کد خبر : 262635 تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱:۰۱

فال روزانه یکشنبه 3 آذر 98

فال روزانه یکشنبه ۳ آذر ۹۸ از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز میل شما به کنجکاوی و هیجان طلبی هیچ حد و مرزی ندارد و دلتان می خواهد با کارهای هیجان انگیزی که در طول روز انجام می دهید رکورد …

فال روزانه یکشنبه 3 آذر 98

فال روزانه یکشنبه ۳ آذر ۹۸

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز میل شما به کنجکاوی و هیجان طلبی هیچ حد و مرزی ندارد و دلتان می خواهد با کارهای هیجان انگیزی که در طول روز انجام می دهید رکورد بزنید. هر چقدر هم که خوش بگذرانید برایتان کافی نخواهد بود و به دنبال تفریح و خوشگذرانی بیشتر هستید. این زیاده طلبی باعث خواهد شد که نتوانید روی لذت بردن از زمان حال و داشته هایتان تمرکز کنید. امروز ممکن است تلاش ها و کارهایی که در رابطه عاطفیتان می کنید کمتر دیده شده و مورد توجه قرار بگیرند و شاید حتی با بی اعتمادی طرف مقابلتان روبرو شوید، اعتراض کردن فایده ای ندارد، سعی کنید به جای دعوا راه انداختن ریشه این مشکل را پیدا کرده و حل کنید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز شما آنقدر غرق در عالم خیال و رویایتان شده اید و به آینده فکر می کنید که از آنچه در دنیای اطرافتان می گذرد غافل شده اید. شما در ذهنتان دقیقا می دانید که به کجا می خواهید برسید، اما نمی دانید در واقعیت چطور باید به این مقصد برسید و این باعث ناراحتی و نگرانی شما می شود. احساسات درونیتان بهترین راهنمای شما در این زمینه خواهند بود، پس به آنچه ندای درونتان می گوید اعتماد کنید. امروز از طرفی دلتان می خواهد که به تفریح و خوشگذرانی بپردازید، از طرف دیگر هم مسائل معنوی برایتان اهمیتی تازه پیدا کرده اند و فکر می کنید نیاز شدیدی به پرداختن به آنها دارید. فکر نکنید که مجبور هستید یکی از این دو را انتخاب کنید.


فال روز متولدین خرداد :

امروز انگار همه اطرافیانتان یک دنیا برنامه های مختلف برای انجام دادن دارند و از شما هم انتظار دارند که با آنها در خوش گذرانی هایشان همراه شوید. با این حال شما علاقه ی زیادی به کارهایی که آنها انجام می دهند ندارید و دلتان نمی خواهد به دنبالشان از این طرف به آن طرف بروید. شما ترجیح می دهید برنامه ی آرام تری داشته باشید و وقت و انرژی خود را به انجام کارهایی که در خانه در انتظارتان هستند اختصاص دهید. نظرتان را با صداقت و البته با ملایمت با طرف مقابلتان در میان بگذارید، این کار به نفع هر دوی شما خواهد بود، چون اگر ناخواسته با او همراه شوید کاری خواهید کرد که نه به او خوش می گذرد و نه به شما!

 

فال روزانه یکشنبه 3 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

شما با بی صبری تمام می خواهید امروز هر چه زودتر از خانه بیرون زده و کش و قوسی به بدنتان داده و از هوای تازه و مفرح امروز لذت ببرید. سعی کنید بیشتر وقتتان را به فعالیت هایی اختصاص دهید که خارج از خانه انجام می شوند. اگر آدم سحرخیزی هستید کمی کوهنوردی همراه با دوستانتان می تواند بهترین کاری باشد که امروز انجام می دهید. اگر همسرتان و یا یکی از اعضای خانواده تان برنامه ی دیگری دارد که برای شما مطلوب نیست خیلی راحت نظر خودتان را به زبان بیاورید و بگویید که ترجیح می دهید کار دیگری انجام دهید. شاید بد نباشد هر کدام از شما به برنامه ی مورد علاقه ی خودش برسد و ساعات پایانی روز را با هم بگذرانید.


فال روز متولدین مرداد :

با این که قول هایی به دیگران داده اید که امروز مجبور هستید آنها را عملی کنید، ته دلتان با خودتان فکر می کنید که ای کاش می توانستید بیخیال همه ی آنها شوید و به کارها و فعالیت هایی که خودتان دلتان می خواهد بپردازید. بهتر است نسبت به وعده هایی که داده اید احساس مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشید، در غیر این صورت دوستان و اطرافیانتان را از دست خودتان ناراحت خواهید کرد. با داشتن کمی سیاست می توانید هم به مسئولیت هایتان رسیدگی کنید و هم برای آنچه خودتان دوست دارید وقت بگذارید.امروز شما خوبی های دیگران را خیلی راحت تر و بیشتر از بدی هایشان می بینید و همین می تواند آغازگر یک رابطه عاطفی باشد.


فال روز متولدین شهریور :

امروز شما باید توجه بیشتری به آنچه می خورید داشته باشید، زیرا این مسئله با سلامتیتان در ارتباط مستقیم است. قرار نیست چیزی نخورید تا لاغر شوید، فقط باید مواظب باشید چیزهایی را که برایتان ضرر دارند از رژیم غذایی خود حذف کنید. البته شما خیلی راحت می توانید از مهارت های تحلیلی خود استفاده کرده و خواسته ها یا اشتباهات خود را جبران کنید، اما بهتر است کمی احتیاط کنید و حداقل خودتان را گول نزنید. امروز جذابیتی فوق العاده دارید و همین موضوع گرمای خاصی به رابطه عاطفی شما خواهد بخشید. اما اگر طرف مقابلتان بخواهد با شما مثل دارایی های خودش رفتار کند اصلا خوشتان نخواهد آمد.

فال روزانه یکشنبه 3 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز به یکباره مسئولیت های زیادی به عهده ی شما گذاشته می شوند و مجبور به مدیریت اوضاع خواهید بود، شاید در ابتدای کار کمی دستپاچه شوید و ندانید چکار باید بکنید، اما خیلی زود به این نتیجه خواهید رسید که انگار اصلا برای این کارها زاده شده اید. شما به خوبی همه ی هماهنگی های لازم را انجام خواهید داد و مسئولیت هر کسی را مشخص می کنید. این کار احساس قدرت خوشایندی به شما خواهد بخشید. احساساتی که برای مدت ها مخفی کرده بودید امروز ناگهان سربرخواهند آورد و راهی برای بروز خواهند یافت، اما این حس آزادی زیاد طول نخواهد کشید. بهتر است مواظب باشید این حس آزادی شما را به بی مسئولیتی در مورد رابطه عاطفیتان سوق ندهد.


فال روز متولدین آبان :

امروز شما برخلاف همیشه به راحتی احساسات واقعی خود را نشان می دهید. شما همیشه از وجود این احساسات آگاه هستید و می دانید که در اعماقتان به صورت بیان نشده باقی مانده و آتش این احساسات از درون شما را می سوزاند، اما احساس می کنید که بروز احساساتتان نشانه ی ضعف شما خواهد بود. امروز شما به همه ثابت خواهید کرد که قلبتان از سنگ ساخته نشده است و خودتان را برای بروز احساستان آزاد خواهید داشت. مخفی کاری های طرف مقابلتان می تواند باعث بی اعتمادی شما نسبت به او شود و شک و تردیدهایی در وجود شما ایجاد کند، اما شاید او دارد فقط راز یک نفر دیگر را مخفی می کند.


فال روز متولدین آذر :

رفتارتان در حال حاضر به شما اجازه خواهد داد که به زندگی خودتان بهبود ببخشید. شما یاد گرفته اید که نسبت به ظاهر و اندام خود حساسیت بیش از اندازه نشان ندهید و خودتان را همین طور که هستید بپذیرید و از زندگیتان لذت بیشتری ببرید. امروز حتی اگر واقعا قصد بدی نداشته باشید هم  زبان تند و تیزتان می تواند همچون شمشیری برنده دیگران را زخمی کرده و حتی از پا در آورد، پس کلمه هایتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید. نگاهی عمیق و جدی به روابط اجتماعی خود بیندازید تا ببینید کدام یک از رابطه هایتان را می توانید بهبود ببخشید و کدام یک از آنها دیگر با نیازهای شما همخوانی ندارند.

فال روزانه یکشنبه 3 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

شما طی هفته های آینده بسیار احساساتی و رمانتیک خواهید بود، انرژیتان در سطح بسیار بالایی قرار دارد و می توانید از این فرصت برای حرارت بخشیدن به روابط زناشویی خود استفاده کنید. اگر هنوز مجرد باشید مواظب باشید بیش از اندازه احساساتی نشوید و خودتان را گرفتار موقعیت هایی نکنید که رهایی از آن برایتان دشوار باشد. اجازه ندهید احساسات خودتان و یا یک نفر دیگر کنترل زندگی شخصی شما رااز دستتان خارج کند. فشار برای ایجاد تغییرات به ویژه در دنیای شخصیتان دارد روز به روز بیشتر می شود. خوشبختانه اگر در تفکر خود انعطاف پذیر باشید خواهید توانست حتی در بحرانی ترین شرایط نیز آرامش درونی خود را حفظ کنید.


فال روز متولدین بهمن :

شما احساساتی بسیار قوی دارید و امروز با انرژی بسیار زیادی سعی در بیان آزاده ی احساسات خود دارید. رفتارهایی که از خودتان نشان می دهید باعث می شوند اطرافیانتان تعجب زده شوند، اما شما می توانید آنها را به راحتی از اصالت و واقعیت احساساتتان مطمئن کنید. مواظب باشید در این زمینه زیاده روی نکنید و این انرژی خود را تحت کنترل نگه دارید، چون ممکن است به راحتی خودتان را در وضعیتی گیر بیندازید که از آن پشیمان خواهید شد. شما همیشه سعی می کنید که با احساسات خود به طور منطقی برخورد کنید، ولی امروز به احتمال زیاد این قضیه برعکس خواهد بود و افکارتان با احساساتتان ارتباطی تنگاتنگ داشته و به طور جدی تحت تاثیر آنها قرار دارند.


فال روز متولدین اسفند :

شما عاشق آشنایی با افراد جدید و صحبت کردن با آنها هستید، اما خیلی کم پیش می آید که این رابطه جدی شود و حالت صمیمی پیدا کند. شما سعی دارید فاصله ای مشخص بین خودتان و شخصی که دارید با او صحبت می کنید برقرار کنید و به او اجازه ندهید از آن حد فراتر برود. امروز شاید وقتی به این روابط خود فکر می کنید خودتان را سرزنش می کنید که چرا با کنترل احساساتتان خودتان را از تجربه هایی خوشایند و دوستی های صمیمی محروم کرده اید. البته به احتمال زیاد در نهایت به این نتیجه خواهید رسید که در اغلب موارد حق دارید این گارد دفاعیتان را کنار نگذارید و حریم خصوصیتان را حفظ کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 352 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php