کد خبر : 256861 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه یکشنبه 14 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز در مورد مسائلی که پیش می آیند زیاد احساساتی نشوید. شما فکر می کنید که دارید در احساسات خود غرق می شوید، اما اگر حواستان را جمع نکنید خودتان را در باتلاقی گرفتار خواهید یافت که فرار از آن برایتان دشوار خواهد بود. حتما با یکی …

فال روزانه یکشنبه 14 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز در مورد مسائلی که پیش می آیند زیاد احساساتی نشوید. شما فکر می کنید که دارید در احساسات خود غرق می شوید، اما اگر حواستان را جمع نکنید خودتان را در باتلاقی گرفتار خواهید یافت که فرار از آن برایتان دشوار خواهد بود. حتما با یکی از دوستان صمیمی خود که مورد اعتمادتان است درد دل کنید تا رویارویی با احساستان برایتان آسانتر شود. ممکن است به خاطر درگیری با مسائل کاری امروز نتوانید برای عشقتان آنقدر که خودتان دلتان می خواهد وقت بگذارید. شاید این مووضع شما را ناراحت کند، اما کاری از دستتان بر نمی آید و تنها چاره این است هر چه سریعتر کارتان را تمام کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود. شما می توانید انرژی موجود در امروز را به صورت مثبتی احساس کنید. وقتی به این انرژی مثبت اجازه بدهید وجودتان را در بر بگیرد بقیه ی چیزها به طور خودبخود روبراه خواهند شد. اعتماد به نفس خودتان را حفظ کنید و نگاهی مثبت به دنیای اطرافتان داشته باشید. هر چیز ناخوشایندی که پیش از این در زندگیتان بوده است را امروز در پرونده ی گذشته قرار داده و کنار بگذارید. شاید مجبور باشید برنامه ای که برای سفر داشته اید را به وقت دیگری موکول کنید و این موضوع اصلا برایتان خوشایند نیست؛ با فکر کردن به این که هر چند کمی دیرتر، اما حتما به این سفر خواهید رفت دل خودتان را خوش کنید!

فال روزانه متولدین خرداد

شما معمولا ترجیح می دهید راهتان را آهسته و پیوسته پیش بروید، اما امروز ممکن است لازم باشد چند باری میانبر بزنید. موقعیت هایی که به یکباره و از جایی که اصلا انتظار ندارید برایتان فراهم می شوند را غنیمت شمرده و مورد استفاده قرار دهید. به شانستان اعتماد کنید و ببینید شما را به کجا خواهد برد. کمی ماجراجویی کنید هیچ ضرری به حالتان نخواهد داشت. امروز اگر عشقتان در کنارتان نباشد به شدت احساس تنهایی خواهید کرد و شاید حتی از زندگی کردن سیر شوید. دنیای تکنولوژی خیلی چیزها را برای ما راحت کرده است، یک تماس تصویری با محبوبتان حالتان را خیلی بهتر خواهد کرد!

فال روزانه متولدین تیر

امروز دلتان نمی خواهد در انجام کارهایتان از دیگران تبعیت کنید و ترجیح می دهید روزتان را طوری برنامه ریزی کنید که تا جای ممکن تنها باشید و با دیگران ارتباطی نداشته باشید. با این حال در خانه ماندن و تمیز کردن منزلتان یا خوابیدن به مدت طولانی را به عنوان راهی برای این کار به شما توصیه نمی کنیم. سعی کنید سر خودتان را با انجام کارهای مورد علاقه تان گرم کنید. این احتمال وجود دارد که در خانه و بین اعضای خانواده درگیری هایی پیش بیاید. همه خیلی عصبی هستند و منتظر یک بهانه اند تا دعوا راه بیندازند! جای هیچ گونه نگرانی نیست، تا پایان روز اوضاع دوباره روبراه خواهد شد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز دیگران به خاطر عشق و محبتی که به آنها نثار می کنید از شما بسیار ممنون و متشکر خواهند بود، پس تا می توانید به آنها محبت کنید و در آغوششان بگیرید. هیچکس هرگز خوبی و محبت را فراموش نمی کند و این کارهایتان جای دوری نمی روند. امروز روز خنده، مهربانی و شادمانی است، شما هم نقش خودتان را در آن ایفا کنید. تماس های تلفنی و یا تحویل گرفتن بسته هایی که در انتظارشان بوده اید خیلی دیرتر از آنچه انتظارش را دارید انجام خواهند شد و دردسرشان آنقدر زیاد است که ترجیح می دهید عطایشان را به لقایشان ببخشید. اگر کمی حوصله به خرج بدهید همه چیز روبراه خواهد شد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز کارهایتان به خوبی پیش می روند و می توانید از تمام لحظات روزتان بیشترین لذت ممکن را ببرید، از شانسی که به شما روی آورده بیشترین بهره ی ممکن را ببرید و از چیزی هم خجالت نکشید، از این فرصت استفاده کنید و بدرخشید. اعتمادی که به نزدیکانتان دارید ممکن است دچار تزلزل شود و تا اواخر مرداد این شک و تردید نسبت به روابط نزدیکتان بیشتر نیز خواهد شد. گاهی بد نیست روابط خود را مورد سوال قرار دهید، اما آنها را قربانی بی اعتمادی خود نکنید. امروز از پولی که قرار بوده است به دستتان برسد خبری نیست و اگر قصد خریدی را داشته اید مجبور خواهید بود فعلا دست نگه دارید.

فال روزانه متولدین مهر

سعی کنید امروز زیاد حالت جدی به خودتان نگیرید. اگر توانستید کمی زودتر به خانه بروید، دوستانتان را هم دور هم جمع کنید و با هم بازی کنید و حرف بزنید و بخندید. چه اشکالی دارد اگر تازه اول هفته باشد؟ امشب برای بازی و تفریح فوق العاده است. برای پذیرایی هم به خودتان زیاد سخت نگیرید و آن را به ساده ترین شکل ممکن برگزار کنید. اگر پدر و مادرتان کارها و رفتارهایتان را مورد انتقاد قرار دادند خونسردی خودتان را حفظ کنید. شما نسبت به همیشه خیلی حساس تر هستید و نمی توانید به راحتی انتقادهایی که از شما می شوند را تحمل کنید، اما یادتان باشد که آنها پدر و مادرتان هستند و خیر و صلاحتان را می خواهند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شما به خاطر شخصیت آرام و سازگاری که دارید می توانید به شدت روی دیگران تاثیرگذار باشید. جذابیت شما می تواند شما را به هر جایی که دلتان بخواهد برساند، پس از آن به درستی استفاده کنید. به جنبه ی مثبت هر چیزی بیندیشید و نیمه ی پر لیوان را نگاه کنید. لبخند بزنید و خوشحالی را به خودتان و اطرافیانتان هدیه بدهید. اگر فشار کار اذیتتان می کند برای آرامش اعصابتان به نظافت بپردازید. میزتان را در محل کار مرتب کنید و یا خانه را تمیز کنید. امروز وقتی دارید با کامپیوتر کار می کنید مرتب نتیجه کارتان را ذخیره کنید چون هر لحظه ممکن است به خاطر قطع برق، مشکلات فنی و یا هر دلیل دیگری اطلاعاتتان از دست بروند.

فال روزانه متولدین آذر

با وجود این که ممکن است در حال حاضر با موانع پیش بینی نشده ای مواجه شده باشید، اما شما از آن آدم هایی نیستید که زود از میدان به در می شوند. فاصله ی بین دنیای فعلی شما و دنیای رویاهایتان دارد بیشتر و بیشتر می شود و همین باعث شده است که از لحاظ عاطفی خیلی حساس شوید. شما این را می دانید که راهی پیش رو دارید که چندان آسان نیست، پس نباید با دیدن موانع کوچک ترس به دلتان راه بدهید و نسبت به هدفتان دچار تردید شوید. خودتان را جمع کنید و روش کاریتان را مورد بررسی مجدد قرار دهید و ببینید چه تغییراتی باید در برنامه هایتان ایجادکنید، سپس با عزم و اراده ای حتی بیش از قبل پیش بروید.

فال روزانه متولدین دی

امروز به جای این که علامت سوال های مهمی که بالای سرتان قرار گرفته اند را خط بزنید، سوال هایی که ذهنتان را به خود درگیر کرده اند با دیگران مورد بحث قرار دهید. شاید شما فکر کنید که هیچ کس به خوبی خودتان نمی تواند برای مشکلات موجود در این دنیا راه حل پیدا کند، اما در اشتباه هستید، پس با دیگران در این مورد صحبت کنید و ببینید آنها در این مورد چه نظری دارند. وقتی به یک مسئله از زوایای مختلف نگاه کنید آن را خیلی بهتر درک خواهید کرد. اگر در انتظار رسیدن خبر خوبی هستید احتمال این که آن را در ساعات اولیه ی روز دریافت کنید خیلی کم است. ذهنتان را با کارهای دیگر مشغول نگه دارید تا از دل نگرانی دیوانه نشوید!

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شاید در خیالتان فکر کنید که بودن در کنار دوستان صمیمی باعث خواهد شد که حالتان بهتر شود، اما وقتی در کنارشان هستید خواهید دید که همچنان بیقرار هستید. شاید بهتر باشد برای رهایی از این حالت فعالیت هایی را در برنامه ی امروز خود جای دهید که ماجراجویی و شور و هیجان بیشتری را در بر می گیرند، مثلا ورزش کردن! امروز روز خوبی برای سفر کردن نیست و تأخیرهای پایان ناپذیر، صف های طولانی و مشکلات ریز و درشت دیگر شما را راحت نخواهند گذاشت. توصیه می شود که حتی برنامه ریزی برای سفر را هم به یک روز دیگر موکول کنید. اصلا چرا سر خودتان را با کارهای دیگری که دارید گرم نمی کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز وقتی دارید با جدیت تمام تلاش می کنید که به اوضاع سر و سامان بدهید و همه چیز را در حالت تعادل نگه دارید، فراموش نکنید که از وقتتان لذت هم ببرید و کمی هم خوش بگذرانید. احساس خوشحالی، به ویژه در چنین روزی، یکی از عناصر مهم زندگی است. هر چقدر انرژی مثبت بیشتری داشته باشید راحت تر خواهید توانست با موقعیت هایی که در برابرتان قرار می گیرند روبرو شوید. یک لبخند ساده می تواند شما را از هر دری که بخواهید عبور دهد. یکی از دوستان و یا همکارانتان درگیر مسائل مالی است و ممکن است شما مجبور باشید برخی از مسئولیت های او را به عهده بگیرید تا بتواند با خیال راحت به کارهایش رسیدگی کند.

فال روزانه یکشنبه 14 مرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 14 مرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 469 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php