کد خبر : 248934 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۰۶

فال روزانه یکشنبه 25 تیر 1396

فال روزانه متولدین فروردین امروز حس بسیار بهتری خواهید داشت. می توانید با تلاش هایی که از امروز آغاز و برای آنها برنامه ریزی می کنید، در آینده نه چندان دور پیشرفت های بسیاری را برای خود رقم بزنید. ممکن است شغل خود را تغییر دهید یا در کنار کار …

فال روزانه یکشنبه 25 تیر 1396

فال روزانه متولدین فروردین

امروز حس بسیار بهتری خواهید داشت. می توانید با تلاش هایی که از امروز آغاز و برای آنها برنامه ریزی می کنید، در آینده نه چندان دور پیشرفت های بسیاری را برای خود رقم بزنید. ممکن است شغل خود را تغییر دهید یا در کنار کار کنونی پروژه های دیگری را نیز تجربه کنید. کارهای جدید تجربه جدید در مسایل عاشقانه نیز برای شما بر جا می گذارد. اگر در روزهای گذشته در رابطه عاشقانه خود احساس بدشانسی و ناراحتی داشته اید، این را بدانید که امروز همه آنها از وجود شما رخت خواهند بست. اگر مجرد هستید، فرصت آشنایی با فرد مناسب را دارید. اگر در حال حاضر در رابطه با کسی هستید، با درست فکر کردن و اندیشه های عمیق می توانید همه مسایل و مشکلات را به نفع خود تغییر دهید.

فال روزانه متولدین اردیبشهت

اگر دوست دارید بخشی از امروز را در تنهایی خود سپری کنید، بدانید این مشکل را دارد که رویاهای شما را به تاخیر می اندازد. این را بدانید که امروز از انرژی های جاری در فضا استفاده خواهید کرد و بسیار شاد و سرزنده می توانید برای کارهای خود برنامه ریزی کنید. با دوستان، همکاران یا عشقتان برنامه تفریح بگذارید و خوش بگذرانید. اگر به فکر خرید خانه هستید، امروز فرصت مناسبی برای این کار است. امروز از نظر احساسی و عاطفی به عشق خود بسیار نزدیک هستید. می توانید از این فرصت برای برطرف کردن همه ناراحتی های پیشین استفاده کنید. از این همه عشق برای ساختن یک روز عالی بهره بگیرید.

فال روزانه متولدین خرداد

در این اواخر، زندگی شما بسیار شلوغ و پرمشغله بوده است. امروز از همیشه شلوغ تر خواهد بود. روابط اجتماعی شما گسترده تر می شوند. اگر نویسنده هستید، می توانید بلاگ خود را بیش از همیشه جلو ببرید و مطالب ارزشمندی به آنها اضافه کنید. امروز بیشتر زمان خود را با دوستان و نزدیکان سپری خواهید کرد. به طور کلی، انرژی های ذهنی و جسمی شما زیاد است و می توانید برای انجام پروژه های عقب افتاده از آن استفاده کنید. در مورد مسایل احساسی، روی شانس هستید. اگر مجرد هستید، این فرصت را دارید با فردی آشنا شوید که همه فکر و ذهن شما را درگیر خودش می کند. اگر در حال حاضر در رابطه هستید، فرصت مسافرت رفتن با عشقتان را دارید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز می توانید یک قدم بسیار بزرگ به سمت آینده و پیشرفت بردارید. تلاشی که امروز انجام می دهید را در یک سال گذشته تجربه نکرده اید. این فرصت بسیار عالی برای رسیدن به آرزوها است. از همه تجربیات خود در این مسیر بهره بگیرید. مقاله یا کتاب های مرتبط مطالعه کنید. اگر وضع مالی خوبی دارید، برای سرمایه گذاری در مسکن روز خوبی است. امروز احساسات شما هم زیاد هستند. با همفکری شریک عاطفی خود می توانید برای ساخت خانه یا تغییر دکوراسیون برنامه ریزی کنید. همفازی فکری شما دو نفر آرامش بسیار خوبی به قلب شما جاری می کند و می توانید در کمال آرامش احساسات قلبی خود را برای او بیان کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

در این اواخر گاهی مسیر موفقیت را اشتباه رفته اید. اما امروز حتی بدون کمک ابزارهای مسیریاب هم می توانید راه درست خود را بیابید. شانس امروز با شما یار است. می توانید برای آینده برنامه ریزی های دقیق و درستی انجام دهید. برای این منظور باید موانع احتمالی را حدس بزنید و خود را برای آنها آماده کنید. شما به خوبی نیازهایتان را می شناسید. فرصت های احتمالی را در آغوش بگیرید و برای پیشرفت زیاد آماده شوید. امروز حس های عاشقانه قوی و ارزشمندی دارید. اگر مجرد هستید، فرصت آشنا شدن با فردی که همه جانبه برای ارزش داشته باشد را دارید. اگر کسی را در زندگی خود دارید، می توانید با هم در مورد احساسات خود حرف بزنید و از نیازهای واقعی یکدیگر آگاه شوید. این را به یاد داشته باشید، برای دوست داشتن دیگری، ابتدا باید خودتان را دوست داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

آیا دوست دارید احساسات کنترل کننده و محدود کننده را از میان بردارید و راه آن را نمی دانید؟ یکی از بهترین ترفندهای رسیدن به این مقصود، زندگی در حال و اعتماد داشتن به اطرافیان است. باید به رویدادهای طبیعی زندگی ایمان داشته باشید تا بتوانید در مسیر آنها حرکت کنید. مدیتیشن و مراقبه ورزش های بسیار خوبی برای افزایش قدرت تمرکز هستند. امروز از قدرت آنها بهره بگیرید. وقتی همه مسایل را آسان بگیرید، زیبایی های بیشتری را درک خواهید کرد و این باعث پیشرفت بیشتر شما در زندگی و کار می شود. گذشته را کنار بگذارید و به سوی آینده حرکت کنید. با رها کردن خود از بند احساسات گذته، می توانید فرصت های عاشقانه بسیار خوبی برای خود رقم بزنید. اگر در حال حاضر در رابطه هستید، زمان مناسبی برای برطرف کردن سوءتفاهامات است.

فال روزانه متولدین مهر

شما همیشه دوستان و اطرافیان خود را دوست دارید. اما آشنایی با افراد جدید نیز برایتان ارزش بسیاری دارد. این حس امروز بیش از همیشه خواهد بود. نیازهای اجتماعی شما زیاد هستند و می خواهید با انسان های جدید و بیشتری تعامل داشته باشید. برای این منظور، می توانید در یک فعالیت گروهی شرکت کنید. حتی می توانید یک سایت یا بلاگ راه اندازی کنید و به طور محازی با انسان های جدید در ارتباط باشید. امروز می توانید با شریک عاطفی خود هیجان و شادی بسیاری را تجربه کنید. در کنار هم لحظه های بسیار خوبی خواهید داشت. حتی می توانید برای یک سفر خوب نیز برنامه ریزی کنید. اگر مجرد هستید، فرصت آشنا شدن با فردی را دارید که قلبتان را تسخیر می کند

فال روزانه متولدین آبان

امروز از نظر کاری بسیار موفق ظاهر خواهید شد. می توانید از همه مهارت هاو توان های خود برای پیشرفت بیشتر استفاده کنید. از همین امروز می توانید به آینده بسیار روشن خود امید داشته بشاید. شما ایده های خلاقانه و ارزشمندی دارید که موجب پیشرفت شما می شوند. این نوید را به شما می دهیم که امروز در پله نخست نردبان موفقیت قرار می گیرید و با سرعت بالا می روید. در مورد مسایل عاشقانه نیز فرصت های بسیار خوبی در انتظار شما هستند. فرصت آشنایی با فردی را دارید که فاز فکری کاملا مشابه به شما دارد. اگر شریک عاطفی دارید، می توانید برای سفر یا تجربه های هیجان انگیز و متفاوت با هم برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز دنیا در دستان شما است. می توانید از این همه انرژی برای انجام کارهای عقب افتاده استفاده کنید. شانس با شما یار است. برای داشتن یک برنامه ریزی درست و دقیق، مطالعه و تحقیق را فراموش نکنید. فرصت های طلایی را کشف و از آنها استفاده کنید. ایده های خلاقانه خود را یادداشت کنید و در فرصت های مناسب از آنها بهره بگیرید. در رابطه احساسی خود نیز می توانید امروز انتظار یک روز عالی را داشته باشید. هیجان و شادی بسیاری در عشق شما دیده می شود. با شریک عاطفی خود همفازی فکری دارید و این موجب عمیق تر شدن رابطه شما می شود. اگر مجرد هستید، از فرصت های آشنایی با افراد جدید غافل نشوید.

فال روزانه متولدین دی

بهتر است از دروغ یا تظاهر به چیزی که نیستید، دست بردارید. مرموز بودن دردی از شمادوا نمی کند و شما را به موفقیت نمی رساند. باید با صداقت به جلو پیش بروید و در روابط اجتماعی خود بهتر رفتار کنید. به انسان ها دید درستی داشته باشید. به جای نقشه کشیدن های بی ارزش، برای نمایش مهارت های واقعی خود تلاش کنید. اگر رابطه احساسی شما و شریک عاطفیتان خدشه دار شده است، امروز این شانس را دارید تا آن را بهبود ببخشید. می توانید با هم در مورد آینده و نیازهای خود حرف بزنید و و موجب تحکم بیشتر رابطه تان بشوید.

فال روزانه متولدین بهمن

همیشه داشتن راهکارهای بیشتر بسیار بهتر از انتخاب یک مسیر واحد است. شما برای آزادی خود ارزش بسیاری قایل هستید و برای به دست آوردن آن نیز همه جانبه تلاش می کنید. این فکر روی رابطه عاطفی شما تاثیر بسیاری دارد و موجب می شود تا فاصله ای میان شما به وجود بیاید. خیلی به خود سخت نگیرید. با عشقتان حرف بزنید و خواسته ها و نیازهای خود را بیان کنید. از اینکه عشقتان برای رسیدن به برنامه ها و اهداف خود تلاش کند، ناراحت نشوید و او را در این راه تشویق کنید. باید مسایل را آسان تر بگیرید تا دوباره شادی را در کنار هم حس کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر یکی از فانتزی های شما این است که زندگی خود را به بهترین حالت ممکن برسانید، بدانید امروز زمان مناسبی برای آغاز این پروژه است. ایده های خلاقانه و ارزشمند بسیاری در سر دارید و می توانید همه آنها را یادداشت و در زمان مناسب آنها را اجرایی کنید. البته مراقبت از جسم خود را فراموش نکنید. باید ورزش را در اولویت کارها بگذارید و یوگا و مدیتیشن را فراموش نکنید. در مسایل احساسی، امروز این فرصت را دارید با خود کمی خلوت کنید و نیازهای واقعی خود را بررسی کنید. اگر در رابطه هستید، روز خوب و شادی را با هم تجربه خواهید کرد. اگر مجرد هستید نیز فرصت آشنایی با فرد رویاهای خود را دارید.

فال روزانه یکشنبه 25 تیر 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 25 تیر 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 218 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php