کد خبر : 237019 تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱

فال روزانه یکشنبه 10 بهمن 1395

فال روزانه متولدین فروردین ماه به مراسمی دعوت می شوید که افراد گوناگونی در آن سخنرانی و ایده هایشان را بیان می کنند. با شرکت در این مراسم، ایده های تازه ای به ذهن تان خطور خواهد کرد که در پیشرفت شغلی تان موثر خواهد بود. حتی اگر با نظرات …

فال روزانه یکشنبه 10 بهمن 1395

فال روزانه متولدین فروردین ماه

به مراسمی دعوت می شوید که افراد گوناگونی در آن سخنرانی و ایده هایشان را بیان می کنند. با شرکت در این مراسم، ایده های تازه ای به ذهن تان خطور خواهد کرد که در پیشرفت شغلی تان موثر خواهد بود. حتی اگر با نظرات آنها موفق نیستید سعی کنید بر حرف هایشان تمرکز کنید زیرا خالی از فایده نیستند. به نظر می رسد که رابطه عاطفی تان کمی دچار تزلزل شده است و شریک زندگی تان به قول هایی که داده عمل نکرده است. خوش بینی خوب است اما در حال حاضر بهتر است واقع بین باشید و به دنبال راه حلی تازه بگردید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

در ذهن تان مدام خیال پردازی می کنید. اگر چه ممکن است دور از واقعیت باشند اما ساده از آنها نگذرید. یادتان باشد که این خیال ها بی دلیل به ذهن تان خطور نکرده است پس برای به واقعیت پیوستن آنها، تلاش کنید. شما عادت دارید که به هر موضوعی با دید شوخی و تمسخر نگاه کنید اما یادتان باشد که این عادت شما را از واقعیت دور می کند و ممکن است حتی در آینده به ضررتان تمام شود. پس بهتر است دید خود را وسیع تر کرده و جنبه های دیگر را نیز بررسی کنید.

فال روزانه متولدین متولدین خرداد ماه

انرژی زیادی در اطرافتان وجود دارد. اگر چه نمی توانید آنها را با چشم هایتان ببینید، با گوش هایتان بشنوید یا با دست هایتان لمس کنید، اما دلیلی بر نقض آنها وجود ندارد. به انرژی های اطراف تان احترام بگذارید و سعی کنید آنها را برای بهبود زندگی خود به کار گیرید. زندگی دست شماست پس آن را همان گونه که خود می خواهید، هدایت کنید. به جای آن که تمرکز و انرژی تان را روی موضوعات بی ارزش رابطه عاطفی تان بگذارید، به موضوعات مهمتر بیاندیشید. آنوقت است که جنبه های جدیدی از رابطه را کشف خواهید کرد.

فال روزانه متولدین متولدین تیر ماه

شادی و عشق خود را با اطرافیان تان به اشتراک بگذارید. در همکاری با دیگران است که می توانید آثار خلاقانه بیشتری خلق کنید یا پروژه های جدید را با موفقیت به اتمام برسانید. شما در این جهان تنها نیستید و می توانید از افرادی که علاقندی های مشترکی با شما دارند، چیزهای جدید زیادی بیاموزید. اگر در اولین قرار ملاقات تان نتوانستید تاثیر لازم را بگذارید، نگران نشوید. تمام چیزی که به بدان احتیاج دارید، خود واقعی تان است. سعی کنید در دیدارهای بعدی از صحبت کردن در مورد موضوعات سنگین و استرس زا خودداری کنید. در این صورت همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

فال روزانه متولدین متولدین مرداد ماه

احساسات شما تغییر کرده و نسبت به اطراف تان دچار شک شده اید. اگر نمی توانید منظقی تصمیم بگیرید، عصبانی و ناامید نشوید، سعی کنید راهی که پیش پای شما قرار گرفته است را در پیش بگیرید و به باقی مسائل توجه ای نداشته باشید. از پنهان کردن احساسات تان بپرهیزید و سعی کنید آنها را آزادانه بیان کنید تا سبک تر شوید. شما سوار بر چرخ و فلک هستید، پریدن ناگهانی به بیرون از آن تنها به شما آسیب می رساند. اگر تا انتهای مسیر سر جای خود بنشینید، حتما ایمن خواهید بود.

فال روزانه متولدین متولدین شهریور ماه

امروز از آن روزهایی است که دوست دارید به صندلی راحتی خود تکیه دهید و آسمان و ابرهایی که در آن معلق اند را نگاه کنید. خلاقیت شما گل کرده طوری که می توانید اشکال مختلف را از دل ابرها کشف کنید. اگر فکر می کنید که این کار ساده ایست، فرد دیگری را در کنارتان بنشانید و از او نیز بخواهید که آنچه را در آسمان می بینید، برایتان بازگو کند. آنوقت می بینید که چقدر از دیگران متفاوت هستید. خودتان را دست کم نگیرید. از صندلی بلند شوید و از قوه تخیل تان برای بهبود و پیشرفت زندگی کمک بگیرید. به زودی خبر خوبی در مورد رابطه عاطفی تان خواهید شنید. خودتان را برای یک جشن آماده کنید.

فال روزانه متولدین متولدین مهر ماه

شما فردی هستید که دوست دارید همیشه به عمق مسائل نگاه کنید و از سطحی بودن گریزانید. اگر چیزها آنطور که شما می خواهید اتفاق نمی افتند، ناراحت نشوید. به جای نشستن و غصه خوردن، بلند شوید و به دنبال علت و معلول ها باشید. اگر آگاهی خود را افزایش دهید، می توانید کنترل بیشتری بر امور داشته باشید. به زودی با فردی قرار ملاقاتی خواهید داشت. اگر چه ممکن است به این نتیجه برسید که رابطه شما به هیچ جایی نخواهد رسید و شما هیچ نقطه اشتراکی با یکدیگر ندارید اما حداقل خواهید فهمید که واقعا از رابطه عاطفی خود چه می خواهید و کجاها باید به دنبال شریک زندگی ایده آل خود باشید.

فال روزانه متولدین متولدین آبان ماه

اگر چه امروز مشغول به کارهایتان هستید اما فکرتان جای دیگری سیر می کنید و تمرکز برایتان سخت شده است. نگران نباشید این احساس موقتی است و شما به زودی تمام کارهای خود را به اتمام خواهید رساند. در رابطه عاطفی خود احساس ناامنی می کنید. ممکن است اکنون شرایط سختی را تجربه کنید اما هر چه به سمت جلوتر پیش می روید، روزهای بهتری در انتظارتان خواهد بود. در هر موقعیتی که به سر می برید، استراحت را فراموش نکنید که از ضروریات زندگی است. مشورت و دردودل با خانواده نیز می تواند آرامش بیشتری را به شما هدیه دهد.

فال روزانه متولدین متولدین آذر ماه

خودتان را با کار مشغول کرده اید تا افکار منفی به سراغ تان نیاد و از مرور کردن خاطرات تان به دور باشید. اما به جای فرار بهتر است بنشینید و در مورد زندگی تان خوب فکر کنید. چه چیزی خوشحال تان می کند؟ سعی کنید آنچه موجب خوشنودی تان می شود را به دست آورید. اگر این کار در حال حاضر برایتان غیر ممکن است، به دنبال ایجاد تغییرات باشید. احساس می کنید که رابطه عاطفی شما کسل کننده شده و شور و شوق خود را از دست داده است اما نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است. از این آرامش کنونی لذت ببرید زیرا به زودی بار دیگر حرارت عشق واقعی را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه متولدین متولدین دی ماه

در بیان کلام تان محتاط باشید. در مکالمه های جدی از شوخی کردن خودداری کنید زیرا ممکن است منحر به سوتفاهم و در آینده به ضرر شما تمام شود. اگر می خواهید اطلاعاتی را که مدت هاست به دنبالش هستید، به دست آورید، با دیدی مثبت تر به مسائل نگاه کنید. امروز از آن روزهاست که باید حواستان را نسبت به خود و اطرافیان تان جمع کنید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاد. اگر مجرد هستید به زودی فرصت خوبی برای برقراری یک رابطه عاطفی عمیق برایتان فراهم می شود و به آرامش و تعادلی که انتظارش را می کشیدید، خواهید رسید.

فال روزانه متولدین متولدین بهمن ماه

مراقب احساسات خود باشید زیرا همیشه راه درست را به شما نشان نمی دهند. سعی کنید اگر می خواهید تصمیمی بگیرید، از روی منطق باشد در غیر این صورت در آینده ای نه چندان دور پشیمانی به سراغ تان می آید. افرادی که امروز ملاقات می کنید، ممکن است کمی لجباز، غیر منطقی و خودخواه به نظر برسند، بهتر است به جای بگومگو، از آنها دوری کنید. در رابطه عاطفی خود دچار سوتفاهم شده اید که بسیار ناراحت تان کرده است. در حال حاضر اگر آنها را جدی بگیرید، شرایط بدتر از این خواهد شد. پس بهتر است به تمام مشکلات تان بخندید تا همه چیز به وضعیت سابق خود بازگردد.

فال روزانه متولدین متولدین اسفند ماه

قدر موفقیت های زندگی خود را بدانید زیرا شما برای به دست آوردن آنها تلاش بسیاری کرده اید. اگر به فکر ایجاد تغییراتی در زندگی خود هستید، عاقلانه عمل کنید تا آنچه در دستان تان است، نابود نشود. فردی توجه شما را جلب کرده است. شما نیز تصمیم گرفته اید برای شروع این رابطه قدمی بردارید. اگر به دنبال موضوعی برای شروع مکالمه با او می گردید، ما موضوعات فلسفی را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا جزو علاقمندی های هر دوی شماست. امشب زمان خوبی برای یک قرار دو نفره در رستورانی رمانتیک می باشد.

فال حافظ

فال روزانه یکشنبه 10 بهمن 1395

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 10 بهمن 1395

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 207 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php