کد خبر : 256882 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۵

فال روزانه یکشنبه 21 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین یک رویداد اجتماعی یا یک تجمع گروهی ممکن است شما را با افرادی دوست داشتنی آشنا کند . این افراد در حرفه های جالبی مشغول هستند. ممکن است دوستی را که مدت هاست او را ندیده اید و شاید او را فراموش کرده اید دوباره ببینید . …

فال روزانه یکشنبه 21 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

یک رویداد اجتماعی یا یک تجمع گروهی ممکن است شما را با افرادی دوست داشتنی آشنا کند . این افراد در حرفه های جالبی مشغول هستند. ممکن است دوستی را که مدت هاست او را ندیده اید و شاید او را فراموش کرده اید دوباره ببینید . اگر در رابطه عاشقانه با کسی نیستید فردی را که برای شما بسیار جذاب است ملاقات خواهید کرد . امروز روز پر هیجان و پویایی برای شما خواهد بود . اگر درهایی به آینده ای روشن تر به سوی شما باز شد زیاد تعجب نکنید. اول از اینکه اطرافیانتان قابل اعتماد هستند مطمئن شوید، سپس عقایدتان را با آنها در میان بگذارید. این کار به آرام کردن شما کمک شایانی خواهد کرد .

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما با شنیدن خبرهای جدید بسیار هیجان زده خواهید شد. این خبرهای جدید ممکن است شامل آمدن افراد جدید و یا تجهیزات جدید به صحنه زندگیتان باشد. شاید هم یک پروژه ی کاملا جدید و یا دوره های کاری که حتی فکرش را هم نمی کرده اید که روزی به شما برسند را به دست آورید . این یک فرصت طلایی برای شماست و از آنجا که با مهارت ها و دانش شما هم خوانی دارد می توانید به بهترین صورت از این فرصت استفاده تمام و کمال را ببرید. اطمینان حاصل کنید که وقتتان را بیهوده تلف نمی کنید و تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدفتان انجام می دهید. این فرصت یک تغییر بزرگ در زندگی شما و اطرافیانتان خواهد بود .

فال روزانه متولدین خرداد

اطلاعاتی که شما از دیگران و حتی از درون قلب خودتان به دست می آورید می توانند شما را وادار به همکاری در پروژه هایی که دورنمای خوش بینانه ای دارد کنند. این پروژه ها ممکن است مرتبط با شغل شما یا وابسته به گروهی خاص باشند که شما در آن عضویت دارید و یا حتی شاید به تنهایی توسط شخص شما انجام شوند. برای شما این فعالیت ها جالب هیجان انگیز و لذت بخش خواهند بود. فرصت های جدیدی برای اینکه خودتان را به فردی حرفه ای تبدیل کنید و یا مهارت های خود را نشان دهید برایتان پیش خواهند آمد . بهتر است از آنها استفاده کنید وگرنه این فرصت ها مانند دیگر فرصت هایی که از آنها استفاده نکرده اید بر باد می روند.

فال روزانه متولدین تیر

افراد شگفت انگیزی را ملاقات خواهید کرد و اطلاعات جدید و تکان دهنده ای را در می یابید که بر زندگی شما تاثیری حیاتی دارند. شاید در فکر تغییر دادن شیوه زندگیتان باشید، در چنین شرایطی یک گروه مذهبی ممکن است برایتان بسیار جالب و جذاب باشد. جذابیت این گروه به حدی است که شما را به عضویت در آن ترغیب می کند. منتظر یک بحث بسیار جالب با یک شخص مهم و صاحب قدرت باشید. کتاب های پر معنا و مفهوم و خواندنی های دیگری مثل مجله های مختلف می توانند به روند باز کردن ذهن شما و روشن شدن فکرتان سرعتی دو چندان ببخشند. به یاد داشته باشید که دیگران مسئول اشتباهات زندگی شما نیستند.

فال روزانه متولدین مرداد

فعالیت های گروهی یا رویداد های اجتماعی در محل زندگیتان شما را با افراد جدید و جالبی آشنا خواهند کرد. چه بسا شما با آنها رابطه دوستی برقرار کنید. اهداف مشترک شما و آنها و همچنین علایق مشترکتان ممکن است برنامه هایی را پی ریزی کنند که منجر به شروع پروژه های بلند پروازانه ای خواهند شد. اگر همه اعضای گروه کارهایشان را با جدیت انجام دهند، هر آنچه با حمایت آنها انجام می دهید به احتمال زیاد به موفقیت شما ختم خواهد شد. عصر امروز سعی کنید با شریک زندگیتان وقتتان را به شادی بگذرانید و برای تفریح بیرون بروید. صبر شما در مواجهه با مشکلات بسیار زیاد است پس کارهایتان را با صبر و حوصله انجام دهید .

فال روزانه متولدین شهریور

آیا می خواهید که به مکان جدیدی نقل مکان کنید؟ اگر چنین است این نقل مکان مسیر کل زندگیتان را مشخص خواهد کرد. شاید اطلاعات جدید و غیر منتظره ای درباره راه های ممکن برای کسب درآمد به دستتان برسد. این کسب درآمد به شما کمک می کند که از نظر اقتصادی بر روی پاهای خود بایستید. فرصت های جدیدی به وجود می آیند که تغییر عظیمی در شیوه زندگیتان ایجاد می کنند. این فرصت ها که بر اساس لیاقت شما به وجود آمده اند، سکوی پرتاب شما به سوی جایگاه بالاتر اجتماعی و اقتصادی خواهند بود. با جدیت به دنبال پیشرفت در همه ی زمینه ها باشید چرا که زمان پیشرفت فرا رسیده است.

فال روزانه متولدین مهر

امروز شرایطی غیر عادی ممکن است به وجود بیایند که در افکار خلاقانه ی شما تغییر جهتی جدی را به وجود خواهند آورد. با به کار گیری اطلاعاتی که دیگران در اختیارتان می گذارند و به اشتراک گذاری اطلاعاتی که خودتان دارید ممکن است فرصت های غیر منتظره ای برای تغییر دادن شغل، خانه و یا چیز دیگری که برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است برایتان فراهم شوند. پیش از هر اقدام جدی و تصمیم قطعی خوب فکر کنید. در پایان روز سعی کنید با شخصی که دوست دارید خلوت کنید و در رابطه با مسائلی که در طول روز پیش آمده اند با او صحبت کنید، اما یادتان باشد فقط در مورد مسائل کاری حرف نزنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شاید بخواهید در یک کارگاه آموزشی و یا فعالیت های اجتماعی دیگر شرکت کنید که حاضران در آن از لحاظ معنوی، مذهبی و یا علوم ماوراءالطبیعه اطلاعات بسیار زیادی را در اختیار دارند. مکالمات بسیار جذاب با این اشخاص خواهید داشت که به شما کمک می کنند بتوانید صدای حس ششم خود را شنیده و به افکار خودتان در این مورد پی ببرید. آنچه امروز فرا می گیرید برای مدتی طولانی ذهنتان را به خود درگیر خواهد کرد و در نهایت تغییراتی را در تفکرات و عقایدتان به وجود خواهد آورد. اگر با عشقتان مشکلی پیدا کرده اید امروز به هیچ عنوان روز مناسبی برای حل این مشکل نخواهد بود.

فال روزانه متولدین آذر

امروز از همه طرف اطلاعات جدیدی به سوی شما روانه خواهند شد. کتاب ها، مجلات، تلویزیون، اینترنت و حتی مکالماتی که با اطرافیانتان دارید اطلاعات جالبی را برای شما به همراه خواهند داشت که برخی از آنها تأیید کننده ی افکار و تصورات قبلی خودتان هستند. حس ششم شما امروز خیلی خوب عمل می کند و بینشتان در کنار آنچه از دیگران یاد می گیرید غوغایی به راه خواهند انداخت. افکارتان را حتما یک جا یادداشت کنید چون حتما بعدا به فکر عملی کردن ایده هایتان خواهید افتاد و اگر آنها را ننوشته باشید به یادشان نخواهید آورد. کمی رسیدگی به وضعیت ظاهریتان حال و هوایتان را حسابی تغییر خواهد داد.

فال روزانه متولدین دی

خبرهای غافلگیر کننده ای که امروز در ارتباط با وضعیت مالی شما و حتی اوضاع اقتصادی جامعه به گوشتان خواهند رسید باعث خواهند شد که اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید و حتی نسبت به آینده ی وضعیت اقتصادی خودتان امیدوار شوید. به دلیل تغییراتی که در محل کارتان به وجود آمده اند به احتمال زیاد شما به زودی یک ترفیع رتبه دریافت خواهید کرد و وضعیت کاریتان بهتر خواهد شد. شاید بخشی از اطلاعاتی که امروز به دستتان می رسند مبهم و ناقص باشند، اما در طول روز و با شنیدن خبرهای بعدی از اصل ماجرا خبردار خواهید شد. به نظر می رسد که باید یک جشن به راه بیندازید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز خواندن مجلات و محتوای موجود در شبکه های اجتماعی و وبسایت های مختلف اطلاعات جالبی را در رابطه با مسائل معنوی و فراطبیعی در اختیار شما قرار خواهد داد. شاید این موضوع شما را به مطالعه و یا حتی تحصیل در این حوزه تشویق کند. گوش کردن به احساسات درونیتان به بالا بردن درک شما از آنچه می خوانید کمک قابل توجهی خواهد کرد. امروز بعد ازظهر یک نفر که برای مدتی نسبتا طولانی از او بیخبر بوده اید با شما تماس خواهد گرفت و یا شاید حتی به دیدنتان بیاید. او خبرهای جالبی را برای شما به همراه خواهد آورد و ممکن است از طرف یکی از دوستان مشترکتان پیامی برای شما داشته باشد.

فال روزانه متولدین اسفند

حس ششم شما در حال حاضر بسیار خوب عمل می کند و رویاهایتان و فرو رفتن در عالم افکارتان امروز راه حل های بسیار خوبی را برای مدیریت وضعیت مالیتان پیش روی شما قرار خواهند داد. همچنین از طریق تعقیب کردن دنیای رسانه ایده های بسیار جالبی به ذهنتان خواهند رسید. به این که ایده هایتان چقدر عجیب و دیوانه وار هستند فکر نکنید و پیش از گرفتن هر تصمیمی تمام جوانب را به دقت مورد بررسی قرار دهید. داشتن یک برنامه ریزی دقیق که آن را یک جا یادداشت کرده اید به شما کمک قابل توجهی خواهد کرد و این اجازه را به شما خواهد داد تا ایده هایی که برای عملی کردن این برنامه ها در سر دارید را به خوبی ارزیابی کنید.

فال روزانه یکشنبه 21 مرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 21 مرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 524 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php