کد خبر : 256944 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۱۵

فال روزانه یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

فال روزانه متولدین فروردین امروز به طور کلی خوشبین هستید ولی یک نیروی قوی از درون شما را به سمت واقع بینی سوق می دهد و سعی دارد شما را از خوش بین بودن بیش از حد دور کند. از طرف دیگر ممکن است یک نفر شادی و نشاطی که در …

فال روزانه یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

فال روزانه متولدین فروردین

امروز به طور کلی خوشبین هستید ولی یک نیروی قوی از درون شما را به سمت واقع بینی سوق می دهد و سعی دارد شما را از خوش بین بودن بیش از حد دور کند. از طرف دیگر ممکن است یک نفر شادی و نشاطی که در آغاز روز دارید را با عصبانی کردنتان از شما بگیرد. سعی کنید کنترل خود را حفظ کنید و از رفتار های پرخاشگرانه و خشن پرهیز کنید چون این چیزی است که دشمنان شما به دنبال آن هستند تا شما را فردی خشن و منزوی نشان دهند. تنها راه برای گریز از این درگیری ها این است که بیشتر در مورد کارهایی که انجام می دهید فکر کنید و واقع بین تر باشید. همیشه همه چیز همان طوری که ما دلمان می خواهد پیش نمی رود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

نیازهای شخصی شما در حال حاضر دارند با سرعت زیادی افزایش می یابند و شاید برای مدت کوتاهی به این نتیجه برسید که برآورده ساختن آنها از توانایی شما خارج است. خوشبختانه با صرف کمی وقت برای خودتان و فکر کردن به نیازها و خواسته هایتان این مشکل را تا حدود زیادی حل خواهید کرد. امروز کمی وقت آزاد خواهید داشت، از این فرصت برای انجام کارهای خلاقیت آمیزی که روحیه ی تازه ای به شما می بخشند استفاده کنید. امروز به صورت غیر منتظره با فرشته ای دیدار خواهید داشت که به صورتی معجزه آسا یکی از آرزوهایتان را برآورده می کند. شاید یکی از دوستان و یا همکارانتان شما را با کاری که فکرش را هم نمی کنید غافلگیر کند.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز تعریف و تمجید بسیاری از شما می شود و این موضوع شما را بسیار خوشحال و امیدوار می کند ولی مواظب باشید بیش از حد به خود مغرور نشوید و تمرکز خود را بر روی کارهایتان حفظ کنید تا بیش از پیش پیشرفت کنید. با وجود اینکه ستایش های سخاوتمندانه ای از شما می شود، سعی کنید فروتن باشید و احترام به دیگران را فراموش نکنید. بعد از ظهر امروز مشکلاتی برایتان پیش می آیند که حل کردن آنها به چیزی بیش از صحبت کردن احتیاج دارد و فقط با صحبت کردن حل نمی شوند. به یاد داشته باشید که عمل کردن بهتر از حرف زدن کارهایتان را پیش می برد. سعی کنید به جای اینکه فقط حرف بزنید در عمل نیز گفته هایتان را ثابت کنید.

فال روزانه متولدین تیر

با گذشت روز کارهایتان سریعتر پیشرفت خواهند کرد. کلید پیشرفت شما این است که به دور از استرس و با آرامش و خیال راحت به کارهایتان رسیدگی کنید و به نتیجه کارهایتان زیاد فکر نکنید. تمرکز خود را بر روی انجام دادن صحیح و با دقت کارها بگذارید آنگاه نتیجه کار خود به خود به نفع شما خواهد بود. آینده بسیار نامعلوم و غیر منتظره خواهد بود. امروز صبح، بین شما و فردی با شخصیتی یک درگیری پیش خواهد آمد ولی این درگیری تا عصر حل و فصل خواهد شد. مراقب باشید حرفی نزنید که بعدا از گفتن آن پشیمان شوید. اگر تحمل آن که محدودتان کنند را ندارید و دلتان می خواهد آزادانه حرکت کنید و فضای کافی داشته باشید یاد بگیرید کلمه «نه» را با خیال راحت به کار بگیرید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز برای شما روز جدیدی خواهد بود. روز خوبی برای اینکه جنبه ی مهربان وجودتان را نشان دهید. برای دیگران وقت بگذارید و با آنها حرف بزنید و تا می توانید لبخند بزنید. دیگران به سمت شخصیت دوستانه و صمیمی شما جذب خواهند شد و شما هم از بودن با آنها لذت خواهید برد. اگر کسی دارد روز سختی را می گذراند به او نشان دهید که حواستان هست و اگر کاری از دستتان بربیاید برای او انجام خواهید داد. شاید تلاش کردن برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان سرگرم کننده و مهیج باشد ولی فراموش نکنید که با بیش از حد کار کردن دیگر انرژی برایتان باقی نخواهد ماند تا از نتیجه تلاش هایتان لذت ببرید. زیاد به خود سخت نگیرید!

فال روزانه متولدین شهریور

همه­ی چشم­ها به شما دوخته شده اند و شما هم چشمانتان را به موفقیت حرفه ای خود دوخته اید و هیچ چیز دیگری به غیر از آن برایتان اهمیت ندارد. متأسفانه گاهی انسان مجبور است برای پیش رفتن به سوی هدف هایی که دارد بخشی از رویاهایش را کنار بگذارد. اگر این اواخر چنین کاری کرده و چیزی را قربانی هدف بزرگتری کرده اید امروز به این موضوع بپردازید و این زخم را تا کهنه نشده است درمان کنید. برای بهتر شدن رابطه هایتان و به ویژه رابطه ی عاطفیتان به شما توصیه می شود که چهره ی واقعیتان را به نمایش بگذارید. داشتن صداقت به نفع همه و مهمتر از همه به نفع خودتان خواهد بود و نتایج مثبتی را به همراه خواهد داشت.

فال روزانه متولدین مهر

از وقت خالی خود در ابتدای روز استفاده کنید و کمی به وضع ظاهری خود برسید. شما خیلی مراقب جامعه و اطرافیانتان هستید و نگرانی بیش از حد شما در مورد خانواده، جامعه، محیط زیست و طبیعت، شما را از توجه به خودتان باز داشته است. بعد از ظهر را به تفکر و اندیشه کردن بگذرانید و ببینید در دنیای اطرافتان چه چیزی در حال رخ دادن است. از دانسته های قبلی خود برای یک برنامه ریزی دقیق برای موفقیت در آینده بهره بگیرید و سعی کنید هیچ کاری را بدون برنامه ریزی قبلی انجام ندهید. در مسیرتان به سوی موفقیت باید سختی های زیادی را تحمل کنید و قادر باشید خود را با محیط اطرافتان تطبیق دهید. انعطاف پذیری یکی از عوامل مهم موفقیت است!

فال روزانه متولدین آبان

صمیمیت و دوستی نباید فقط به زندگی شخصیتان محدود شود. گاهی برای پیشرفت حرفه ای نیز لازم است با همکاران و افرادی که با آنها مراودات تجاری دارید رابطه ای دوستانه تر برقرار کنید و از حد و مرزهایی که مشخص کرده اید فراتر بروید. توانایی های مدیریتی شما در حال حاضر در سطح بسیار بالایی قرار دارند و هر کسی که در انجام کاری با شما همکاری کند و ایده هایتان را بپذیرد بدون شک پشیمان نخواهد شد. قدرت تحلیلتان در حال حاضر خیلی خوب کار می کند و می توانید خیلی خوب مشکلات را یافته و راه حل آنها را هم بیابید. فقط حواستان باشد که وقتی هم مشکل و هم راه حل را پیدا کردید دیگر بیش از اندازه به تحقیق و بررسی ادامه ندهید و دست به کار شوید.

فال روزانه متولدین آذر

از نظر احساسی، امروز مخصوصا صبح، شرایط مناسبی دارید. این یک فرصت استثنایی برای شماست تا کارهایی که به مدیریت و برنامه ریزی نیاز دارند را پیگیری کنید و به انجام برسانید. به این فکر نکنید که از اطرافیانتان یک پله پایین تر هستید و آنها از شما بالاترند. طوری رفتار کنید که انگار در نقش یک مدیر و کارگردان خبره، قادر هستید کارها را به خوبی مدیریت کنید. آنگاه خواهید دید که دیگران به حمایت کردن از شما خواهند شتافت و از هر نظر به شما کمک خواهند کرد. شما توانایی های لازم برای رهبری یک گروه را دارید فقط باید به مهارت هایتان ایمان داشته باشید. قبل از هر کاری مشورت کردن با اعضای گروه را فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین دی

در انجام کارهای ساده و پیش پا افتاده جادویی فوق العاده نهفته است و شما از آن دسته آدم های معدودی هستید که به این واقعیت آگاه هستند و استعداد بی نظیری برای پیشرفت کردن به مرور زمان دارند و با حوصله آنقدر یک کار را انجام می­دهند تا در آن به درجه ی اعلای موفقیت برسند. شما از اینکه چه از لحاظ مادی و چه معنوی به کسی بدهکار باشید متنفر هستید و این اواخر ناخواسته در چنین موقعیتی قرار گرفته اید و این موضوع باعث نگرانیتان شده است. امروز به این موضوع بپردازید و سعی کنید راهی برای برداشتن این بار سنگین از دوش خود پیدا کرده و زندگی خود را بار دیگر به وضعیت تعادل برسانید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز به خلاقیت خود اجازه ی بروز بدهید. آینده ی خودتان را در ذهنتان به تصویر بکشید، یک متن طنز بنویسید و یا یک ترکیب جدید برای پوشیدن لباس هایی که دارید طراحی کنید. حالا که نوآوری در وجودتان موج می زند از فرصت استفاده کرده و به سراغ پروژه هایی بروید که مدتها در ذهنتان بوده اند اما نمی­دانسته اید چطور آنها را عملی کنید. حتی اگر نتوانید همین امروز آنها را عملی کنید هم حداقل خواهید توانست برای عملی کردن آنها برنامه ای فوق العاده در نظر بگیرید. شادی و بازیگوشی شما بیش از همیشه است و با شوخ طبعی خود همه را به وجد می آورید. دلیلی ندارد که جلوی این همه خوشحالی خود را بگیرید، پس خودتان را محدود نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

اینکه از کجا آمده اید تأثیر خیلی زیادی روی اینکه به کجا خواهید رفت می تواند داشته باشد، پس کمی وقت صرف کنید و به گذشته تان نگاه کرده و ببینید از کجاها عبور کرده اید و کارهای گذشته تان را از نظر بگذرانید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا با موفقیت به چالش هایی که در راه رسیدن شما به اهدافتان قرار گرفته اند غلبه کنید. شاید در نگاه اول این کار بی فایده به نظر برسد، اما امتحان آن ضرری ندارد. امروز کمی شجاعت به خرج دهید و با چالش هایی که همیشه سعی داشته اید از آنها فرار کنید روبرو شوید و توانایی خود را در مقابله با این مشکلات بسنجید. با این کار شما دانش لازم برای رویارویی با مشکلی قدیمی که مدت ها شما را آزار می داده است پیدا خواهید کرد.

فال روزانه یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 228 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php