کد خبر : 136896 تاریخ انتشار : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۶

فال روزانه یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳

فال روزانه یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین مثل انیکه شما این احساس را پیدا کرده‌اید که برنامه‌های قابل حل شما از کنترلتان خارج شده‌اند. قطعی کردن ملاقاتها شما را مطمئن می‌کند که هدایت کننده خوبی هستید و حرفهای دیگران را خوب می‌فهمید. بهتر است که توجه خود …

فال روزانه یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳فال روزانه یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

مثل انیکه شما این احساس را پیدا کرده‌اید که برنامه‌های قابل حل شما از کنترلتان خارج شده‌اند. قطعی کردن ملاقاتها شما را مطمئن می‌کند که هدایت کننده خوبی هستید و حرفهای دیگران را خوب می‌فهمید. بهتر است که توجه خود را معطوف به این کنید که از سوءتفاهم و سوءتعبیر دیگران جلوگیری کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما بیشتر تمایل دارید که تابع شخص دیگری باشید و هیچ مسئولیتی را در زندگی بر دوش نداشته باشید. اما امروز دیگر زمان آن فرا رسیده است که شما نیز وارد صحنه اجتماعی شوید و برای پیشرفت‌تان، به تنهایی و بدون اتکا بودن به شخصی گام بردارید، حتی اگر کارها را اشتباه انجام دهید. مهم ترین مسئله این موضوع است که یاد بگیرید مشکلات‌تان را خودتان به تنهایی حل کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز به خاطر انجام کارهای بی مقدمه و بدون فکر ممکن است تحت فشار و استرس زیادی قرار بگیرید. این کار برخلاف طبیعت و اخلاق شماست . همچنین شما در مقابل واکنش ماه نشان خود ایستادگی می کنید. در نهایت ممکن است شما قادر باشید که جلوی خودتان را بگیرید اما هنوز می توانید احساس کنید که اگر به دنبال آن نروید چیز بسیار مهمی را از دست داده اید. اجازه بدهید که ذهن تان آمادگی تغییر و تحول را داشته باشد. به خاطر اینکه تصمیمات دیگران احتمالا از تصمیماتی که شما بتنهایی می گیرید بهتر به نظر می رسد.

فال روزانه متولدین تیر

تمایل شما برای امتحان یک ماجراجویی جدید امروز بسیار شدید تر ازهمیشه خواهدشد. این فکر در یک لحظه آنقدر شدید خواهدشد که باعث می‌شود شما فکرکنید هر چیزی ناممکنی، ممکن خواهد شد و شما می‌توانید هر جا که دوست دارید بروید. اما بعدا اتفاقی در محیط اطراف تان رخ می‌دهد که به شما یادآوری می‌کند که شما آنطور که دوست دارید آزاد نیستید. به جای اینکه در ناامیدی و دلسردی غوطه بخورید،‌ نظرات خود را تعدیل کنید تا عملی شوند، و سپس برای اینکه رویاهای خود را به واقعیت درآورید شروع به برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز اولین کسی هستید که باید کار را رها کنید وبه بازی و تفریح بپردازید. به همین دلیل دیگران نمی فهمند چرا امروز اینقدر کار خود را خوب و با وجدان انجام می دهید. ستاره ها به شما گوشزد می کنند که چند دقیقه وقت خود را صرف جزئیات کار کردن چقدر بعدها شما را از دردسرهائی نجات می بخشد. بگذارید دیگران بدانند که شما قصد دارید تا مدت کوتاهی دیگر جشن گرفتن را شروع کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

موجی که قبلا بر زندگی شما جریان داشته است با درایت و تلاش‌هایتان به پایان رسیده است، اکنون به ساحل امن آرامش رسیده اید و تا حدودی خیالتان از هر بابت آسوده شده است. الان دیگر می‌توانید با فراغی باز از هر نوع دغدغه خاطر به رویاهایی که برای آینده تان در سر می‌پرورانید بیاندیشید. فقط مشکلاتی را که در گذشته متحمل آنها شده بودید را از یاد نبرید زیرا در این صورت بیشتر قدر عافیت را می‌دانید، در برابر مشکلاتی که در آینده برای‌تان پیش می‌آید با مقاوت بیشتری می‌ایستید.

فال روزانه متولدین مهر

خیلی جالب است که شما برای خودتان محدودیت‌هایی تعیین کرده‌اید، ولی اطرافیانتان اصرار دارند که شما به اهدافتان برسید!! آنها اگر بدانند که دقیقاً چه چیزی می‌خواهید احساس بهتری خواهند داشت، چرا که راه کمک کردن به شما را خواهند فهمید. اما وقتی یک بار نیازهای خود را توضیح دادید صحبت‌تان را ادامه ندهید، وگرنه موضوع را پیچیده‌تر می‌کنید. منطقی بودن بهتر از این است که با یک مسئله احساس راحتی بکنید.

فال روزانه متولدین آبان

شما روز پیچیده ای را پیش رو دارید و دیگران این موضوع را متوجه نمی‌شوند. چراکه شما موضوعی را پیش خود مخفی نگه داشته‌اید که فاش کردنش برایتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شاید مهم ترین فاکتوری باشد که به خاطرش سکوت اختیار کرده اید. به جای اینکه این موضوع را پیش خود تجزیه و تحلیل کنید و کارهای خود را توجیه کنید، فقط حقیقت را فاش کنید. شما می‌توانید با رفتار منطقی خود افراد دیگر را شگفت زده کنید، اما مطمئنا فشاری که روی شما است از این به بعد بیشتر خواهد شد.

فال روزانه متولدین آذر

بودن بین بقیه چیزی است که امروز بهش نیاز دارید. حتی اگر ظرفیت این را داشته باشید که تنهایی کار کنید، بودن در میان یک گروه می‌تواند به حس امنیت و آرامش شما بیفزاید. شما در این فکر هستید که آیا نظراتتان را با افراد هم فکر در میان بگذارید و یا اینکه همکارانتان را در اهداف مشترک سهیم کنید یا نه؟! ملحق شدن به تلاشهای گروهی امری ستودنی و قابل احترام است، اما مسیر پیشرفت خود را از دست ندهید.

فال روزانه متولدین دی

امروز همچنانکه نپتون رویایی با خورشید الهام بخش در نشان “مبتکر و مخترع” شما اتصال پیدا می‌کنند شما منبع نیرومندی از الهام و خیال دریافت می‌کنید. اگر همچنان روی ابرها شناور باشید ممکن است بی اساس و سست عنصر جلوه کنید. خوشبختانه اعمال قهرمانانه مریخ برای رهایی شما بدردتان خواهد خورد. اگر هم انرژی فیزیکی شما سخت با هم هماهنگ می‌شود ولی تمرین‌های پرانرژی شما امروز تفاوت شما را با دیگر انسان‌های روی زمین را به سایرین نشان خواهد داد.

فال روزانه متولدین بهمن

حال که ونوس حساس دور زده و به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان و یاران برگشته، روابط دوستانه شما پیچیده تر می‌شود. تعادل برقرار کردن بین مسئولیت‌های جدیدتان و آروزی تان برای عشق ممکن است روابط بین شما و یک نفر دیگر را تیره و تار کند. اما امروز اعمال شما به اندازه صحبت‌هایتان کارساز نخواهد بود، برای اینکه کارهای شما پیام‌های نامفهومی‌برای دیگران به شمار می‌آید. بنابراین بهترین راهکار این است که تا جایی که امکان دارد شرایط خود را به روشنی تشریح کرده و بدانید که با این کار سوءتفاهمات برطرف می‌شود.

فال روزانه متولدین اسفند

شما با حجمی ‌از اطلاعات روبرو هستید که برای‌تان سخت است که بخواهید همه آنها را جمع و جور کنید و سر و سامان دهید. فقط زمانی که فکر می‌کنید چه باید بکنید، می‌توانید چیزهای دیگری یاد بگیرید که راه متفاوتی را پیش پایتان بگذارد. تصمیمات لجوجانه نگیرید. به خاطر اینکه مجبور می‌شوید که به محض اینکه خواستید کارتان را شروع کنید افکارتان را تغییر دهید. بهتر است که کمی ‌این احساس تعهدتان را کنار بگذارید و راهی برای خود باز نگه دارید.

فال روزانه یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 145 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php