کد خبر : 256667 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه یکشنبه 24 تیر 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز ممکن است یک پیام و یا تماس غافلگیر کننده از جانب یکی از نزدیک ترین افراد زندگیتان دریافت کنید که سرشار از مهر و محبت و نوید بخش کمک و حمایت از جانب اوست. امروز روابطتان با دیگران به خوبی پش خواهند رفت و مکالمات هوشمندانه …

فال روزانه یکشنبه 24 تیر 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز ممکن است یک پیام و یا تماس غافلگیر کننده از جانب یکی از نزدیک ترین افراد زندگیتان دریافت کنید که سرشار از مهر و محبت و نوید بخش کمک و حمایت از جانب اوست. امروز روابطتان با دیگران به خوبی پش خواهند رفت و مکالمات هوشمندانه ای خواهید داشت. شما سعی دارید زندگی خود را روی پایه و اساس جدیدی بسازید و به همین دلیل هم مجبور خواهید بود زاویه دید و نگرش خودتان را تغییر دهید. همچنین باید درک بالای خودتان که شما را قادر به کنار آمدن با شرایط مختلف می کند را به کار بگیرید. باید به طور کامل آگاه و هوشیار باشید و لحظه به لحظه آماده باشید تا با هر چیزی روبرو شوید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما در مورد پولی که قرار است گیرتان بیاید خیلی خوش بینانه فکر می کنید. البته که این پول به دستتان خواهد رسید، اما دیر و زود و کم یا زیادش هنوز معلوم نیست. انتظارتان را خیلی بالا نبرید تا دچار سرخوردگی نشوید. شما گاهی بیش از اندازه خودتان را درگیر کارها و پروژه هایتان می کنید، اما امروز مجبور خواهید شد تکلیف خودتان را با اطرافیانتان مشخص کنید. در این که شما با کار کردن آن هم به صورت طولانی مدت و به شکلی خستگی ناپذیر، برای اطمینان حاصل کردن از موفقیت پروژه هایتان هیچ مشکلی ندارید شکی نیست، اما خانواده و دوستان و حتی همکارانتان نمی توانند خودشان را با شما هماهنگ کنند.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز شما از ظاهر خود راضی هستید و این رضایت شما به این خاطر است که زیبایی درونیتان در ظاهرتان انعکاس پیدا کرده است. شما نسبت به همیشه خیلی اجتماعی و خونگرم تر شده اید و دیگران از مصاحبت با شما لذت خواهند برد. در روابط عاطفی ممکن است در حال حاضر عیب و ایرادات طرف مقابلتان را نبینید، پس بهتر است خیلی عجولانه تصمیم گیری نکنید. رویاهایتان را دنبال کنید و به جای این که تسلیم محدودیت هایتان شوید سعی کنید فرصت هایی که دارید را ببینید. دست از دودلی و تردید بردارید و انتخاب کنید، شما نمی توانید تا ابد بر سر دو راهی بمانید، دیر یا زود بالاخره باید شریک راهتان را انتخاب کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شما علاقه ی بسیاری به هنر و هنرمندان احساس می کنید و از رفتن به یک گالری، نمایشگاه، کنسرت و یا حتی سینما احساس بسیار خوبی به شما دست خواهد داد. شما ذهنیت قبلی خود را فراموش کرده و خودتان را برای تجربه های تازه آماده کرده اید. چنان سرحال و سرزنده اید که به خاطر نمی آورید تا به حال چنین بوده باشید. به احتمال زیاد با شخصی دیدار خواهید داشت که تاثیرات مثبتی روی شما و کارهایتان در چند روز آینده خواهد گذاشت. شاید نباید اینقدر تلاش کنید تا دیگران هم به مسائل از زاویه دید شما نگاه کنند. در هر صورت دوستان و نزدیکانتان شما را همینطور که هستید دوست دارند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز یکی از دوستانی که برای مدتی از او بیخبر بوده اید با شما تماس گرفته و یا به دیدارتان خواهد آمد. خبرها و اطلاعات جالبی بین شما رد و بدل خواهند شد که برای هر دویتان مفید خواهند بود. افزایشی هر چند اندک در میزان درامدتان پیش بینی می شود که به شما فرصت خواهد داد پول بیشتری برای خودتان خرج کنید. شما به شخصیت خودتان فکر می کنید و احساس می کنید که شاید همه این مشکلاتی که دارند شما را در خود غرق می کنند تنها از خودتان ریشه می گیرند. این افکار فقط عملکرد شما را ضعیف تر از این که هستند خواهند کرد؛ بهتر است به جای سرزنش کردن خودتان، وقت و انرژیتان را روی حل مشکلات متمرکز کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

بالاخره تلاش هایی که پیش از این کرده بودید دارند نتیجه می دهند و ثمره ی زحماتتان را در قالب پاداش نقدی دریافت خواهید کرد. این اتفاق باعث خوشحالی شما خواهد شد، اما باید مواظب باشید که بی احتیاطی نکنید و تمام پولی را که به دست آورده اید خرج نکنید. به خودتان یک جایزه ی کوچک بدهید و یا این موفقیت را با عزیزانتان جشن بگیرید. امروز این فرصت را به شما خواهد داد تا توانایی های مدیریتی خود را به نمایش بگذارید. شما مسئولیت هایی که به عهده تان گذاشته می شوند را با روی باز خواهید پذیرفت و با ذکاوتی که دارید به چالش هایی که در پیش رو دارید غلبه خواهید کرد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز رویاهای رمانتیکی که در سر دارید به شما این اجازه را نخواهند داد که به راحتی روی کارهای روزمره و برنامه هایی که دارید تمرکز کنید، اما شما باید حواستان را به کارتان بدهید تا مبادا اشتباه جبران ناپذیری انجام دهید. بعد از کار هر چقدر که دلتان بخواهد برای این خیال پردازی ها وقت خواهید داشت. شما شخصیتی پویا دارید، اما با توجه به شرایط کیهانی باید سعی کنید امروز انرژی خود را صرف بحث های بیهوده نکنید. سعی کنید منطقی رفتار کنید و از هر فرصتی برای کنار آمدن با دیگران استفاده کنید. با این کار قدرت خودتان را حفظ کرده و خیلی سریعتر و راحت تر به اهدافتان دست پیدا خواهید کرد.

فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است مبلغ کوچکی به دست شما برسد. شاید یکی از دوستانتان بخواهد بدهی اش را به شما بدهد، در قرعه کشی برنده شوید و یا جایزه بگیرید. در هر صورت می توانید این پول را با خیال راحت و بدون نگرانی از این که بودجه ی ماهانه تان مصرف شود، صرف خرید چیزی کنید که مدتی است ذهنتان را به خود مشغول کرده است. اگر برای کارهایتان برنامه داشته باشید سرتان اینقدر شلوغ نمی شود که از زندگی خصوصیتان باز بمانید و از عزیزانتان فاصله بگیرید. امروز فرصت بسیار خوبی است که بی توجهی های چند وقت اخیر را جبران کنید و عشق و محبتتان را به کسی که دوست دارید نشان دهید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما خیلی احساساتی و رمانتیک شده اید و دلتان می خواهد هر چقدر که بشود با عشقتان وقت بگذرانید. اگر هم مجرد باشید احتمال این که یک نفر که شناخت چندانی از او ندارید شما را به خود جذب کرده و به فکر شروع یک رابطه ی عاطفی جدید بیندازد. امروز برای شما روز فعالیت های اجتماعی است، خودتان را برای رفتن به مهمانی و شرکت در جمع های مختلف آماده کنید. فقط باید این نکته را مد نظر داشته باشید که قرار نیست همیشه و در همه چیز موفق باشید؛ شما فردی اجتماعی هستید که خیلی راحت در دل بقیه جا باز می کند، اما حتی شما هم گاهی باید صبر کنید تا مورد توجه قرار بگیرید.

فال روزانه متولدین دی

افراد جدیدی که امروز سر راهتان قرار می گیرند تحت تأثیر رفتار، مهارت های اجتماعی و مهم تر از همه شوخ طبعی شما قرار خواهند گرفت. این وضعیت شما را در موقعیتی فوق العاده برای ارتباط برقرار کردن با هر کسی که دلتان بخواهد قرار داده است. اگر هنوز مجرد هستید این می تواند فرصت بسیار خوبی برای جلب توجه شخصی که دوست دارید باشد. یکی از دوستان نزدیک یا اقوامتان در رابطه با کاری که برایتان بسیار مهم است، به خاطر شما میدان را خالی خواهد کرد تا به شما نشان دهد که چقدر برایتان اهمیت قائل است، ولی نیت خوب آنها ممکن است اثراتی معکوس داشته باشد و به ضرر شما تمام شود.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شما بسیار رمانتیک تر از همیشه هستید و به همین دلیل هم اگر مجرد باشید این احتمال وجود دارد که خیلی ناگهانی یکی از اطرافیان که فکر می کرده اید هیچ احساسی به او ندارید در نظرتان جذاب و دوست داشتنی جلوه کند. امروز را برای شروع یک رابطه ی عاطفی جدید به شما توصیه نمی کنیم. احساسات رمانتیک خود را با خواندن یک کتاب یا تماشای یک فیلم عاشقانه تخلیه کنید. امروز از آن روزهایی است که هم به نفع خودتان و هم به نفع اطرافیانتان است که به حرف های آنها گوش بدهید و دست از تلاش برای کنترل همه بردارید. درست است که برایتان سخت است و اصلا به این وضعیت عادت ندارید، اما برای مدتی خودتان را آزاد بگذارید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید یک نگاه به دور و بر خانه تان کافی است تا تصمیم بگیرید بیشتر وقتتان را به نظافت منزل و سر و سامان دادن به وسایل اضافه و به دردنخور بگذرانید. شاید هم بخواهید تغییراتی در دکور خانه تان ایجاد کرده و یا چند تکه وسیله ی تزیینی جدید بخرید. به هر حال وقتتان را بیش از حد صرف این کارها نکنید. اکنون زمان آن رسیده است که به دنیای درون خود توجه بیشتری داشته باشید، شما نمی توانید تا ابد از واقعیت های زندگی خود فرار کنید و دیر یا زود باید با آنها روبرو شوید. با داشتن کمی جسارت و مسئولیت پذیری خواهید توانست با پیچیده ترین مشکلات و مسائلی که از آنها فراری هستید هم مواجه شوید.

فال روزانه یکشنبه 24 تیر 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 24 تیر 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 422 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php