کد خبر : 256962 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه یکشنبه 18 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین ممکن است افرادی باشند که بخواهند به شما ثابت کنند در مورد موضوعی اشتباه می کنید. به این فکر نکنید که چون با کسی در مورد موضوعی توافق نظر ندارید، از او سطح فکر پایین تری دارید و یا درک او از مسائل بیشتر از شماست. امروز …

فال روزانه یکشنبه 18 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین

ممکن است افرادی باشند که بخواهند به شما ثابت کنند در مورد موضوعی اشتباه می کنید. به این فکر نکنید که چون با کسی در مورد موضوعی توافق نظر ندارید، از او سطح فکر پایین تری دارید و یا درک او از مسائل بیشتر از شماست. امروز بر روی مهارت خلاقیت خود تمرکز کنید. شما مهارت های هنری و نبوغ فکری بسیار بالایی دارید. با استفاده از این دو تونایی خود می توانید هر مشکلی که بر سر راهتان قرار می گیرد را از میان بردارید. خودتان را دست کم نگیرید. به توانایی هایتان اطمینان داشته باشید و مشاوره با کسانی که تجربه بالایی دارند را فراموش نکنید. به یاد داشته باشید که سلامتی یکی از ارکان مهم موفقیت است پس بیشتر به سلامتیتان اهمیت بدهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز یک اتفاق ماجراجویانه رخ خواهد داد. سعی کنید این فرصت را از دست ندهید و به دنبال کمی جنب و جوش و پویایی باشید. اجازه ندهید مسائل کوچکی که در زندگیتان رخ می دهند و اهمیت چندانی ندارند، شما را از تلاش برای رسیدن به هدفتان باز دارند و شما را زمین گیر کنند. به همه اتفاقات با دید باز نگاه کنید و اهمیت نگاه کردن به مسائل گوناگون با یک دید وسیع را درک کنید. چیزهای زیادی برای امتحان کردن و دنبال کردن وجود دارند، پس هرگونه ترس و نگرانی را کنار گذاشته و از بی تحرکی دست بردارید و به دنبال رویاهایتان بروید. امروز برخی چیزها ممکن است شما را تعجب زده کنند. انتظار رخ دادن اتفاقات غیر منتظره را داشته باشید!

فال روزانه متولدین خرداد

امروز ممکن است وقتی به دنبال کمی تکاپو و ماجراجویی هستید، سر و کله ی افرادی که انتظار ندارید آنها را ببینید، پیدا شود و اتفاقاتی غیر منتظره رخ دهند. سعی کنید به دنبال انجام دادن کاری باشید و وقتتان را بیهوده هدر ندهید،حتی اگر از نتیجه انجام دادن این کار مطمئن نباشید. به یاد داشته باشید که بهتر است به خاطر اشتباهاتتان حسرت بخورید تا اینکه به خاطر کارهایی که می توانستید انجام دهید ولی انجام نداده اید پشیمان شوید. این موضوع را در هر برنامه ای که برای زندگیتان می نویسید به خاطر داشته باشید. اگر به دنبال خوش گذرانی باشید، حتما راهی را پیدا خواهید کرد تا تفریح کنید، پس از نبود امکانات تفریحی شکایت نکنید.

فال روزانه متولدین تیر

در انجام کارهای امروزتان خیلی مهم است که حس مالکیت و قدرت نسبت به مسائل نداشته باشید، مخصوصا وقتی این موضوع مربوط به افراد مهم زندگیتان می شود. شما روابط عمیق و محکمی با اطرافیانتان دارید و با کمی دقت این را خواهید فهمید که بهترین راه برای حفظ این روابط و دوستی ها این است که اجازه دهید هر کسی با روش و شیوه خودش زندگی کند و در زندگی کسی دخالت نکنید. فکر نکنید که شما مالک زندگی دیگران هستید و می توانید انتخاب کنید که هر کسی چگونه زندگی کند، چون اینگونه نیست. با این طرز فکر دیگران را آزرده می کنید و خودتان در آخر از کارهای بیهوده ای که انجام داده اید حسرت می خورید.

فال روزانه متولدین مرداد

افکارتان ممکن است به ویژه در رابطه با مسئولیت هایی که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار هستند، آشفته و بهم ریخته باشند. شما باید منظم باشید و روی کارهایتان تمرکز کنید و از بحث های بیهوده ای که باعث آشفتگی بیشتر فکرتان می شوند خودداری کنید. این بهم ریختگی ذهنتان تنها موجب خواهد شد که احساس کنید در گل گیر گرده اید و هر چه دست و پا می زنید راه رهایی برایتان در کار نیست. از یک نفر که شما را به خوبی می شناسد تقاضا کنید به شما در نظم بخشیدن به افکارتان کمک کند. امروز سعی دارید که از مسئولیت های اضافه شانه خالی کنید و زودتر به خانه بروید تا وقت خوشی را با همسرتان بگذرانید. ولی به احتمال زیاد عشقتان نخواهد توانست خودش را مثل شما زود به خانه برساند.

فال روزانه متولدین شهریور

این را قبول کنید که باید برخی مواقع بعضی از مسائل را به شانس واگذار کنید چون شما توانایی تحت کنترل گرفتن هر چیزی را نخواهید داشت. شاید به نظر شما بهتر باشد که نتیجه هر کاری از قبل مشخص باشد و برنامه دقیقی برای کارهایتان داشته باشید و چیزی را بر اساس شانس پیش نبرید ولی این طرز فکر امروز به کارتان نمی آید. امروز باید از همه تجربیاتتان در عرصه اقتصاد و سرمایه گذاری استفاده کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید. قبل از هر کاری با همکارانتان مشورت کنید. به یاد داشته باشید که برای کمک گرفتن از آنها همه اطلاعات شخصیتان را به آنها ندهید. این کار ممکن است بیش از آنکه به شما کمک کند، در آینده به شما زیان های زیادی برساند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز همه چیز برای شما به طور کاملا عالی پیش خواهد رفت، مخصوصا روابط عاطفیتان. شما متوجه خواهید شد که وقتی با کسی ارتباط برقرار می کنید، یک حس جادویی و ماجراجویانه به شما القا می شود. از این انرژی قوی و مفید، در هر راهی که به نظرتان بهتر است و کارایی بیشتری نسبت به بقیه راه ها دارد، استفاده کنید. امشب به کمک شریک زندگیتان، یک شور و اشتیاق رویایی را به زندگیتان بیاورید. به یاد داشته باشید که حتی اجتماعی ترین افراد هم به کمی تنهایی و خلوت کردن با خودشان نیاز دارند. اگر به این نیاز خود به درستی پاسخ ندهید، قادر نخواهید بود که به طور موثر به انجام وظایفتان بپردازید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز کارها برای شما به خوبی پیش می روند و با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، در نتیجه با تلاشی اندک می توانید کارهای بسیاری را به انجام برسانید. شاید لزوما پیشرفت های خیلی بزرگی نداشته باشید، اما قطعا کارهایتان به خوبی پیش خواهند رفت. شاید امروز برنده ی یک قرعه کشی بزرگ نباشید، اما حتی اگر مبلغ اندکی را سرمایه گذاری کنید هم درآمد زیادی از طریق آن کسب خواهید کرد. کمی صبور باشید، موفقیت شاید یک شبه به سراغتان نیاید، اما حتما آن را به دست خواهید آورد.شما احساس می کنید که هر چقدر وضعیت مالیتان بهتر باشد دیگران به شما احترام بیشتری می گذارند و بیشتر دوستتان دارند، ولی اگر کمی فکر کنید خودتان خواهید فهمید که اصلا اینطور نیست.

فال روزانه متولدین آذر

مسائل مربوط به عشق و روابط عاطفی امروز دارند به نفع شما پیش می روند، هرچند این مسائل تا حدود زیادی غیر قابل پیش بینی به نظر می رسند. عشقتان یک لحظه در کنارتان است و لحظه ای دیگر از شما دور است، اما خوب اینها چیزهایی هستند که در هر رابطه ی عاشقانه ای باید انتظارش را داشت. اگر تحمل آن را ندارید پس به کسی آنقدر وابسته نشوید که اگر نگاهش را از شما برگرداند قلبتان بشکند. افکارتان ممکن است به ویژه در رابطه با مسئولیت هایی که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار هستند، آشفته و بهم ریخته باشند. شما باید منظم باشید و روی کارهایتان تمرکز کنید و از بحث های بیهوده ای که باعث آشفتگی بیشتر فکرتان می شوند خودداری کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز احساس می کنید که انگار سواخی عمیق در قلبتان ایجاد شده است و پر کردن آن برایتان کار بسیار دشواری خواهد بود. یادتان باشد که پیش از هرکس دیگری خودتان مسئول پر کردن این جای خالی و احساس کمبود هستید. اگر به اصرار بخواهید دیگران این کار را برایتان انجام دهند چیزی جز دلخوری نصیبتان نخواهد شد. کاری که دوست دارید را انجام دهید و برای خودتان کمی پول خرج کنید تا حالتان بهتر شود. انتظار نداشته باشید که یک نفر دیگر گنجی که به دنبالش هستید را به دستتان بدهد. شما نقشه ی گنج را دارید، پس طبق مسیر پیش بروید. همین که شروع به کار کنید متوجه خواهید شد که به مقصد از آنچه خودتان فکر می کنید خیلی نزدیک تر هستید.

فال روزانه متولدین بهمن

مسائل مربوط به عشق و روابط عاطفی در حال حاضر در موقعیتی حیاتی و بسیار تعیین کننده قرار گرفته اند. رفتار شما بیش از حد لازم تهاجمی شده است و این رفتارها می توانند اثرات مخربی روی روابط شما داشته باشند. با این کار فقط یک چیز فوق العاده را به خاطر داشتن انتظارات نابجا نابود می کنید. امروز احساس می کنید که انگار از همان ابتدای مسیر یک نفر و یا یک چیزی قصد دارد شما را به زور سر جایتان بچسباند شاید بیشتر این موانعی که در برابر خود می بینید را در واقع خودتان برای خود ساخته باشید. شاید شما دارید خودتان را محدود می کنید و تنها به خاطر ترس از اینکه به موفقیت دست پیدا نکنید خودتان را از انجام آنچه می خواهید محروم می کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز وقتی پای مسائل احساسی و عاشقانه به میان می آیید انتظار نداشته باشید که دیگران زیاد احساساتی شوند. دیگران در دنیای کوچک خودشان غرق شده اند و سرشان با مسائل خودشان گرم است. ارتباط برقرار کردن با آنها و درک رفتارهایشان ممکن است برای شما سخت باشد. این که بخواهید آن ها را با دیدگاه خودتان هماهنگ کنید اگر غیر ممکن نباشد بسیار دشوار است و ارزش این همه زحمتی که لازم است بکشید را ندارد. امروز ممکن است به طور ناگهانی یک سفر کاری برایتان پیش بیاید که مجبور هستید بروید ولی برای شما چندان خوشایند نیست، چرا که شما را از عشقتان دور می کند. با تماس های تلفنی هم می توانید خودتان را نزدیک به او حس کنید.

فال روزانه یکشنبه 18 شهریور 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 18 شهریور 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 472 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php