کد خبر : 248624 تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶

فال روزانه یکشنبه 18 تیر 1396

فال روزانه متولدین فروردین امروز به دیگران توجهی ویژه داشته باشید. به آنها یادآور شوید که چقدر برای شما اهمیت دارند. مانند کودکی هیجان زده و شاد باشید و به دنبال ماجرا بگردید. بگذارید خورشید به وجودتان بتابد و به شما انرژی بدهد. همراه با خانواده و دوستان به دامان …

فال روزانه یکشنبه 18 تیر 1396

فال روزانه متولدین فروردین

امروز به دیگران توجهی ویژه داشته باشید. به آنها یادآور شوید که چقدر برای شما اهمیت دارند. مانند کودکی هیجان زده و شاد باشید و به دنبال ماجرا بگردید. بگذارید خورشید به وجودتان بتابد و به شما انرژی بدهد. همراه با خانواده و دوستان به دامان طبیعت بروید و تا می تواند بازی کنید و کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. اگر مدت زیادی است که به تعطیلات نرفته اید در اولین فرصت ممکن یک سفر دونفره همراه با عشقتان به مقصدی که تا به حال نرفته اید را برای اولین فرصت ممکن برنامه ریزی کنید. خیلی خوب می دانید که رفتن به مسافرت، به ویژه سفرهای رمانتیک دو نفره چه تأثیر سازنده ای روی رابطه شما می تواند داشته باشد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

با شور و هیجان پیش بروید و دست از این حال و هوای گرفته بردارید. به جای این که در خانه بنشینید و افکار بیهوده کنید و غصه بخورید بیرون بروید. به زیر نور خورشید بروید، تا وقتی این همه زیبایی در خارج از منزل در انتظار شماست چرا باید در خانه بمانید؟! امروز به خودتان سخت نگیرید و پر از انرژی باشد. یادتان باشد که شاد بودن کاملا به تصمیم خودتان بستگی دارد. اگر هیچ برنامه خاصی ندارید و کاری برای انجام دادن ندارید و حوصله تان سر رفته است، چرا با عشقتان به منزل یکی از بستگان و یا دوستان نزدیکتان سری نمی زنید؟ مطمئن باشید این کار از خانه نشینی خیلی بهتر خواهد بود و حالتان را عوض خواهد کرد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز روز درخشش شما است. به خودتان برسید، بهترین لباس هایتان رابپوشید، موهایتان را شانه بزنید و از خانه بیرون بروید. امروز فرصت این را خواهید داشت که به احساسات خود جانی تازه ببخشید. اگر بخشی از زندگیتان هست که راکد باقی مانده است یا به آن انرژی تازه ای داده و در آن خلاقیت به کار گیرید و یا آن را از زندگیتان حذف کنید. در حال حاضر در زمینه روابط عاطفی بسیار خوش شانس هستید و فرصت های زیادی در انتظار شما هستند که هر یک تنها منتظر یک اشاره از شما هستند. اگر مجرد هستید این فرصت ها را هوشمندانه بررسی کنید و در نهایت دقت انتخاب صحیح را انجام دهید.

فال روزانه متولدین تیر

اگر یک مسئله احساسی باعث ناراحتی شما شده است، راه هایی سالم برای رهایی از این احساس خود بیابید. راه های غیر منطقی مثل پرخوری عصبی گزینه خوبی نیستند و به حل این موضوع کمک نمی کنند. چنین کارهایی تنها سرپوشی موقت برای مشکل شما هستند و دیر یا زود این زخم دوباره سر باز خواهد کرد. مشکل را از ریشه برکنده و شادی و سرزندگی را جایگزین آن کنید. شما عشقی فراوان برای به اشتراک گذاشتن با دنیای اطرافتان دارید. این اواخر آنقدر سرگرم کار بوده اید که نسبت به عشقتان کمی غفلت کرده اید. اگر برای کارهایتان برنامه داشته باشید سرتان اینقدر شلوغ نمی شود که از زندگی خصوصیتان باز بمانید. امروز فرصت خوبی است که این بی توجهی را جبران کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

هر خیال پردازی که امروز بکنید به احتمال زیاد در آینده نزدیک به وقوع خواهد پیوست. مردم دوست دارند حرف هایشان را به گوش شما برسانند، پس شما هم با ایده های خودتان با آنها وارد بحث بشوید. متعادل نگه داشتن امور از نظر شما باید همراه با برآورده شدن نیازهایتان باشد. برای حفظ آرامش و صلح خودتان و آنچه که به صلاحتان است را قربانی نکنید. تغییراتی که لازم است را طوری به وجود بیاورید که به نفع هر دو طرف باشد. در رابطه عاطفیتان جسور باشید و آنچه را که می خواهید با خیال راحت با عشقتان در میان بگذارید و مطمئن باشید در پاسخ چیزی بیش از آنچه که می خواهید را دریافت خواهید کرد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز افراد خودخواهی که دور و برتان هستند ممکن است جلوی پیشرفتتان را بگیرند، پس مواظب آنهایی که می خواهند بیش از آنچه حقشان است را دریافت کنند باشید. در وقت و انرژی که برای دیگران صرف می کنید منطقی باشید. بعضی ها می خواهند از روح بزرگ و سخاوتمند شما سوء استفاده کنند. از قدرت تشخیص خود برای یافتن ریشه مشکلات و ایجاد تغییرات لازم برای حل آنها استفاده کنید. . امشب از آن شب هایی نیست که بیرون رفتن و شلوغی و سر و صدا برای شما لذت بخش باشد. پس به شما توصیه می کنیم که اگر متأهل هستید در خانه شبی عاشقانه همراه با شریک زندگیتان بگذرانید و اگر مجرد هستید در خانه مانده و فعالیت های اجتماعیتان را از طریق اینترنت انجام دهید!

فال روزانه متولدین مهر

امروز برای شما روزی خوشایند خواهد بود. انرژی و پویایی زیادی احساس می کنید که به شما برای زندگی انگیزه می دهد. هر کاری که می کنید سعی کنید از انجام آن لذت ببرید و وقت خوبی را پشت سر بگذارید. با رویکردی ماجراجویانه و همراه با روحیه بالا در هر وضعیتی به موقعیت مطلوب خواهید رسید. شما قدرت ایجاد تغییراتی بزرگ و مهم را دارید که بر آینده شما تاثیری قابل توجه خواهند داشت. امسال برای شما تا به حال در زمینه عاطفی به طور کلی سالی پربار و لذت بخش بوده است. برای این که بقیه سال هم همین طور پیش برود بد نیست بنشینید و با عشق به صورت نوبتی در مورد چیزهایی که دوست دارید و چیزهایی که دوست ندارید حرف بزنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز در انتقاد کردن از دیگران زیاد عجله به خرج ندهید. به چیزهای مثبت و این که چطور می توانید از آنها تعریف کرده و دلشان را شاد کنید فکر کنید. امروز شما به توجهی بیش از همیشه نیاز دارید، پس با افرادی که به شما روحیه می دهند و باعث شادیتان می شوند وقت بگذرانید. یادتان باشد اگر همیشه در فکر آینده باشید زیبایی های لحظاتی که در آن هستید را از دست خواهید داد. فکر وقت آن رسیده است که با خودتان خلوت کرده و به طور خیلی جدی و عمیق به این که از یک رابطه عاطفی چه انتظاراتی دارید و چه چیزی می خواهید فکر کنید. در افکار خود خیلی دقیق باشید چرا که به لطف انرژی کیهانی موجود خواهید توانست همان چیزی که می خواهید را به سوی خودتان جذب کنید!

فال روزانه متولدین آذر

امروز کمی وقت باید صرف خودتان بکنید و به این فکر بکنید که برای دوست داشتن خودتان چه کاری از دستتان بر می آید. شما آنقدر سرگرم فکر کردن به احتیاجات گروه بوده اید که رسیدگی کردن به خودتان را به کلی فراموش کرده اید. این که افکار و عقایدتان را برای دیگران موعظه کنید تا زمانی که خودتان به آنها عمل نکنید هیچ مفهومی نخواهد داشت. امروز از آن روزهایی است که دلتان می خواهد دور و برتان پر از آدم باشد و اصلا حال و حوصله خانه نشینی را ندارید و ممکن است اگر در خانه بمانید دعوا درست کنید. عشقتان را با خود همراه کنید و به مهمانی بروید، بیرون از خانه با دوستانتان قرار بگذارید یا هر کار دیگری که از آن لذت می برید را انجام دهید.

فال روزانه متولدین دی

امروز منتظر ننشینید تا دیگران هدایت امور را به دست بگیرند. خودتان مسئولیت کارها را به عهده بگیرید. آن کاری که خودتان فکر می کنید درست است را انجام دهید، حتی اگر دیگران به مخالفت با شما بپردازند. شما خیلی خوب می دانید که بهترین کار ممکن برای شما و وضعیت فعلی چع کاری خواهد بود. به اندازه بقیه جسور و شجاع باشید؛ شما این حق را دارید که عقاید خودتان را بیان کنید. بر اساس باورهایتان عمل کنید. مواظب باشید با حرف های نسنجیده ای که قبل از گفتنشان حتی خودتان هم به اندازه کافی به آنها فکر نکرده اید عشقتان را از خودتان نرنجانید. وگرنه ممکن است یک دلخوری چند روزه بین شما به وجود بیاید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز قبل از آن که خانه را ترک کنید مانند یک اشراف زاده به خودتان برسید. تا جایی که می توانید لبخند به لب داشته باشید. قدرت بسیار زیادی در دسترس شما قرار دارد، پس از آن به خوبی استفاده کنید. قلبتان را به روی کسانی که دوست دارید باز کرده و احساستان را نسبت به آنها بیان کنید، تا روز آن ها را نیز بسازید. سرتان را بالا بگیرید، شانه هایتان را عقب بدهید و به خودتان افتخار کنید. . زیاد به کسی که دوست دارید فشار نیاورید و از او انتظارات بیهوده نداشته باشید، او نمی تواند ذهن شما را بخواند. اگر حرفی برای گفتن با او دارید و یا انتظاری از او دارید در مورد آنها با او حرف بزنید و سکوت نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما امروز ممکن است احساس کنید که احساساتتان درگیر تحولاتی عمیق شده اند. از این حالت استفاده کرده و به روزتان شور و هیجانی بیشتر بدهید. در این راه به دیگران نشان بدهید که حرفی برای گفتن دارید و از بیان کردن آن هراسی ندارید. در هر کاری که می کنید شوخ طبعی را هم فراموش نکنید. این کار شما را از هر در بسته ای عبور خواهد داد. ثابت شده است که تمام افراد موفق در پشت سر خود یک نفر را داشته اند که آنها را از لحاظ روحی و عاطفی حمایت کرده است. اگر شما هم دارای چنین موهبتی هستید و چنین عشقی در کنار خود دارید، قدردانی خود را نسبت به او نشان بدهید.

فال روزانه یکشنبه 18 تیر 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 18 تیر 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 255 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php