کد خبر : 261866 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۰:۲۳

فال روزانه یکشنبه 17 شهریور ۹۸

فال روزانه یکشنبه ۱۷ شهریور ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: امروز ممکن است که یک نفر با پیشنهاد فرصتی برای افزایش درآمدتان به سراغ شما بیاید، اما شما فکر کنید چنین موقعیتی خیلی بهتر از آن است که واقعیت داشته باشد. بر خلاف تصور شما این امکان وجود دارد که …

فال روزانه یکشنبه 17 شهریور ۹۸

فال روزانه یکشنبه ۱۷ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

امروز ممکن است که یک نفر با پیشنهاد فرصتی برای افزایش درآمدتان به سراغ شما بیاید، اما شما فکر کنید چنین موقعیتی خیلی بهتر از آن است که واقعیت داشته باشد. بر خلاف تصور شما این امکان وجود دارد که این موقعیت تقریبا به همان خوبی که به نظر می آید باشد، اما پیش از آن که این پیشنهاد را قبول کنید تحقیقات لازم را انجام داده و اطلاعات کافی در مورد آن به دست بیاورید. امروز روز خوبی برای هیچ گونه سرمایه گذاری نخواهد بود، پس دنیای پول و تجارت و سرمایه گذاری را رها کرده و با خیال راحت از تعطیلات چند روزه ی خود لذت ببرید. بعد از تعطیلات اگر هنوز ایده ی این سرمایه گذاری به نظرتان خوب بود درباره ی آن اقدام کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

دیر از خواب بیدار شدن بهترین راه برای لذت بردن از یک روز تعطیل نیست. باور کنید اگر امروز صبح زود از خواب بیدار شوید و به پیاده روی و یا کوهنوردی بروید و بعد هم یک صبحانه ی مفصل همراه با اعضای خانواده و یا دوستانتان بخورید برایتان خیلی بهتر خواهد بود. امروز در هر موقعیتی که باشید حتما با شخص جذابی روبرو خواهید شد که احساسات رمانتیکی را در وجود شما زنده می کند. این احساس می تواند برای شما بسیار خوشایند باشد و اگر مجرد و تنها هستید هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهید دریچه های قلبتان را به روی این احساس ببندید. سعی کنید با این شخص آشنا شده و شناخت بیشتری از او پیدا کنید. شاید او همان نیمه ی گمشده ی شما باشد.

فال روزانه متولدین خرداد:

امروز موقعیت های آزاردهنده ای که برایتان پیش می آیند باعث ایجاد استرس و فشار عصبی در شما خواهند شد. شاید به یکباره این فکر به سرتان بزند که از این موقعیت فرار کرده و همه چیز را همین طور که هست به حال خودش رها کنید. نیازی به توضیح نیست که این کار دردی از شما دوا نخواهد کرد و شاید حتی اوضاع را از این که هست بدتر کند. روی کارهایی که به عهده تان هستند و وظایفی که باید به انجام برسانید تمرکز کنید و آنها را به ترتیب اولویت انجام دهید. پس از آن خواهید توانست با خیال راحت از باقی مانده ی روز تعطیلتان همان طور که خودتان می خواهید استفاده کنید، به پیاده روی بروید، یک فیلم خوب تماشا کرده و یا با عشقتان دیدار کنید.

فال روزانه یکشنبه ۱۷ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین تیر:

امروز گرفتاری ها و مشکلات دیگران ممکن است باعث ناراحتی و غصه ی شما شود، اما باید این نکته را به خودتان یادآوری کنید که شما نمی توانید مشکلات همه را حل کنید و همه ی ما در زندگی خود مشکلاتی داریم که بخشی جدایی ناپذیر از زندگی هستند. اگر کمکی از دستتان بر می آید به آنها کمک کنید در غیر این صورت خودتان را با این افکار آزر ندهید. امروز در ارتباط برقرار کردن با دیگران با مشکلاتی مواجه خواهید بود، تماس هایتان بی پاسخ می مانند، پیام هایتان به دست طرف مقابلتان نمی رسند و اینترنتتان مدام قطع می شود. زیاد از این بابت حرص نخورید، زیرا بالاخره موفق به برقراری تماس خواهید شد و نتیجه ی مورد نظرتان را هم به دست خواهید آورد.

فال روزانه متولدین مرداد:

ناراحتی ها و دلخوری هایی که در خانه و بین اعضای خانواده پیش می آید ممکن است باعث شود بخواهید به هر بهانه ای که شده است از فضای خانه فرار کنید. شاید حتی بخواهید با وجود این که امروز تعطیل است به محل کارتان رفته و چند ساعتی اضافه کاری کنید. به احتمال زیاد این عاقلانه ترین راهی است که می توانید در پیش بگیرید، زیرا احتمالا کاری از دست شما برای حل این مشکل بر نمی آید و باید آنها را به حال خودشان بگذارید تا با این وضعیت کنار بیایند و آرام شوند. این وضعیت موقتی است و تا وقتی شما به خانه برگردید تقریبا برطرف شده است. کارهایی که در این فاصله انجام می دهید برای شما نتایج خوبی به همراه خواهند داشت.

فال روزانه متولدین شهریور:

امروز کامپیوترتان شما را کمی اذیت خواهد کرد، به ویژه اگر قصد نوشتن چیزی و یا فرستادن پیامی را داشته باشید. در تمام طول روز وسایلی که استفاده از آنها وابسته به تکنولوژی مدرن است شما را با مشکلاتی که دارند و عملکرد نامناسبشان آزار می دهند. سعی کنید کارهاتان را از راه های دیگری پیش ببرید تا زیاد به اعصاب خودتان فشار نیاورید. شما آماده اید تا از نظرات و عقاید خود دفاع کنید و دقیقا می دانید که چه باید بگویید و چکار کنید تا دیگران به پذیرفتن گفته هایتان راضی کنید. اما باید این را بدانید که این بدان معنا نیست که لزوما حق با شماست و دیگران نظرها و راهکارهای بهتری ندارند؛ کمی دید خود را بازتر کنید!

فال روزانه متولدین مهر:

امروز خبرهای نگران کننده ای در رابطه با مسائل مادی به گوشتان خواهند رسید. این اخبار ممکن است در رابطه با مسائل مالی شخصی شما و یا مرتبط با چیزی باشند که به طور غیر مستقیم وضعیت اقتصادی شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. نگران نباشید، اوضاع به آن بدی که به نظر می رسد هم نیست. شاید بخش عمده ای از آنچه به گوشتان می رسد فقط شایعه باشد. اگر برنامه ی خاصی برای این یکی دو روزی که تعطیل هستید نچیده اید همین حالا دست به کار شوید و تفریحات مورد علاقه تان را در برنامه ی خود جای دهید. تابستان دارد تمام می شود و باید از روزهای باقی مانده از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

فال روزانه یکشنبه ۱۷ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁبان:

یکی از دوستان شما دارد روزهای سختی را می گذراند و به تازگی مشکل بسیار بزرگی را از سر گذرانده است. سعی کنید امروز به دیدن او بروید و یا حداقل با او تماس گرفته و کمی با هم صحبت کنید. به او یادآوری کنید که تنها نیست و شما در کنارش هستید. امروز وجودتان سرشار از احساسات عاشقانه است و میل شدیدی به آغاز یک رابطه ی عاطفی جدید در وجود خود احساس می کنید، اگر هم عشق خود را پیش از این پیدا کرده اید دلتان می خواهد روز رمانتیکی را در کنار او بگذرانید. با این همه شاید امروز روز خیلی خوبی برای این کار نباشد! چند روز دیگر دست نگه دارید و بعد برای این کارهای رمانتیک برنامه ریزی کنید تا نتایج بهتری به دست بیاورید.

فال روزانه متولدین ﺁذر:

امروز شخصی که برای شما بسیار عزیز و قابل احترام است ممکن است در وضعیت دشواری گرفتار شده باشد. اجازه ندهید حساسیت زیادتان کنترل رفتارتان را در دست بگیرد و اگر این شخص از روی عصبانیت و ناراحتی چیزی گفت یا رفتار تندی کرد به دل نگیرید. سعی کنید وضعیت او را درک کرده و همان رفتار همیشگی و همراه با مهربانی خود را ادامه دهید. این کار باعث بهتر شدن رابطه تان خواهد شد. طبق معمول امروز در خانه یک دنیا کار برای انجام دادن هست و شما اصلا حال و حوصله ی کار کردن را ندارید. هیچ اشکالی ندارد! فردا هم تعطیل است و می توانید کارهایتان را فردا انجام دهید. امروز هر کاری که دوست دارید را انجام دهید.

فال روزانه متولدین دی:

دیداری غیر منتظره با یکی از دوستانتان شما را درگیر احساسات و مشکلات فعلی او خواهد کرد، پس خودتان را برای ناراحتی و نگرانی های احتمالی آماده کنید. شما در حال حاضر درک بالاتری از افکار و احساسات دیگران دارید، اما بهتر است به طور مستقیم در مورد برداشت های شخصیتان چیزی به آنها نگویید، زیرا حرف هایتان ممکن است باعث آزردگی این دوستتان شوند. امروز کارهای زیادی در خانه هست که باید انجام شوند و به احتمال زیاد مهمان های ناخوانده ای به خانه تان خواهند آمد. سعی کنید صبح کمی زودتر بیدار شوید و به کارهایتان رسیدگی کنید تا بتوانید تمام بعدازظهر و امشب را همان طوری که خودتان دوست دارید بگذرانید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز میلی ناگهانی به رها کردن خودتان از وضعیت ناخوشایندی که خودتان را در آن گرفتار می بینید احساس می کنید. شاید بخواهید خودتان را از محدودیت هایی که شغلتان به شما تحمیل می کند، رکود در زندگی شخصیتان و یا رابطه ی عاطفی از دست رفته ای که مدت ها به زور سعی در حفظ آن داشته اید رها کنید. ممکن است به طور ناگهانی ایده هایی دیوانه وار برای ایجاد تغییر در این وضعیت به ذهنتان برسند. شاید این ایده ها به نظر خودتان کاملا عملی باشند، اما بهتر است که امروز دست نگه داشته و در این مورد تصمیم گیری نکنید. چند روزی دست نگه دارید و بعد دوباره تصمیم هایتان را از نظر بگذرانید، اگر مطمئن بودید دست به کار شوید.

فال روزانه یکشنبه ۱۷ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

پدر و مادرتان تمام هفته چشم انتظار شما بوده اند تا امروز به دیدن آنها بروید، سعی کنید حتی اگر برای یکی دو ساعت هم که شده به دیدن آنها بروید و خوشحالشان کنید. امروز نامه، پیام، ایمیل یا تماسی سرشار از عشق و محبت از عزیزی که دور از شما زندگی می کند به دستتان خواهد رسید. هرچند گفته های این شخص برایتان بسیار لذت بخش هستند، اما ناگهان درد دوری فشار زیادی به شما وارد می کند و دلتان می خواهد که هر طور شده به دیدار این شخص بروید. این ایده ی خیلی خوبی است، اما بهتر است فعلا چیزی در مورد آن نگویید و یا حداقل قولی ندهید. چند روزی دست نگه دارید تا از این که انجام این کار برایتان امکان پذیر است اطمینان کامل پیدا کنید.

فال روزانه یکشنبه 17 شهریور ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 17 شهریور ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 295 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php