کد خبر : 256921 تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه یکشنبه 4 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز با قرار گرفتن برخی مشکلات در سر راه برنامه هایی که برای روزتان داشته اید، با تنش ها و چالش هایی مواجه خواهید شد. به یاد داشته باشید که امروزه همه کارها به سرعت پیش می روند. با این وضعیت، کوچکترین کارها می توانند اثرات بسیار …

فال روزانه یکشنبه 4 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز با قرار گرفتن برخی مشکلات در سر راه برنامه هایی که برای روزتان داشته اید، با تنش ها و چالش هایی مواجه خواهید شد. به یاد داشته باشید که امروزه همه کارها به سرعت پیش می روند. با این وضعیت، کوچکترین کارها می توانند اثرات بسیار بزرگی بر زندگی شما و اطرافیانتان داشته باشند و حتی روند زندگیتان را تغییر دهند. سعی نکنید به هر شیوه ای به دنبال جبران خطاها و اشتباهاتتان باشید. بعضی اشتباهات جبران ناپذیر هستند. مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرید. فرصت های بسیار زیادی برای شما وجود دارند. کل دنیا برای شما جایگاه جست و جو و کشف چیزهای جدید است، پس خودتان را محدود به یک مکان نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر بخواهید موقعیت فعلی را تغییر دهید، ممکن است با نا امیدی و سر افکندگی زیادی رو به رو شوید. بهترین راه حل این است که با موقعیت فعلی کنار بیایید و آن را قبول کنید. سعی کنید از هر فرصتی که برایتان مهیا می شود به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. آه و ناله کردن در مورد وضعیتی که دارید، هیچ کمکی به شما نخواهد کرد و حتی ممکن است شرایط را برای شما از این که هست بدتر کند. شما توانایی های بسیار زیادی دارید. به توانایی هایتان افتخار کنید و به خاطر شرایطی که پیش آمده فکر نکنید که توانایی هایتان به درد نمی خورند. به خودتان یادآوری کنید که این وضعیت موقتی است و برای آینده بهتر تلاش کنید. آینده خود را با دستان خودتان بسازید.

فال روزانه متولدین خرداد

حفظ تعادل بین کارهایی که امروز باید انجام دهید ممکن است امروز برایتان از همیشه دشوارتر باشد. به احتمال زیاد دلیل این وضعیت این باشد که شما دچار احساسات رمانتیک و عاشقانه شده اید و دوست دارید روزتان را در آرامش بگذرانید اما انرژی نهفته در امروز مخالف این وضعیت روحی شما می باشد. به این انرژی که خود محور و بسیار قوی است توجه بسیار داشته باشید. تجربه ها و دانشتان را به کار بگیرید و اگر این وضعیت با چیزهایی که می دانید جور در نمی آید، سعی نکنید جایگاه خود را پایین تر بیاورید. امروز ممکن است به سختی بتوانید با وضعیت روحیتان کنار بیایید. کمی ورزش کردن به بهتر شدن وضعیت روحیتان کمک شایانی خواهد کرد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز ممکن است، سخت گیر و خشن باشید ولی با کمی صبر و حوصله این وضعیت بهتر خواهد شد. یک انرژی مضطرب کننده در فضا وجود دارد که مردم را ناآرام و بیقرار می کند. به خاطر داشته باشید که ممکن است در وضعیتی ناخوشایند قرار بگیرید و مجبور شوید که موضع خود را در یک جمع دوستانه و یا حرفه ای مشخص کنید. سعی کنید در بیان دیدگاهتان یک دنده و لجوج نباشید. اگر لازم باشد می توانید نظرتان را تغییر دهید و این به معنای شکست شما در مقابل دیگران نیست. با گوش کردن به دیگران چیزهای بسیار زیادی فرا خواهید گرفت که برایتان جالب خواهند بود. اعتماد داشتن به دیگران کلید ایجاد یک رابطه خوب می باشد.

فال روزانه متولدین مرداد

اطمینان حاصل کنید که تلاش ها و زحماتی که می کشید برای خودتان است. تنش زیادی در فضای اطرافتان وجود دارد و درست زمانی که اصلا انتظار آن را ندارید خود را نشان خواهد داد. برای شما بهتر است از بحث و یا دعوایی که بین اطرافیانتان صورت می گیرد دور بمانید و خود را در آن دخالت ندهید. زندگی را بیش از اندازه جدی نگیرید. قدرت روحی و دیدگاه فلسفی شما دو چیز بسیار مهم و حیاتی برای حل و فصل کردن این وضعیت هستند. به یاد داشته باشید که نباید مسئولیت کارهای دیگران را بپذیرید. این کار شما را از رسیدن به هدف هایتان باز می دارد. شما خودتان برنامه ها و کارهای زیادی دارید که باید به آنها رسیدگی کنید. از وقتتان بهترین استفاده را کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

سعی کنید با انرژی از خواب بیدار شوید و خوش اخلاق باشید. اگر این کار را بکنید بقیه روز را هم با همین انرژی زیاد، خواهید گذراند. اگر خودتان خوش بین باشید، حتی انرژی های منفی اطرافیانتان نیز به جای اینکه شما را از انجام دادن کارهایتان باز دارند به شما در انجام دادن کارهایتان کمک می کنند. با افرادی که آنقدر لجباز هستند که نمی توانند دیدگاه دیگران را قبول کنند و به آن احترام بگذارند بحث و جدل نکنید. این افراد تغییر پذیر نیستند و فقط وقت شما را بیهوده تلف می کنند. توجه داشته باشید که خود شما در مورد طرز فکر و دیدگاه دیگران به مسائل چنین برخوردی نداشته باشید. به دیگران احترام بگذارید و با صبر و حوصله به صحبت هایشان گوش کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز زخم های گذشته سر باز کرده اند و این وضعیت روی نگرشی که شما نسبت به خودتان دارید تأثیر گذاشته است. خودتان را به خاطر اتفاقات گذشته سرزنش نکنید و روی ذهنیتی که نسبت به خود دارید کمی بیشتر کار کنید و ارزش درونی خود را بشناسید. برای درمان زخم هایتان به ساغ دیگران نروید و از آنها انتظار کمک نداشته باشید، در قدم اول این خود شما هستید که باید درمانگر خود باشید، چون هیچ کس به خوبی خود شما از منشأ این زخم ها خبر ندارد. کسانی مورد احترام قرار می گیرند که لیاقت آن را داشته باشند و شما با کارها و رفتارتان ثابت می کنید که لایق احترام هستید. فقط باید یادتان باشد که با ملایمت با اطرافیانتان صحبت کرده و شوخ طبعی را فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

این که همه چیز را تحت کنترل داشته باشید تقریبا غیر ممکن است. دست از تلاش برای این که همه چیز را تحت نظارت داشته باشید و کارها را در همان جهتی که خودتان می خواهید پیش ببرید بردارید. شما در حال حاضر با برخی مشکلات درونی درگیر هستید و این مشغولیت شما باعث شده است شخصی که دوست دارید احساس کند که نادیده گرفته شده است و شما به او اهمیتی نمی دهید. واکنش شما می تواند در هر برخوردی نقشی کلیدی داشته باشد، پس مواظب رفتار خودتان باشید. دوستانتان در حال حاضر نشان دهنده راه آینده و خوشبختی برای شما هستند، زیرا رویاهایتان را به شما یادآوری کرده و با عشق و تشویق هایشان شما را مورد حمایت قرار می دهند.

فال روزانه متولدین آذر

حفظ شرایط فعلیتان و ادامه دادن همان مسیری که قبل از این در پیش گرفته بودید در حال حاضر خیلی راحت تر از رها کردن داشته های فعلیتان و دنبال کردن هدفی که حتی مطمئن نیستید هرگز به آن خواهید رسید یا نه به نظر می رسد و سرسختی ذاتیتان نیز در دنبال کردن اهدافتان کمکی به شما نمی کند. ترس هایتان را کنار بگذارید و برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید. وقتی این کار را کنید حتی اگر به سر منزل مقصود نرسید هم خیالتان راحت است که سعی خودتان را کرده اید. برای داشته هایتان شکرگزار باشید و از آنها غافل نشوید، شکرگزاری شما زمینه ساز به وقوع پیوستن معجزه هایی باورناپذیر در زندگیتان خواهد بود.

فال روزانه متولدین دی

با وجود این که اوضاع در محیط اطرافتان کمی به ثبات رسیده است شما هنوز در درون خود با چالش ها و تنش های بسیاری رو در رو هستید. شما سعی دارید امروز کمی به آرامش دست پیدا کنید، ولی در واقع هر تلاشی برای این کار تنها نادیده گرفتن حقیقت و فرو کردن سرتان زیر برف خواهد بود و این چالش ها همچنان ادامه دارند. سکوت کردن شما در مقابل مسائل موجود به دیگران این اجازه را خواهد داد که از این سکوت شما همان چیزی را برداشت کنند که خودشان دلشان می خواهد. پس اگر موقعیتی پیش آمد مشکلات و مسائلی که دارید را با طرف مقابلتان مورد بحث قرار دهید و سعی کنید راه حلی برای آنها بیابید.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر امروز ببینید حق کسی خورده می شود و یا فردی دارد از قدرت خود سوء استفاده می کند نمی توانید سکوت کنید و حتما خودتان را وارد ماجرا خواهید کرد. با وجود این که معمولا سعی دارید بی طرفانه قضاوت کنید امروز ناخودآگاه طرف ضعیف ترها را می گیرید. به جای این که غیرتی شوید بهتر است کمی منطقی تر به موضوع نگاه کنید و پیش از هر گونه قضاوتی اطلاعات کافی را به دست بیاورید. در حال حاضر چند نفر سعی در به دست آوردن عشق و توجه شما دارند و هر یک از آنها به گونه ای برای شما جذاب هستند، اما نمی توان تا همیشه همین طور ادامه داد. باید هر چه سریعتر انتخاب کنید تا تکلیف همه مشخص شود.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز علاقه ای به زیرو رو کردن دنیا با ایده های خود ندارید و ترجیح می دهید تمام احتمالات عجیب و غریب و آینده های غیر ممکن را در محیط امن ذهن خودتان مورد بررسی قرار دهید. این مخفی کاری به خاطر عدم اطمینان و یا نداشتن اعتماد به نفس کافی نیست؛ مسئله این است که شما ترجیح می دهید تمام جوانب را سنجیده و با عملگرایی خود اثری پایدار روی اطرافیانتان بگذارید. اگر همین امروز به نتیجه دلخواهتان نرسیدید دلسرد و یا افسرده نشوید. میزان موفقیت خود را با محصولی که برداشت می کنید نسنجید، تعداد دانه هایی که کاشته اید نشان دهنده واقعی موفقیت و پیشرفت شما است، چون بعضی دانه ها برای به بار نشستن به زمان بیشتری نیاز دارند.

فال روزانه یکشنبه 4 شهریور 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 4 شهریور 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 462 بار
دیدگاهتان را بنویسید

omid در تاریخ 4 شهریور 1397 گفته : پاسخ دهید

متولدین تیر درسته، خود منم اول کار یکم بی حوصلم

css.php