کد خبر : 25690 تاریخ انتشار : شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۱

فال روزانه یکشنبه 2 تیر ۱۳۹۲

فال روزانه متولدین فروردین امروز از لحاظ عاطفی احساس گوشه گیری می کنید. قطعاً شما آزادی تان را می خواهید. کمی زمان را به تنهایی بگذارید و مسائل خود را حل کنید. فردی که در گذشته با او آشنا شده بودید دم در منزلتان ظاهر می شود و شما از …

فال روزانه یکشنبه 2 تیر ۱۳۹۲

فال روزانه متولدین فروردین

امروز از لحاظ عاطفی احساس گوشه گیری می کنید. قطعاً شما آزادی تان را می خواهید. کمی زمان را به تنهایی بگذارید و مسائل خود را حل کنید. فردی که در گذشته با او آشنا شده بودید دم در منزلتان ظاهر می شود و شما از ظهور مجدد او غافلگیر می شوید. در مورد هر چیزی که با آن مواجه می شوید نگرش غیرقضاوتی داشته باشید. امروز دوست دارید کندتر پیش بروید و آنچه در رابطه خود بدست آورده اید تحسین کنید. به این فکر می کنید آیا فرد بهتری پیدا می کردید یا خیر. ولی بدانید که هیچ کس کامل نیست، پس از تجربه فعلی خود لذت ببرید. امروز در محل کار مهم است که برای خودتان شریک و همکار پیدا کنید. بجای اینکه سعی کنید همه کارها را خودتان انجام دهید، دنبال کسی بگردید که کمکتان کند. باید سعی کنید زیاد از دیگران انتقاد نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

دیگر منتظر چه هستید؟ بروید دنبال هدفتان. شما امروز فرصت یکی شدن با گروه های قدرتمند را دارید، پس چشمانتان را باز نگه دارید. کارهایی انجام دهید که وضعیت فعلی شما را در موقعیت مالی مربوطه بهتر کنند. زیرکی شما و اطلاعات عمومی بالای شما به دردتان خواهد خورد. شوخ طبع باشید. اگر امروز حوصله شرکت کردن در مهمانی یا مناسبت های دیگر را نداشتید نگران نشوید. امروز زمان استراحت شماست. شما و عشقتان اخیراً دوره سختی را گذرانده اید و بهتر است که امروز کمی استراحت کنید و همه چیز را آسان بگیرید. از با هم بودن لذت ببرید. تمرکز خود را بر کارهای روزانه و فعالیت های مادی بگذارید که در طول هفته نمی توانید به آنها برسید. به کارهای خانه هم رسیدگی کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز از شر افسوس ها و تأسف ها خلاص شوید. زیرا این کار هیچ سودی ندارد. احساسات شما ناپایدار شده اند و هر لحظه ممکن است منفجر شوید. سفره دلتان را باز کنید و هرچه می خواهید بگویید. امروز بهترین روز برای همدردی نیست، ولی اشکالی ندارد. فقط شما می توانید مسائل منفی که در دل و ذهنتان است پاک کنید. امروز باید بر نیازهای مادی روزانه خود تمرکز کنید، نه بر چیزهای دیگر. اگر به عشقتان زیادی توجه می کردید، اکنون زمان آن رسیده که به خودتان بیشتر اهمیت دهید و هر کاری دلتان می خواهد انجام دهید. این فرصتی عالی برای استراحت است. ابراز وجود خلاقانه امروز نقش بزرگی در کارتان دارد. از کودکان الهام بگیرید. انرژی بالا، نترسی و شجاعت آنها به شما الهام می دهد و شما از آن استفاده خوبی می کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز در دلتان آتشی هست. مراقب باشید که چطور از آن استفاده می کنید. اگر زیادی هیجانزده شوید ممکن است کسی را ناراحت کنید و متوجه نشوید که رفتار خودخواهانه شما بر اطرافیانتان اثر می گذارد. شادی خود را با دیگران تقسیم کنید و به آنها نیرو بدهید. بدین ترتیب احساس بهتری درباره خودتان خواهید داشت و دوستان زیادی پیدا خواهید کرد. از انرژی امروز آرامش زیادی می گیرید و این انرژی شما را تشویق می کند که بعد از مشکلی که با عشقتان داشتید آرامش بیشتری بیابید. حتی بهتر است که دوست خود را دعوت به شام کنید و در فضایی آرامتر با هم حرف بزنید. بعد از این قطعاً رابطه شما بهتر می شود. پس قدم اول را بردارید. امروز شما جواب را در جایی که می دانید به سوالات بیشتری برمی خورید نخواهید یافت. باید جای دیگری دنبال جواب بگردید. اگر در این مورد نظر جدیدی می خواهید باید از فردی که دیدگاه تازه ای دارد نظر بخواهید. نترسید و از افراد مختلف سوال کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز پوستتان سخت می شود. بخاطر اینکه کار کسی به نظرتان اهانت آمیز آمده زود او را از دفتر دوستان خود خط نزنید. بگذارید دیگران نظرات خود را بگویند و به حق بیان اندیشه آنها احترام بگذارید. ذهنتان را باز بگذارید و پیش داوری نکنید. نگرش دیپلماتیک داشته باشید و افکار انتقادی تان را برای خودتان نگه دارید. برای آنکه خودتان حس بهتری داشته باشید دیگران را تحقیر نکنید. امروز در مورد کسی که می دانید چه حسی به او دارید احساس امنیت می کنید. ولی هر چیزی مکان و زمانی دارد، پس دلتان را در وسط مرکز خرید برای او باز نکنید. او را به جای باکلاسی ببرید و به شام رمانتیکی مهمانش کنید. بعد حرف دلتان را بگویید. امروز مسائل مربوط به خانه ذهنتان را اشغال کرده اند و از مسائل کاری مهمتر می شوند. چه سر کار باشید چه نباشید باید به مسائل خانه هم رسیدگی کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز باید قید و بندهای ذهنی خود را آزاد کنید. تنها چیزی که شما را عقب نگه می دارد، ذهن خودتان است. از شکست نترسید. برگ برنده با شماست. با این فکر پیش بروید که شما برنده اید. احساسات شما قوی و فعال هستند. همه چیز به نفع شماست، پس امروز حرفتان را بزنید. شما و عشقتان امروز از آرامش و هارمونی طبیعت لذت می برید و خودتان را با ریتم های طبیعی همراه می کنید. این زمانی که هر دوی شما سر کار هستید هم درست است. دور شدن از مشغله کار و زندگی باعث می شود که هر دوی شما به هم احساس نزدیکی بیشتری کنید. امروز قبل از حرف زدن خوب گوش دهید. به مردم زمان بدهید تا افکار و احساسات خود را بازگو کنند و وسط حرفشان نپرید. اگر صبور باشید و به نظرات و افکار دیگران توجه کنید، چیزهای زیادی یاد می گیرید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز در ارتباط با دیگران دچار مشکل می شوید. مردم بدون دلیل عصبانی هستند. سعی کنید زیاد خودتان را برای این چیزها ناراحت نکنید. فاصله خود را حفظ کنید تا اعصابتان راحت باشد. گام بعدی ممکن است شما را مانند شن به زیر بکشد، پس سعی کنید دوستان خوبتان را در کنارتان نگه دارید که در زمان مقتضی کمکتان کنند. این دفعه جنبه های مادی طرف مقابل است که شما را جذب می کند. زیرکی و هوش اوست که شما را مجذوب کرده است، ولی امروز ظاهر و امور مادی بیشتر برایتان مهم می شود. شما آدم پولکی نیستید و بیشتر به شخصیت طرفتان اهمیت می دهید، ولی امروز روز مسائل مادی است. امروز در محل کار در پوست خود نمی گنجید. به خودتان می بالید و ایمان دارید. این اطمینان و اعتماد به نفس صحبت کردن در مورد مسائل کاری با دیگران به صورت آزاد و رک و راست را راحت تر می کند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شما گل سرسبد مجلس هستید. همه می خواهند با شما حرف بزنند. اتفاقات مهم و بزرگی در زندگی شما می افتد و شما باید اصول و نگرش های جدیدی نسبت به آنها داشته باشید. احساسات شما می گویند که شما روشی نامتداول در پیش گرفته اید. چیزهایی که یاد می گیرید چیزهایی هستند که شما در بلندمدت در وجودتان نهادینه می کنید. گاهی پیدا کردن یک فعالیت مثبت که شما و عشقتان را به هم نزدیکتر کند کار مثبتی است. امروز هم همینطور می شود، به شرطی که شما زحمت ترتیب دادن آن را بکشید. اگر پروژه خاصی هست که برای هر دوی شما مطلوب است، تصمیمتان را بگیرید و آن را شروع کنید. بعداً از این کار خوشحال و راضی خواهید بود. امروز مسائل پنهان رو می آیند. شاید کسی که با او کار می کنید راز مهمی را مدتی است از شما پنهان کرده است. او تنها کسی نیست که راز مهمی دارد. شما هم همینطورید. اکنون زمان فاش کردن رازها و گفتن حقایق است.

فال روزانه متولدین آذر

امروز دوست دارید در خانه بمانید. شاید بهتر باشد پیاده روی طولانی انجام دهید و از ملاقات با دیگران خودداری کنید. یا آماده جنگ باشید. دیگران در مورد هدف و آرمان شما زیاد موافق نیستند، پس زره تان را بپوشید. امروز شما می دانید که عشقتان علاقه عمیقی به شما دارد و از فهمیدن این موضوع احساس امنیت فراوانی می کنید. امروز شما می توانید استراحت کنید و خیالتان راحت باشد که اتفاقی نمی افتد. شما اخیراً به حرف های او شم نی کنید، ولی امروز این مسئله صحبت ندارد و کاملاً به او مطمئنید. امروز افرادی که افکار مشابهی با شما دارند، نقش مهمی برای شما دارند. حتی اگر شخصیت این افراد را تأیید نمی کنید، ولی با گوش دادن به آنها و درک حرف هایشان چیزهای زیادی بدست می آورید. بدین ترتیب اطلاعات مهمی کسب می کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز با دوستان خوب خود وقت صرف کنید. با افرادی که دوستشان دارید شام بخورید و در درست کردن غذا سخاوتمند باشید. شما توانایی کنترل هر موقعیتی را دارید. به دیگران یادآوری کنید که آنها بخشی از یک کل هستند و با هم کار کردن کلید رسیدن به موفقیت های بزرگ است. به دیگران الهام بدهید تا بیشترین تلاش خود را بکنند. امروز می توانید ضیافت عشق را جشن بگیرید و از هر لحظه آن لذت ببرید. زمان آن است که از همه استرس و تنش زندگی دوری کنید و همه مسئولیت ها را فراموش کنید و روحتان را آزاد کنید. این باعث می شود که شما و عشقتان هارمونی بیشتر و عمیق تری نسبت به هم داشته باشید. شما در درون حس می کنید که نقش مهم و خاصی برای ایفا کردن در این دنیا دارید. این نقش به سرنوشت کاری شما هم ربط دارد. به درونتان بنگرید تا ببینید که آیا در راستای هدفتان حرکت می کنید یا خیر.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز چیزهای غیرمنتظره ای سر راه شما قرار دارند و بهتر است خودتان را از لحاظ عاطفی و فیزیکی برای آنها آماده کنید. شاید دودل باشید، ولی وقتی اقدامی می کنید، حرکت های شما از نیرو و هدف لازم برخوردارند. رویاهای خود را فراموش نکنید. بیرون از اینجا افرادی هستند که برای موفق شدن به منابع آنها نیاز دارید. با آنها دوست شوید و اهدافتان را با آنها در میان بگذارید. امروز شما بهترین شب عمرتان را با عشقتان تجربه می کنید، و در کنار او احساس آرامش می کنید. شما معمولاً آنقدر سرتان شلوغ است که عشقتان را فراموش می کنید و دائماً در جلسه هستید یا به کارهایتان رسیدگی می کنید. ولی گاهی باید برای او وقت بگذارید و بهم نزدیکتر شوید. امروز شما بیشتر به افراد خارجی و فرهنگ های آنها کشیده می شوید و افرادی که از این طریق با آنها ملاقات می کنید، بینش های جدیدی وارد حرفه شما می کنند. زمان آن رسیده که به جاهایی دورتر از منزلتان هم سری بزنید.

فال روزانه متولدین اسفند

چرا امروز دائماً شک و ترس دارید؟ شما حق دارید که خوشبخت و شاد باشید. چیزهایی که امروز به دنیا عرضه می کنید، کاملاً مطلوب هستند. پس شک نکنید و از امروز بیشتری استفاده را ببرید. دیگران هم مشتاقند که در آنچه شما انجام می دهید شریک شوند. تا وقتیکه به خودتان اطمینان داشته باشید، دیگران هم به شما اطمینان دارند. انرژی خوب و مثبتی در جریان است. این می تواند فرصتی باشد که شما و عشقتان منتظرش بودید، بهترین زمان برای رفتن به جایی آرام و لذت بردن از طبیعت است. فضای رمانتیکی درست کنید و از این فرصت بهره ببرید. امروز مسائل پرتنش نقش مهمی در زندگی تان بازی می کنند. مسائلی در مورد تولد، مرگ و دگرگونی رو می آیند. از این ایده ها برای شغلتان استفاده کنید. زمان خوبی برای تغییر است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 352 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php