کد خبر : 229012 تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸

فال روزانه یکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین مدتی است تصمیم دارید اطلاعات خود را در زمینه روان شناسی بالا ببرید، امروز در این راه موفقیت هایی به سراغ تان می آید و اطلاعات بسیاری کسب خواهید کرد. این کار می تواند در آینده منبع درامدی نیز برایتان باشد. بد نیست کمی در مورد …

فال روزانه یکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

مدتی است تصمیم دارید اطلاعات خود را در زمینه روان شناسی بالا ببرید، امروز در این راه موفقیت هایی به سراغ تان می آید و اطلاعات بسیاری کسب خواهید کرد. این کار می تواند در آینده منبع درامدی نیز برایتان باشد. بد نیست کمی در مورد رابطه عاطفی خود فکر کنید. به راهی که گذرانده اید و تجربه هایی که در این دوران کسب کرده اید، بیاندیشید. این کار فوایدی بسیاری هم برای شما و هم برای شریک زندگی تان خواهد داشت زیرا به نتیجه های مثبتی خواهید رسید فقط کافی است با خودتان صادق باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز تلفنی به شما خواهد شد که از آن متعجب می شوید. اگر سوالی در ذهن تان بوجود آمد، از بیان آن نهراسید و برای آنچه موجب ابهام تان شده، توضیح بیشتری بخواهید. شاید در حال حاضر دور شدن از عشق تان سخت باشد اما نگران نباشید زیرا علاقه شما فاصله سرش نمی شود. بهتر است از شریک زندگی تان نیز در مورد احساسی که در این دوران تجربه می کند سوال کنید. از جوابی که می شنوید، حتما تعجب خواهید کرد. اگر لازم است تغییراتی به رابطه خود دهید، درنگ نکنید. به زودی به یک مسافرت کوتاه خواهید رفت، پس خود را برای سفری شیرین و دلچسب آماده کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که موجب نگرانی و استرس شما شده است و حتی ممکن است باعث سردردتان شود. توصیه می کنیم سلامت خود را به خاطر کار به خطر نیاندازید. اگر مقداری از آنها را به فردا موکول کنید، مطمئن باشید تمرکزتان را از دست نمی دهید و هیچ اتفاقی بدی نیز نخواهد افتاد. حتی اگر ملاقات افراد و جواب دادن به تلفتن هایتان موجب استرس شما می شوند، گوشی خود را خاموش کنید و قرارهایتان را نیز به روز بعد موکول کنید. نگران نباشید دیگران شرایط شما را درک خواهند کرد.

فال روزانه متولدین تیر

اگر با خواندن یک کتاب ایده های جدیدی به ذهن تان رسیده است، آنها را بر کاغذی یادداشت کنید سپس با دیگران به اشتراک بگذارید. شاید در برخی از ایده هایتان هنوز کمی ابهام وجود داشته باشد اما به زودی همه چیز روشن و واضح خواهد شد. با این روش جنبه هایی از زندگی که برایتان تاریک و ناراحت کننده بود نیز رخ دیگر خود را نشان خواهند داد. اگر عشق تان افکار عجیب و غریبی را در سر می پروراند، بهتر است با او در این زمینه صحبت و او را با واقعیت رو به رو کنید. اگر تمام جنبه های رابطه برای هر دویتان روشن و واضح شود، به مسیر جدیدی قدم می گذارید که آرامش را برای هر دویتان به همراه خواهد داشت.

فال روزانه متولدین مرداد

وجود کودکان در خانه می تواند روحیه شما را عوض کند. شاید حتی بد نباشد برای آنها شعر یا کتابی بخواهید اما سعی کنید از داستان های تخیلی و ترسناک بپرهیزید زیرا ممکن است تاثیر بدی بر آنها بگذارد. اگر متاهل هستید، برای بعد از ظهر خود یک برنامه مفرح به همراه محبوب تان ترتیب دهید. اگر هم مجردید، امروز نیرویی شما را به سمت عشق هل می دهد. فردی برای ملاقات با شما اصرار می ورزد و در نهایت شما نیز پیشنهاد او را قبول می کنید. اگر در این مورد سخت نگیرید، لحظات خوبی را خواهید گذراند.

فال روزانه متولدین شهریور

خبری که در روزنامه یا مجله خوانده اید، ذهن شما را درگیر کرده است طوری که دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست آورید. اگر چه ذکاوت شما تحسین برانگیز است اما ممکن است جنبه هایی از این موضوع برایتان مبهم باشد. اما نگران نباشید با جمع آوری اطلاعات بیشتر، به آنچه می خواهید می رسید. اگر به فکر خرید وسیله ای هستید، باید قبل از هر کار در مورد آن خوب برنامه ریزی کنید. اگر حساب جیب تان را نداشته باشید ممکن است در آینده به مشکلات مالی بر بخورید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز که توانایی نوشتاری شما بالا رفته است بهتر است دست به قلم شوید و ایده های خود را بر کاغذ پیاده کنید. خواندن کتاب یا مقاله در مورد موضوعاتی که ذهن شما را درگیر کرده یا صحبت کردن با دیگران می تواند به شما در این راه کمک کند. شما برای رابطه عاطفی خود تلاش زیادی کرده اید اما در حال حاضر بهتر است دست نگه دارید و به گذشته خود نگاهی بیاندازید. عاشق شدن خوب است به شرطی که طرف مقابلتان نیز قدر شما و فداکاری هایتان را بداند. پس بهتر است این بار احساسات تان را نادیده و بار دیگر با عقل خود تصمیم بگیرید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز تلفن یا ایمیلی که مدت ها است انتظارش را می کشیدید، به شما می شود و بالاخره به یکی از هدف های بلند مدت تان می رسید. از این به بعد راه و شیوه زندگی تان نیز تغییر خواهد کرد و حتی ممکن است شغل دومی را آغاز کنید. شاید هدف هایی که اکنون در سر دارید برایتان روشن و واضح نباشند اما از حرکت نایستید زیرا راهی که در پیش گرفتید، ارزشش را دارد. هنوز چیزهای زیادی در رابطه عاطفی شما برای کشف کردن وجود دارد. اگر برای این کار هیجان دارید، به همراه شریک زندگی تان تغییرات لازم را ایجاد کنید تا پیوندتان مستحکم تر از قبل شود.

فال روزانه متولدین آذر

تلفنی از یکی از دوستان تان که مدتی بیمار و مریض احوال است، به شما می شود و پس از آن تصمیم می گیرید به ملاقات او بروید. اگر چه او را به خوبی نمی شناسید اما مهربانی و حس انسان دوستانه تان شما را وادار به این کار می کند. با این کار شما نیز احساس بهتری پیدا خواهید کرد. شاید شما خود متوجه نباشید اما حرف ها و رفتارهایتان تاثیر زیادی بر دیگران خواهد گذاشت. توصیه می کنیم از این به بعد دقت بیشتری بر عکس العمل دیگران نسبت به رفتارهای خود کنید. شاید علت برخی از دلگیری های آنها را بیابید یا حتی برعکس بفهمید چگونه می توانید آنها را خوشحال تر کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز کمی درگیر تر از روزهای دیگر هستید، ایمیل و تلفن های زیادی به شما می شود که وقت زیادی از شما می گیرند. از طرف دیگر مجبور هستید برگه های زیادی را مطالعه کنید در حالی که از آنها زیاد سر در نمی آورید. برای این که در صد خطای خود را کاهش دهید، از دیگران کمک بگیرید. اخیرا به فردی علاقمند شده اید اما آن را از دیگران پنهان کرده اید. این موضوع انرژی زیادی از شما گرفته است. بهتر است هر چه زودتر به دنبال زمانی مناسب برای بیان احساسات به عشق تان پیدا کنید زیرا پنهان کاری بیش از این به صلاح نیست.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز که اولین روز هفته است، کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و خوشبختانه مهارت و سرعت بالای شما به کمک تان می آید. برای رفع خستگی بد نیست بعداز ظهر خود را با همسایه ها یا دوستان تان بگذرانید. شما فردی هستید که به جای این که تمام انرژی خود را بر یک رابطه عاطفی بگذارید، خود را با چندین رابطه درگیر کرده اید. دوست دارید با افراد مختلف آشنا شوید و بهترین فرد را به عنوان شریک زندگی خود انتخاب کنید. این روش خوبی است اما توصیه می کنیم که احتیاط لازم را رعایت کنید و هر چه زودتر تصمیم خود را بگیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

بالاخره پس از مدت ها نتیجه تلاش های بی وقفه خود را خواهید گرفت و از این بابت بسیار خوشنود و راضی هستید. اعتماد به نفس و قدرت شما نیز بالا رفته است و دوست دارید در این باره ساعت ها با دیگران گفتگو کنید. حال زمان شادی است پس تا می توانید این موفقیت را جشن بگیرید. اگر احساس می کنید که رابطه عاطفی شما جز غم برایتان هیچی نداشته است، آن را به پایان برسانید. اگر چه فرد بهتری را در نظر دارید اما بهتر است قبل از اقدام به هر کاری خوب فکر کنید و با احتیاط عمل کنید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید.

فال روزانه یکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 227 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php