کد خبر : 3013 تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۰

فال روزانه ۲۵ شهریور ۱۳۹۱

فروردین: اگر فردی حقیقت را از شما پنهان کرده باشد، امروز که ماه در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد، اطلاعاتی که شما ازش محروم بودید برایتان فاش می‌شود. ما برایتان خبرهای خوبی داریم!! اطلاعات شما نسبت به پیش آمدهایی که قرار است اتفاق بیفتد بیشتر خواهد شد. …

 فال روزانه ۲۵ شهریور ۱۳۹۱

فروردین: اگر فردی حقیقت را از شما پنهان کرده باشد، امروز که ماه در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد، اطلاعاتی که شما ازش محروم بودید برایتان فاش می‌شود. ما برایتان خبرهای خوبی داریم!! اطلاعات شما نسبت به پیش آمدهایی که قرار است اتفاق بیفتد بیشتر خواهد شد. البته خبر بدی هم براتیان داریم و آن خبر این است که شما باید بیشتر از آنچه که خودتان تمایل دارید دانسته های خود را بالاتر ببرید. با وجود اینکه سازگاری پیدا کردن با دیدگاه های جدیدتان کار سختی است، ولی شما می‌دانید که نادانی و بی‌خبری خوشبختی نمی‌آورد.

اردیبهشت: امروز در حالی که ماه کامل در یازدهمین خانه شما به اورانوس غیر قابل پیش بینی ملحق می‌شود، دوستانتان می‌توانند حسابی شما را شگفت زده کنند. مهم نیست که شما چه برنامه‌هایی برای خودتان داشته‌اید، آنها برنامه‌های شما را عوض خواهند کرد. سعی نکنید که در برابر آنها مقاومت کنید، مقاومت کردن غیر ضروری برایتان خیلی هزینه در پی خواهد داشت. در حال حاضر انعطاف پذیر بودن کلید خوشبختی شماست.

خرداد: امروز یک تغییر جهت جدید سیاسی در محل کار ممکن است به شما برای دنبال کردن موضوعی که از سال‌های پیش و دوران نوجوانی بهش علاقه داشته اید آزادی کامل بدهد. اگر این کار شبیه یک مشغولیت و تفریح بی‌اهمیت به نظر می‌آید به خودتان نگرانی راه ندهید، برای اینکه حتی جزئی ترین و بی اهمیت ترین دلبستگی ها می‌توانند در طول زمان تبدیل به کار و حرفه بشوند. الان لازم نیست تمام جزئیات کار را بررسی کنید، فقط بدون اینکه نگران نتیجه کار باشید به دنبال علایق خود بروید.

تیر: امروز شما چیزی می‌آموزید که برای تغییر ذهنتان در مورد یک سیاست مهم و یا مسائل مذهبی دلیل خوبی بهتان می‌دهد. حتی اگر مردد هم باشید، ولی برای انتخاب جدیدی که می‌تواند زندگی تان را در سالهای آینده تحت تاثیر قرار دهد آمادگی کامل دارید. فقط فراموش نکنید که این موضوع به پایان کارتان ربطی ندارد. هر موقع که شما اطلاعات جدید گرفتید، همان موقع باید نظر خود را عوض کنید.

مرداد: ماه در هشتمین خانه شما یعنی خانه امکانت مالی قرار دارد و حلا شما خیلی نگران مسائل مالی خود بوده و استرس دارید. اگر شما خرید یا سرمایه گذاری‌ای داشته‌اید که دیگران را هم به دردسر انداخته اید، نباید از زیان موضوع به سادگی بگذیرد و باید حتماً مشکلات را حل کنید. ریسک کردن هم به نفع خودتان خواهد بود و هم برای شریکانتان فایده خواهد داشت.

شهریور: کسی که شما همیشه بهش وابسته بودهید امروز زیاد قابل اطیمنان نیست، بنابراین بهتر است که امروز خودتان مراقب اوضاع باشید. اگر شما زیاد به دیگران متکی هستید، اگر امروز برای شما کاری نکردند، نگران نشوید. به جای اعتراض کردن و غر زدن به دیگران، بر روی چیزهایی که می‌توانید تغییرشان دهید تمرکز کنید، چراکه ممکن است آنها دست به عمل اشتباهی بزنند.

مهر: امروز شما درحالی که به درخواستی که یک نفر برای کمک از شما کرده است جواب می‌دهید، زندگیتان از یکنواختی در می‌آید. ماه کامل در شششمین خانه شما یعنی خانه جزئیات قرار دارد و شما را ترغیب می‌کند کارهایتان را با روش‌های قدیمی ‌خود انجام دهید. ولی شما باید روشی مخالف را در پیش بگیرید تا بتوانید در مدت زمان کمتر کارهای بیشتری را انجام بدهید.

آبان: امروز شما برای شرکت کردن در مسابقات تفریحی آمادگی دارید، با وجود اینکه شانس کمی ‌دارید و باید به همان بسنده کنید. شما امکان شرکت کردن در ورزش‌های تیمی ‌را دارید، اما نیاز شما به تفریح کردن باعث بروز اتفاقات دیگری می‌شود. هرچیزی که امروز لبخند را به صورت شما می‌نشاند را نباید دنبال کنید. به جای اینکه برای همکارانتان کارهایی که می‌خواهید انجام دهید را توضیح بدهید و با این کار وقت‌تان را تلف کنید، فقط دست به کار شده و کاری را که می‌خواهید انجام دهید.

آذر: امروز یک ناراحتی و مشکل کوچک در خانه شما را از انجام دادن مسئولیت‌های شغلی‌تان دور می‌کند. اما موقعیت‌های شغلی شاید به شما فرصت و زمان کافی ندهد که به مسائل شخصیتان بپردازید. ماه کامل در چهارمین خانه شما یعنی خانه امنیت و آسایش می‌تواند مسائل اصلی و بنیادی شما را تغییر بدهد. اگر شما یک بار خودتان را با اتفاقات پیش آمده هماهنگ کنید، همه چیز راحت‌تر تغییر می‌کند.

دی: شما امروز احساس خیلی خوبی دارید. اگرچه اعتماد به نفس داشتن نشانه مثبت اندیشی است، اما این موضوع شاید برایتان کمی‌ دردسر ایجاد کند. مشکل اینجاست که شما بیش از اندازه به خود اطمینان دارید، این موضوع باعث شده که زیاد کار نکنید و تنبلی شما باعث نامنظمی ‌و آشفتگی درکارهایتان شده است. حتی اگر می‌دانید با کمتر کار کردن هم ممکن است به چیزهایی که می‌خواهید برسید، ولی نباید این کار را بکنید.

بهمن: امروز ماه کامل و اورانوس در دومین خانه شما یعنی خانه پول و مسائل مالی در یک امتداد قرار گرفته‌اند. گفتن اینکه چه روشی مشکلات مالی شما را حل می‌کند کار سختی است، چرا که برای از بین بردن نیازهای مالی تان باید قدری نسبت به دیگران بی تفاوت باشید. شما برای انجام دادن کارهایی که مطمئنید می‌خواهید انجام دهید تا چند روز وقت کافی نخواهید داشت. یافتن روشی درست برای متعادل کردن و سازگار کردن نیازهای تان با نیازهای افراد دیگر امری حیاتی است.

اسفند: شما به اندازه کافی خودتان را از دیرگان مخفی کرده اید. حالا زمان این فرا رسیده که آنها بفهمند شما چه کسی هستید و چه چیزهایی برایتان مهم است!! فکر نکنید که چه چیزهایی برای آنها خوب است. حتی از اطرافیانتان درخواست نصیحت نکنید و نظرشان را نپرسید، برای اینکه جوابی که بهتان می‌دهند هیچ کمکی به شما نمی‌کند. عمل کردن طبق برنامه‌های خودتان نه تنها شما را به اهدافتان نزدیک‌تر می‌کند، بلکه دیگران را نیز از توانایی شما مطلع می‌سازد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 350 بار
دیدگاهتان را بنویسید

FARIBA در تاریخ 25 شهریور 1391 گفته : پاسخ دهید

جالب بود

عما در تاریخ 25 شهریور 1391 گفته : پاسخ دهید

khooooob bod mr30

css.php