات و زرق و برق‌های زندگی یکی از چیزهایی است که باعث شادی انسان می‌شود، ولی اکنون عاقلانه ترین راه این است که به وسیله ابراز وجود کردن با راه‌های غیر مادی از سخاوتتان دفاع کنید.

شهریور: در شرایط احساسی اخیر یاد آوری خاطرات دوران کودکی می‌تواند بر پیچیدگی اوضاع بیفزاید. اتفاقاتی که رخ داده شما را آشفته کرده است و دیگر نمی‌توانید به راحتیی به حس‌های خود اطمینان کنید. از طرف دیگر اگر شما بتوانید آرزوها و نیازهای خود را کنترل کنید، قادر خواهید بود به دوران گذشته برگردید و در موقعیتی مناسب ترس‌ها و خیالات خود را با کسی که دوستش دارید در میان بگذارید.

مهر: شما امروز سعی می‌کنید موضوعی را از دیگران مخفی کنید، اما ممکن است علی رغم تمام تلاش‌های شما این موضوع فاش شود. به جای اینکه سعی کنید از خودتان یا افراد دیگر محافظت کنید، به اوضاع و شرایط نامساعدی که پیش آمده نگاه کرده و فکر کنید ببینید چرا مجبورید مواظب حرف‌هایی که می‌زنید باشید. وقتی که شما هیچ چیزی را از دیگران پنهان نکنید، مطمئناً شادتر خواهید بود.

آبان: شما احساس می‌کنید ناچارید کارهایی را انجام دهید که این کارها در واقع اصلاً وظیفه شما نیست. اما شما نمی‌توانید بدون اینکه مشکلی درست شود اقدامی ‌بکنید. حتی اگر فکر می‌کنید با شما غیر منصفانه رفتار می‌شود بهتر است فعلاً کاری نکنید. پس سعی کنید کارهایی را انجام دهید که مجبور نشوید در مقابل دیگران مقاومت کنید، شما بعدها برای حل کردن این مشکل وقت کافی خواهید داشت.

آذر: ظاهراً اطرافیانتان و حتی دوستان صمیمی ‌و همکارانتان امروز دور و بر شما را خالی کرده و همین موضوع شما را ترغیب می‌کند که حتی بیشتر از قبل روی توانایی‌هایتان تمرکز کنید. شما دوست ندارید یک آدم معمولی باشید، بنابراین می‌توانید بیشتر از قبل فعالیت کرده و تلاش کنید که راه خود را بروید. حواستان باشد وقتی که مشکلی وجود ندارد، شما مشکل درست نکنید، برای اینکه اگر یک بار دیگران را ناراحت کنید دیگر نمی‌توانید به این راحتی آنها را تسکین داده و آرامش رفته را بازگردانید.

دی: شما می‌دانید که چیزی در زندگی‌تان تغییر کرده است و شما مجبورید بر خلاف قانون و منطق برنامه ریزی کرده و نقشه بکشید. شما مجبورید از توانایی‌های جسمانی خود استفاده کنید، اما نباید آن را صرف کارهای پوچ و بی فایده بکنید. داشتن انضباط فردی و شخصی اکنون برای شما لازم و واجب است و فعالیت‌های منظم روزانه شما را برای آینده‌ای خوب آماده می‌کند.

بهمن: شما دوست دارید کاری را به روش خودتان انجام دهید، اما لازم است که یکی از همکاران هم به کمک شما بیاید. برای اینکه شما در بعضی از زمینه‌ها مهارت ندارید و این شخص از این توانایی‌ها برخوردار است و می‌تواند کمکتان کند. یا شاید شما می‌خواهید اقدام به کاری شراکتی بکنید و به فردی نیاز دارید که با شما همراهی کند. هر کدام از این کارها را بخواهید انجام دهید باید حواستان را جمع کنید، چرا که فرد دیگر بیشتر از شما تلاش نخواهد کرد و یا بیشتر از شما سرمایه گذاری نخواهد کرد و ممکن است نتایج حاصل باعث رضایت شما نشود.

اسفند: اگر در نظر دارید در رژیم غذایی خود تغییراتی بدهید، مطمئن شوید که برای این کار دلیل منطقی دارید. اگر به خاطر اینکه فردی را تحت تاثیر قرار دهید می‌خواهید شکر را از رژیم غذایی تان حذف کرده و یا به تمرینات بدنی خود اضافه کنید، احتمالاً این کارها زیاد تداوم نخواهد داشت. هم اکنون تنها دلیل منطقی برای تغییر برنامه می‌تواند فقط و فقط حفظ سلامتی تان باشد و نه چیز دیگر!

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 269 بار
دیدگاهتان را بنویسید

mahsa در تاریخ 28 آبان 1391 گفته : پاسخ دهید

من به فال حافظ خیلی اعتقاد دارم و هیچ فال دیگه ای رو قبول ندارم راستی این فال ها از کجا میان اخه همشون درسته ؟؟؟!!!!

نازی در تاریخ 28 آبان 1391 گفته : پاسخ دهید

با عرض سلام. .منبع فال ها از کجاست؟ منظورم اینه که این فالها رو از کجا میارین؟ بعضیاشون واقعا درست در میان.

css.php