کد خبر : 242254 تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰

فال روزانه یکشنبه 29 اسفند 1395

فال روزانه متولدین فروردین امروز رفتار و روحیه شما به گونه ای است که با همیشه فرق دارد و مردم در حالت عادی شاهد چنین رفتاری نخواهند بود. در شش ماه گذشته دایم به دنبال یافتن راههای تازه برای تغییر وضعیت زندگی خود بوده اید. از جمله باید به تلاش …

فال روزانه یکشنبه 29 اسفند 1395

فال روزانه متولدین فروردین

امروز رفتار و روحیه شما به گونه ای است که با همیشه فرق دارد و مردم در حالت عادی شاهد چنین رفتاری نخواهند بود. در شش ماه گذشته دایم به دنبال یافتن راههای تازه برای تغییر وضعیت زندگی خود بوده اید. از جمله باید به تلاش برای عمیق تر نگاه کردن به مسایل و منطقی تر بودن اشاره کرد. امروز که آخرین روز سال جاری هم هست، همه چیز رنگ و بوی تازه ای برای شما دارد. از این دیدگاه کاملا متفاوت برای ایجاد تنوع اساسی در زندگی استفاده کنید و افکارتان را واقعا اجرایی کنید

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز در زندگی اجتماعی خود تغییرات بزرگی می توانید ایجاد کنید. حالا یا برای این است که دوست دارید با روحیه ای تازه ای وارد سال جدید شوید یا تاثیر کائنات، هر چه که هست، امروز روحیه متفاوتی دارید و کلی ایده و برنامه برای خود چیده اید. در شش ماه گذشته تلاش بسیاری در زندگی کرده اید. اگر در نظر دارید کسب و کار تازه ای راه اندازی کنید، امروز فرصت خوبی است تا با منطق افراد مناسب برای همکاری را انتخاب کنید. امروز برای یک دوره یکساله برنامه ریزی کاری و مالی داشته باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز آخرین روز سال جاری است و از فردا وارد مرحله تازه ای از زندگی می شوید. شما در شش ماه گذشته تلاش بسیاری کرده اید تا اخلاق، رفتار کسب و کار خود را بهبود ببخشید. ورزش، مدیتیشن و مشورت گرفتن از دوستان بهترین کارهایی بوده که انجام داده اید. امروز این فرصت رادارید تا همه دستاوردهای خود را جمع بندی کنید. و در نهایت یک برنامه یک ساله برای خود تعریف کنید. وقتی چشم‌انداز درستی به آینده داشته باشید، رویدادها بر وفق مراد پیش خواهند رفت. انرژی کائنات امروز کاملا در خدمت شما است.

فال روزانه متولدین تیر

امروز از تلویزیون و برنامه های وقت‌پرکن دوری کنید. بخشی از زمان خود را برای برنامه ریزی سفر، تفریح یا حتی مطالعه بگذارید و بقیه آن را نیز بیرون بروید و در جمع دوستان یا خانواده باشید. امروز فرصت بسیار خوبی برای دوره شش ماه گذشته است. این مرور ذهنی مشکلات و موفقیت ها را به شما یادآوری می کند و می توانید با تجربه آنها برای یک سال آینده برنامه های کاملا منطقی و مناسب داشته باشید. ایده هایی که برای کار ای آغاز کار جدید دارید را در گوشه ای یادداشت کنید تا پس از تعطیلات به آنها رسیدگی کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز همه جانبه احساس قدرت دارید. هم ذهنتان کاملا باز است و هم از نظر جسمی احساس سلامت خواهید داشت. این فرصت بسیار خوبی برای سروسامان دادن به افکارتان است. در گوشه ای آرام بنشینید و به شش ماه گذشته خود فکر کنید. همه رویدادها مهم را فارغ از بد یا خوب بودن بنویسید. در نتیجه این کار می توانید ایرادهای کار خود را پیدا کنید و در برنامه ریزی سال جدید، آنها را دیگر تکرار نکنید. امروز برای مسایل مالی هم حتما باید برنامه ریزی داشته باشید. می توانید از نرم افزارهای حسابداری استفاده کنید تا خرج و هزینه هایتان مشخص باشند.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز آغاز یک دوره جادویی و عالی برای شما است. امروز ستاره شما در خانه هفتم نشسته و هفت نیز عدد مقدسی است. از امروز یک دوره بسیار شاد و عالی برای شما آغاز می شود و مطمئن باشید در ماه آینده، با فرد جدیدی ملاقات خواهید کرد که نیمه گمشده شما است. یا اگر متاهل هستید، به احتمال زیاد شریک کاری بسیار خوبی پیدا خواهید کرد که زندگی شما را روی غلتک می اندازد. سالی که در پیش دارید از معدود زمان هایی است که همه چیز عالی و بی نقص پیش می روند و شما تجربه های شگفت‌انگیزی خواهید داشت که از امروز آغاز می شوند.

فال روزانه متولدین مهر

بهاری که از چند ساعت دیگر آغاز می شود، نویدهای بسیار خوبی برای شما خواهد داشت. حتی اگر خودتان هم نمی دانید و روحیه خیلی عالی ندارید، مطمئن باشید از امروز یک دوره سرشار از شادی و آرامش در انتظار شما است. در ابتدای روز شش ماه گذشته خود را در هنتان مرور کنید. از خطاها و اشتباه های خود درس بگیرید تا دیگر در سال جدید آنها را تکرا نکنید. همین یک کار زندگی شا را زیر و رو خواهد کرد. امروز هیجان خاصی دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید به بخش های مختلف زندگی خود سروسامان دهید. ورزش را نیز در برنامه های خود داشته باشید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز خلاقیت و اشتیاقات شما زیاد خواهند شد. به هیچ عنوان زمان خود را پای تلویزیون و در خانه نشستن هدر ندهید. امروز زمان درخشیدن است. همه افکار خود را روی کاغذ پیاده کنید و آن را با اطرافیان در میان بگذارید. درست است که امروز زمانکار نیست اما اگر ایده ای به ذهنتان می رسد حتما یادداشت کنید تادر زمان مناسب آن را اجرایی کنید. با شریک زندگی یا عاطفی و خانواده خود رابطه بسیار خوبی برقرار خواهید کرد و انرژی های مثبت دو طرفه ای میان شما جریان خواهد داشت.

فال روزانه متولدین آذر

خورشیدگرفتگی امروز روی طالع شما تاثیر دارد و باعث می شود بیشتر در خانه و کنار خانواده باشید. این فرصت خوبی است تا بیشتر به مسایل خانوادگی خود رسیدگی کنید. البته علاقه زیاد شما به هیجان چیزی نیست که بخواهد خاموش یا کم بشود، فقط امروز کمی آرام می شوید و دنبال فرصتی خواهید بود تا دوباره بیرون بوید و هیجانات درونی خود را تخلیه کنید. امروز می توانید در اینترنت دنبال سرگرمی بگردید تا هم در خانه باشید و هم بخشی از روحیه پرانرژی خود را ارضا کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز به واسطه ستاره ها و انرژی کائنات، تغییراتی که مدتها در انتظار آنها بوده اید را می توانید انجام دهید. وقتی روتین های زندگی را کنار بگذارید، روی دیگری از زندگی هویدا می شود که شاید حتی تصورش را هم نمی کردید. تا کنون هر راهی رفته اید را متوقف کنید و برای اهداف خود راهکارهای تازه پیدا کنید. از امروز تا ۶ ماه آینده از نظر اجتماعی و رفتاری بسیار موفق و خوب خواهید بود و فرصت خوبی برای آشنایی با انسان های جدید است. در روزهایی که پیش رو دارید، احتمالا با نیمه گمشده خود ملاقات خواهید داشت

فال روزانه متولدین بهمن

امروز زمان تغییر و یافتن دوستان جدید است. اگر مجرد هستید، از امروز تا یک کاه آینده با فرد دلخواه خود دوست خواهید شد. اگر متاهل هستید، در حوزه کاری شریک تازه ای پیدا می کنید که بسیار کمک کننده و خوب است و شرایط کاری شما را متحول خواهد کرد. این را بدانید که از امروز تا ۶ ماه آینده، کائنات بهترین ها رابریا شما تعریف کرده است. زندگی روی خوش خودش را نشان می دهد و باید از این فرصت ها به بهترین شکل استفاده کنید. شاید هیچ سالی به اندازه سال جدید برایتان خوب نبوده باشد.

فال روزانه متولدین اسفند

از امروز تا شش ماه آینده، یک دوره سرشار از موفقیت برای شما آغاز خواهد شد. امروز سرآغاز خوشی های زندگی شما است. از امروز تا پایان شهریور یک سیر صعودی را در پیش خواهید گرفت و به سوی موفقیت ها پیش خواهید رفت. امروز اگر قرار است درخانه بمانید با خانواده یا همسرتان در مورد برنامه هایتان مشورت کنید. بخشی از روز را نیز برای دوره شش ماه گذشته خود صرف کنید تا از تجربه های گذشته درس بگیرید و اشتباهات را دوباره تکرار نکنید.

فال روزانه یکشنبه 29 اسفند 1395

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 29 اسفند 1395

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 179 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php