کد خبر : 14434 تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۰

فال روزانه یکشنبه 11 فروردین 1392

  فروردین: بالاخره یک روز خوب در این هفته دارید. مهارت های اجتماعی شما معرکه اند، به همین دلیل است که امروز گپ و صحبت با همه برایتان لذتبخش و خوشایند است. در واقع، شما لیدر شده اید و همه از حرف های شما تبعیت می کنند. منتظر هدیه هایی …

فال روزانه یکشنبه 11 فروردین 1392

 

فروردین:

بالاخره یک روز خوب در این هفته دارید. مهارت های اجتماعی شما معرکه اند، به همین دلیل است که امروز گپ و صحبت با همه برایتان لذتبخش و خوشایند است. در واقع، شما لیدر شده اید و همه از حرف های شما تبعیت می کنند. منتظر هدیه هایی باشید.

پیش بینی روابط شما: عجیب است که چطور شریک زندگی شما بعضی روزها کارهای خاصی انجام می دهد و این کارهایش تأثیری بر شما ندارد و بعضی روزها بعضی کارهای او تأثیر عمیقی بر شما دارد. امروز شما بسیار حساس هستید و البته احساسات خوبی به سراغتان می آیند و هر دوی شما از آن بهره می برید.

پیش بینی شغل شما: رویدادهای امروز شما را ناامید می کنند، ولی این بدان معنا نیست که باید ناراحت یا عصبانی باشید. به یاد داشته باشید که با آنکه شاید نتوانید یک موقعیت را تغییر دهید، ولی می توانید حداقل واکنش خود به آن موقعیت را تغییر دهید.

اردیبهشت:

امروز شما احساس خوبی داری، چون احساس رضایت درونی می کنید. از نحوه زندگی خود راضی هستید: در واقع بدین خاطر سپاسگزارید. تلاش های پشت پرده دیگران از لحاظ مالی و عملی برایتان سودبخش است.

پیش بینی روابط شما: امروز تصمیم می گیرید کاری کنید تا رابطه خود را بهتر کنید. امروز باید نگاهی به بعضی از عادات یا روتین هایی بیندازید که هر دوی شما درگیر آنها بوده اید و باعث می شوند که به بهترین حالت رابطه خود نرسید. شما می دانید که این عادات و روتین ها کدامند و برای تغییر آنها فقط به همت و اراده نیاز دارید.

پیش بینی شغل شما: امروز آزاد و راحت نفس بکشید. سعی کنید بارهای سنگینی برندارید که نتوانید آنها را به دوش بکشید. شاید به جنبه ها منفی کار فکر کنید. فکر کردن به این چاله چوله ها باعث می شود که واقعیت بیابند. به چیزهای مثبت فکر کنید.

خرداد:

امروز روزی عالی برای صحبت کردن با دیگران به خصوص در موقعیت های گروهی است. با دیگران درباره امیدها و رویاهایشان برای آینده صحبت کنید و بازخورد آنها را بگیرید. دوستان می توانند عاشق هم شوند و عشاق می توانند دوست باشند. همه دعوت ها را بپذیرید زیرا فعالیت های گروهی امروز برایتان خوب هستند.

پیش بینی روابط شما: امروز بطور عمیقی می بینید که چطور بعضی از انتظارات غیر واقع گرایانه بر رابطه شما اثر گذاشته اند. وقتی متوجه می شوید که بعضی چیزها آنطور که می خواستید پیش نمی روند، احساس ناراحتی می کنید. اگر شریکتان را آنطور که هست بپذیرید، بهتر می توانید ارتباط برقرار کنید و شانس بهتر شدن رابطه شما بیشتر می شود. حتی احساس بهتری درباره خودتان پیدا می کنید.

پیش بینی شغل شما: روش عجیب و رویایی شما برای رسیدگی به کارها، با روش ذهنی فرد دیگری تقابل دارد. دو دیدگاه متفاوت شما با هم تضاد دارد. لازم نیست همین حالا راه مصالحه و سازش را بیابید. فقط دیدگاه مخالف را درک کنید.

تیر:

امروز خوب به نظر می رسید. امروز همه چیز برایتان خوب پیش می رود، و دیگران از شما می خواهند که نظر خلاقانه خود درباره موضوعات هنری مانند طراحی، دکوره کردن اداره، باغبانی و غیره را بدهید. رمانس با فردی بزرگتر از خودتان یا با تفاوت سنی شاید اتفاق بیفتد، زیرا یکی از شما مربی دیگری به نظر می رسد.

پیش بینی روابط شما: اگر چیزهایی در رابطه شما سخت شوند و تبدیل به مشکل شوند، شما مشکلات را نادیده می گیرید و روی مسائل جزئی و پیش پا افتاده تمرکز می کنید. امروز بعضی چیزها روشن می شوند، ولی خبر خوب این است که هر دوی شما می خواهید کاری درباره آنها انجام دهید و تغییرات مثبتی انجام دهید که شما را به هم نزدیکتر کند.

پیش بینی شغل شما: صحبت کردن در مورد چیزها با افراد دیگر شاید سخت باشد، ولی در حال حاضر لازم است. شاید اصطکاک به وجود بیاید، ولی دیگر نمی توانید این مسائل را درونتان بریزید. باید آنها را روی میز گفتگو بگذارید تا پیشرفت حاصل شود.

مرداد:

امروز سفر برای تفریح کاملاً لذتبخش است. همچنین روزی دوست داشتنی برای صحبت های داغ درباره سیاست، مذهب و فلسفه است. شاید هم مجذوب فردی از فرهنگی متفاوت یا کشوری خارجی شوید. بعضی از شما هم فرصت های چاپ، رسانه، پزشکی یا حقوقی می یابید.

پیش بینی روابط شما: امروز احساسات شدیدی در مورد کسی که می شناختید در شما ظهور می یابد. شاید آن موقع زیاد به او اهمیت نمی دادید، ولی با دیدن دوباره او نمی توانید احساسات خود را کنترل کنید. اگر بخواهید ساکت و کم حرف بمانید و احساسات خود را مخفی کنید، هیچ اتفاقی نمی افتد.

پیش بینی شغل شما: امروز روز پرمشغله ای برای شماست، ولی اشکالی ندارد. شما از انرژی امروز برای به انجام رساندن کارهایتان استفاده می کنید. به کارهای کوچک و پیش پا افتاده هم رسیدگی کنید و آنها را تمام کرده و از لیست خط بزنید. بدین ترتیب کارایی شما بالا می رود.

شهریور:

جیب هایتان را باز نگه دارید، زیرا هدیه و لطف هایی امروز به شما می شود. شما قطعاً شانس بهره بردن از ثروت و منابع فردی را دارید. حتی روابط نزدیک هم گرم، سرگرم کننده و محبت آمیز می شوند. امروز روز برد شماست.

پیش بینی روابط شما: تغییرات در روابط اغلب زمانی رخ می دهند که هر دو طرف متوجه می شوند که به نقطه خاصی از رابطه رسیده اند و باید کاری کنند که رابطه آنها تبدیل به روتین نشود. امروز روز مثبتی برای صحبت درباره این مسائل است و با موفقیت می توانید آنها را برطرف کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز ذهن شما در سر و کل زدن با انرژی امروز مشکل پیدا می کند. واقع گرا باشید و مراقب حتمالات مختلف باشید. این انعطاف پذیری کلید سالم ماندن در رویدادهای غیرمنتظره ای است که در روز شما رخ می دهند.

مهر:

امروز وقتی نوبت به مهارت های ارتباطی می رسد، شما مهارت هایتان را به نمایش می گذارید. از این لحظات گرمی که با دوستان و شرکا و اعضای جامعه دارید استفاده کنید. نشان دادن محبت خود به دیگران برایتان آسان می شود. روز خوبی برای تعمیر حصارهای شکسته است!

پیش بینی روابط شما: امروز می توانید شروع تازه ای به رابطه خود بیاورید. اگر بخاطر سوء تفاهم ها و عدم درک ها نمی توانستید همه چیز را حل کنید، امروز باید دل به دریا بزنید. اگر بتوانید بنشینید و درباره احساسات خود حرف بزنید، هر دوی شما کشف می کنید که نیروی رابطه شما در حال رشد است. شما عمیقاً به یکدیگر اهمیت می دهید، و نترسید و این را به هم نشان دهید.

پیش بینی شغل شما: لوازم الکترونیکی که تازه خریده اید، امروز برایتان بازی در می آورند. باید صبر پیشه کنید و نسبت به خرابی های کامپیوتر، دوربین و وسایل نقلیه شتاب به خرج ندهید. اگر در مقابل این مسائل لبخند نزنید، روزتان بدتر از آنی که هست می شود.

آبان:

امروز روز معرکه ای در محل کار است، چون از کاری که انجام می دهید لذت می برید، علاوه بر آن، دیگران هم دوست دارند به شما کمک کنند. شخصیت خونگرم و اشتیاق شما درباره همه چیز موجب جذب حمایت دیگران می شود. از آنها تشکر کنید. سفرهای کاری هم محتمل هستند.

پیش بینی روابط شما: با آنکه سعی می کنید احساسات پرشور خود را تحت کنترل درآورید، زیاد در این کار موفق نمی شوید. احساسات شما نسبت به یک فرد مدتی است که مثل آتش زیر خاکستر شده است. و وقتی که امروز فرصتی برای انجام کاری درباره آنها پیش می آید، ممکن است زیاده روی باشد.

پیش بینی شغل شما: اطلاعاتی که امروز می گیرید شاید زیاد دلگرم کننده نباشد. ولی زیاد درگیر آن نشوید. شاید نظر نادرست فردی ارزش این را نداشته باشد که به آن توجه کنید. این فرد نمی داند از چه حرف می زند.

آذر:

مهمانی، رویدادهای ورزشی، دور همی های گهگاه، بازی با کودکان و قرار های رمانتیک با عشاق امروز در صدر لیست شما قرار دارند. مبنا را این قرار دهید که فقط تفریح کنید. نیازی به تظاهر به آنچه نیستید نیست. فقط آرام باشید و از لحظاتی که با دیگران می گذرانید لذت ببرید.

پیش بینی روابط شما: امروز روزی است که عشق قدرت می یابد. دیگر نمی توانید وانمود کنید که زمزمه کردن حرف های شیرین در گوش یکدیگر و قدم زدن در پارک برایتان کافی است. می دانید که رابطه ای قوی بین شما وجود دارد که نمی توانید آن را نادیده بگیرید. باید جرأت بیابید و حرف دلتان را بزنید.

پیش بینی شغل شما: پیام خود را به دور و دورتر برسانید. شما چیزی برای گفتن دارید، پس آن را بگویید. فقط باید مطمئن شوید که می توانید عواقب آن را بپذیرید. واکنش مردم ممکن است آنطور که انتظار دارید نباشد. صبور باشید و به آنها فرصت فکر کردن بدهید.

دی:

امروز روزی عالی و بی نقص برای تفریح و سرگرمی در منزل یا خریدن چیزهای عالی برای خانه و اعضای خانواده است. همچنین روز خوبی برای بررسی فرصت های معامله ملک است. در هفته گذشته چیزهای زیادی را به تعویق انداخته بودید. حالا زمان پرداختن به آنهاست.

پیش بینی روابط شما: اگر کسی هست که مدتی است تلاش می کند شما را بیرون ببرد، امروز شما وسوسه می شوید که پیشنهادش را بپذیرید و ببینید که چه می شود. احتمال اینکه هر دوی شما این را تجربه خوبی ببینید زیاد است و می خواهید چیزهای بیشتری درباره انگیزه های عمیق تر یکدیگر بدانید.

پیش بینی شغل شما: ذهنتان دایره وار می چرخد. آنقدر اطلاعات در ذهنتان وجود دارد که تصمیم گیری برایتان تقریباً ناممکن شده است. با غریزه خود پیش بروید و بقیه روز را برای شک و تردید ها تلف نکنید.

بهمن:

آن دسته از افرادی که در کار فروش، بازاریابی، نوشتن، ویراستاری، تدریس و بازیگری هستند از امروز بهره می برند زیرا ارتباطات آنها با دیگران مثبت، موفق و در اوج است. سفرهای کوتاه هم خوب است. از صحبت با خواهر و برادرها، همسایه ها و اقوام لذت ببرید.

پیش بینی روابط شما: امروز احساسات شما تا درجه زیادی تشدید می شود، وقتی فرد جذابی چشمتان را می گیرد، دیگر نمی توانید خودتان را کنترل کنید. البته او هم جذب شما می شود. این ملاقات، ملاقات جالبی می شود و شاید تبدیل به چیز عمیق تری شود.

پیش بینی شغل شما: امروز بارقه های خلاقیتی که دریافت می کنید برایتان اهمیت می یابند. این بینش ها را باز بشناسید و بر روی آنها کار کنید. مهم است که این بخش از ذهنتان را تحریک کنید تا تفکر خود و پردازش داده هایی که در نیمه دیگر مغزتان انجام می شود تعادل یابند.

اسفند:

امروز کار و کسب و تجارت خوب نتیجه می دهد. حس می کنید ایده های پولسازی دارید، زیرا امروز حس و حال مالی و پولی دارید و ایده هایی به ذهنتان می رسد. امروز از جهات بسیاری روز خوبی است.

پیش بینی روابط شما: شاید نتوانید نیروی جاذبه ای که بین شما و فرد دیگری ایجاد شده است را متوقف کنید. فکر و منطق در این نمی گنجد و هیچ برنامه ریزی ای برای آن متصور نیست. این فرد کسی است که یا به او خیلی نزدیک می شوید یا از او می گریزید.

پیش بینی شغل شما: شما دوست دارید و منتظرید کسی با شما تماس بگیرد. ناامیدانه کنار تلفن یا کامپیوتر منتظر خبری از سوی او هستید. روزتان را بدین شکل هدر ندهید. خودتان با او تماس بگیرید یا پیش او بروید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 206 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php