کد خبر : 161462 تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۳۳

فال روزانه دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴

فال روزانه دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین امروز کمی حال و هوای دلتان ابری شده است، اجازه ندهید این حالت روزتان را خراب کند. به جای این که مغلوب این حالت شوید سعی کنید از امروز روزی جادویی بسازید. قرار نیست همه چیز خیلی منطقی باشد، به …

فال روزانه دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴فال روزانه دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

امروز کمی حال و هوای دلتان ابری شده است، اجازه ندهید این حالت روزتان را خراب کند. به جای این که مغلوب این حالت شوید سعی کنید از امروز روزی جادویی بسازید. قرار نیست همه چیز خیلی منطقی باشد، به احساسات و ایده های عجیب و غریب خود بها دهید. گاهی اوقات ما بنده عادات خود می شویم؛ امروز وقت آن رسیده است که به عادات بازدارنده خود پی ببرید و برای رهایی از آنها تلاش کنید. البته سعی نکنید که به طور ناگهانی همه چیز را تغییر دهید، با قدم های کوچک شروع کنید. شجاعت خود را جمع کنید و برای حرف زدن با کسی که دوست دارید قدم پیش بگذارید. وقت گذراندن با بچه ها باعث شادی و سرزندگی شما خواهد شد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود که در آن احساسات شما خیلی قوی هستند. به احساسات درونی خود اعتماد کنید و اطمینان داشته باشید که بهتر از هر نشانه دیگری شما را راهنمایی خواهند کرد. با دنبال کردن حرف های دلتان هیچ چیزی را از دست نخواهید داد. اکنون زمان بسیار خوبی است برای این که رویاهایی که فراموش کرده بودید را دوباره زنده کنید. باید در زندگیتان بیشتر از این به رویاهای خود اهمیت دهید. طی یکی دو هفته آینده خیلی حال و هوای عاشقانه ای نخواهید داشت. پیدا کردن نیمه گمشده خود را به وقت دیگری واگذار کنید. اگر متاهل هستید سعی کنید تا می توانید برای خانواده و فرزندان خود وقت بگذارید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز اوضاع کمی گیج کننده شده است. فکر نکنید که حتما باید از همه چیز سر در بیاورید. در واقع این امر خیلی هم غیر ممکن نیست. هر کاری که می کنید کافی است خودتان باشید تا بتوانید به موفقیت برسید. اجازه دهید ذات خلاقتان خود را به نمایش بگذارد. امروز بقیه خیلی تنبل شده اند، باید خودتان کنترل امور را به دست بگیرید. البته یادتان باشد که نیازهای دیگران را نیز مورد توجه قرار دهید. اگر مجرد هستید خواسته ها و انتظارات خود از همسر آینده تان را در پروفایل های خود در شبکه اجتماعی به روز رسانی کنید. اگر عشق خود را یافته اید نگذارید هیچ موضوع ناگفته ای بین شما باقی بماند و هر حرفی که باید گفته شود را همین الان بزنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز کمی خیال پردازی را با واقعت ترکیب کنید. به خودتان استراحت بدهید و سخت نگیرید. سعی کنید ذهنتان را از نگرانی ها و افکار باطل تخلیه کنید و به آرامش برسانید. فعالیت هایی که باعث آرامشتان می شوند بهترین کارهایی هستند که امروز می توانید انجام دهید. با افراد اعتمادتان به صحبت بپردازید، با کسانی که دوست دارید به پیاده روی بروید و یا یوگا کنید. به خودتان وقت بدهید تا به رویاهای دور و درازتان فکر کنید. همراه با عشقتان به خرید بروید و هدیه ای گران قیمت برای او بخرید. اگر وقت و یا بودجه کافی برای خرید کردن را ندارید او را به یک وعده غذای خوشمزه در رستوران مورد علقه اش دعوت کنید و یا در منزل برای او غذا بپزید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز خلاقیت خود را به کار بیندازید. در یک دنیای متفاوت خودتان را غرق کنید. با انجام کارهای هنری از واقعیت های زندگی فرار کنید و به عالم رویا پناه ببرید. تا جایی که ذهنتان به شما اجازه می دهد رویاپردازی کنید. هیچ حد و مرزی برای خودتان قرار ندهید. حال و حوصله کار کردن را ندارید و دلتان می خواهد به تفریح و خوشگذرانی بپردازید. وظایف اصلیتان را انجام دهید و بعد از ساعت کاری به انجام آنچه دوست دارید مشغول شوید. در این ماه شما در بیان خواسته ها و نیازهایتان خیلی موفق خواهید بود. حرفتان را بزنید و انعطاف هم به خرج ندهید. اگر کسی شما را دوست داشته باشد در هر شرایطی با شما کنار خواهد آمد.

فال روزانه متولدین شهریور

کارها برای شما دارند خیلی خوب و طبق نقشه هایتان پیش می روند. رفتار قانع کننده شما و هم حسی خوشایندی که از خود نشان می دهید کافی است تا دیگران آن کاری که شما می خواهید را انجام دهند. اگر بخواهید کنترل همه چیز در دست شما خواهد بود. هر ریسکی که امروز بکنید به احتمال خیلی زیاد نتیجه دلخواهتان را خواهد داشت. فقط یادتان باشد که همانطور که از تشویق های پس از موفقیت خود خوشحال می شوید سرزنش های پس از شکست را نیز باید بپذیرید. اگر در رابطه عاطفی خود علامت سوالی در ذهنتان وجود داردخیلی سخت نگیرید، کافی است به خودتان وقت بدهید تا جواب همه چیز را بیابید.

فال روزانه متولدین مهر

اجازه ندهید که تردید و دودلی مانع پیشروی شما بشوند. اگر گزینه های بسیاری برایتان وجود دارد، با دید منفی به این موضوع نگاه نکنید. اگر بیش از یک گزینه نظرتان را به خود جلب کرده است خودتان را به یک انتخاب محدود نکنید. امروز کلید موفقیت شما این است که با جریان پیش بروید. هر چقدر که دلتان می خواهد رویاهایتان را گسترش دهید. هر کاری که دلتان می خواهد بکنید، ولی مسئولیت کارهای خودتان را به عهده بگیرید. در این ماه شما همچون ستاره ای خواهید درخشید. به راحتی می توانید رهبری گروه دوستانتان را به عهده بگیرید و آنها را به انجام آنچه می خواهید راضی کنید. اگر در جستجوی عشق هستید این موضوع امتیاز بزرگی برای شما خواهد بود.

فال روزانه متولدین آبان

رویاهایتان هیچ گاه به تحقق نخواهند پیوست مگر این که آنها را باور داشته باشید و بر اساس آنها عمل کنید. هیچ کس دیگری برای شما آنها را به دست نخواهد آورد. اگر غول چراغ جادو را در خدمت خود ندارید، بهتر است خودتان دست به کار شوید و کنترل امور را به دست بگیرید. راه های بسیاری برای رسیدن به رویاهایتان وجود دارد، اولین قدم این است که به خودتان و این که هیچ چیزی غیر ممکن نیست اعتقاد داشته باشید. امروز روزی فوق العاده برای برنامه ریزی برای به دست آوردن خواسته هایتان است. شاید رابطه عاطفی شما در حال حاضر طبق آنچه که می خواهید پیش نرود، ولی نگران نباشید، خیلی زود همه چیز روبراه خواهد شد.

فال روزانه متولدین آذر

اگر دیگران امروز به جر و بحث با شما پرداختند و یا در مورد ظاهرتان اظهار نظرهای ناخوشایند کردند به آنها هیچ توجهی نکنید. شما کاملا حق دارید که هر طوری که دلتان می خواهد زندگی کنید. همان فردی باشید که خودتان دلتان می خواهد باشید. این که دیگران در مورد مدل موهایتان و یا کفش های از مد افتاده تان چه فکری می کنند چه اهمیتی دارد؟ مهم این است که شما از خودتان و زندگیتان راضی باشید. دید مثبتی که دارید چنانچه به دنبال یافتن نیمه گمشده خودتان هستید به شما کمک زیادی خواهد کرد. چه مجرد باشید و چه متاهل به می ماجراجویی در روابط عاطفی خود نیازمندید. اگر متاهل هستید می توانید همراه با عشقتان فعالیت جدیدی انجام دهید.

فال روزانه متولدین دی

کافی است دستتان را دراز کنید تا به آنچه که می خواهید برسید. خواسته هایتان خیلی از آنچه که فکر می کنید به شما نزدیکتر هستند. در واقع رویاهایتان کاملا قابل دست یابی هستند. امروز نیروهایی مخفی دارند به شما کمک می کنندتا به اهدافتان برسید. باید تمام روز خوشحال باشید و دیگران نیز نسبت به این حالت شما خیلی خوب پاسخ خواهند داد. خودتان را برای یک روز خیلی خوب آماده کنید، امروز شما سوار بر اسب مراد خواهید بود. تنها چیزی که ممکن است شما را ناراحت کند به وجود آمدن تغییرات ناگهانی در برنامه هایتان است. سعی کنید از کوره در نروید و آرامش خودتان را حفظ کنید. در پایان روز حتما برای عشقتان وقت بگذارید، او بزرگترین منبع آرامش برای شماست.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز برای شما روز رویاهای بزرگ است. به این فکر کنید که در زندگی چه چیزی را بیشتر از هر چیز دیگری می خواهید. هیچ حد و مرزی برای شما وجود ندارد، تنها چیزی که می تواند شما را محدود کند تخیلتان است. نگران این نباشید که شاید نقشه تان منطقی نباشد و یا زیادی بلندپروازانه باشد. بیشتر به آنچه می خواهید فکر کنید تا به این که چگونه آن را به دست خواهید آورد. گوشیتان را کنار بگذارید و کمی ذهن خود را آرام کنید تا ببینید که چه ایده های بزرگی در سرتان وجود دارند. وقت آن رسیده است که به طور جدی به رابطه عاطفی خود فکر کنید و از زاویه ای دیگر به آن نگاه کنید. به نیازهای خودتان و کسی که دوست دارید توجه کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز ذهن خود را آزاد بگذارید که تا هر کجا که می خواهد برود. فرصتی فوق العاده برایتان به وجود آمده است که به شما امکان می دهد با استفاده از خلاقیت خود قدم هایی بزرگ بردارید. به هنرمند درون خود اجازه درخشش بدهید و در هر زمینه ای که استعداد دارید به فعالیت بپردازید. برای رسیدن به یک هدف دست به کار شوید و تا به آن نرسیده اید دست از تلاش کردن برندارید. اگر متاهل هستید دست از انتقادهای بیجا بردارید و با دید مثبت به رابطه زناشویی خود نگاه کنید. اگر هنوز مجرد هستید روی خواسته هایتان متمرکز شوید و زود بیخیال آنها نشوید. شما لیاقت پیدا کردن کسی که مطابق خواسته هایتان باشد را دارید.

فال روزانه دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 131 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php