کد خبر : 225662 تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲

فال روزانه یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین شما انسان سنت گرایی هستید که همیشه یک روند را در پیش گرفته است و با گذشت سال ها نیز آن را تغییر نمی دهد. اما نامزد یا همسر شما از این مساله بسیار ناراضی است و دوست دارد شرایط زندگی کمی تغییر کند. به همین …

فال روزانه یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

شما انسان سنت گرایی هستید که همیشه یک روند را در پیش گرفته است و با گذشت سال ها نیز آن را تغییر نمی دهد. اما نامزد یا همسر شما از این مساله بسیار ناراضی است و دوست دارد شرایط زندگی کمی تغییر کند. به همین دلیل احتمالا رفتار متفاوتی در پیش بگیرد و این مساله نباید باعث تعجب یا هراس شما بشود. شاید متوجه شوید روش های جدیدی هم در زندگی وجود دارد که می توانید به سنت های زندگی خود اضافه کنید. انعطاف پذیر و روشن فکر باشید. امروز دچار ترس و هراس زیادی هستید و مدام تصور می کنید پشت هر اتفاقی یک رازی مخفی است. با بیان ترس های خود با دیگران می توانید این ترس را از بین ببرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز احتمالا با افراد جدیدی مواجه خواهید شد. جالب است احساسات امروزتان به گونه ای است که حتی افرادی که تا دیروز نمی توانستید تحمل کنید را دوست خواهید داشت. اگر شغل شما ایجاب می کند با افراد زیادی در روز در ارتباط باشید، مطمئن باشید امروز زمان موفقیت بسیار زیاد شما خواهد بود. اطرافیان نیز امروز دوست دارند به هر طریقی با شما در تماس باشند. همه اینها در زندگی خصوصی شما تاثیر مثبت دارد. امروز بحث و گفت‌وگوی زیادی با فرد موردعلاقه خود خواهید داشت اما باعث تقویت رابطه شما می شود. امروز هیچ کدام از شما نمی تواند با دیگری بر سر موضوع های مختلف به توافق برسد. اما از این تفاوت ها نباید هراسی داشته باشید زیرا برای رابطه تان مفید هستند.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز از روشی بسیار بانزاکت و باکلاس برای ابراز عشق به فرد مورد علاقه خود استفاده خواهید کرد. شما هیچ گاه اینگونه برخورد نمی کنید و به خرید هدیه های ارزشمند و گران قیمت هم اعتقادی ندارید. اما امروز گویا خورشید از سمت دیگری طلوع کرده است و شما نامزدتان را بیرون دعوت می کنید و در فضایی رمانتیک لحظه های شادی با هم رقم می زنید. امروز به طور کلی در فاز رمانتیک و احساسی هستید و از ته احساس خود را به طرف مقابل نشان می دهید. البته این را هم بدانید قانع کردن طرف مقابل برای درک و همراهی با ایده های شما کمی برایتان دشوار خواهد بود اما با حرف می توانید این مشکل را نیز برطرف کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز باید منتظر چند مهمان باشید. اما آمدن این مهمانان باعث می شود به تکاپوی تمیز کردن زیر و روی خانه بیفتید و این همه کار شما را خسته خواهد کرد. اما کمی آرام باشید و بدانید این دوستان فقط برای دیدن شما می آیند و قرارنیست خاک زیر تخت یا میز آشپزخانه شما را چک کنند. بهتر است از بودن در کنار آنها لذت ببرید و از فرصت پیش آمده برای استراحت دادن به خودتان بهره بگیرید. هنگامی که می خواهید در مورد خود حرف بزنید باید خیلی مراقب باشید. گفتن در مورد کسی که دوست دارید او را ملاقات کنید، می تواند برایتان تبعات بدی داشته باشد. گاهی لازم است برخی احساسات درونی خود را برای همسر یا نامزدتان مطرح نکنید و همچون راز در خود نگه دارید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز انرژی بسیار بالایی خواهید داشت و بیشتر از هر زمان دیگر فعالیت خواهید کرد. این فعالیت می تواند شامل تمیز کردن خانه، تعمیر وسایل خانه با اتومبیل یا مسایل مشابه باشد. هنگام غروب برایتان مهمان ناخوانده می آید و برای شام هم می مانند. اما از آنجا که خانه تمیز است و همه کارهای خود را انجام داده اید از این مساله خرسند می شوید و با روی باز از آنها پذیرایی خواهید کرد. همیشه تصور می کنید بیشتر از همه می فهمید و هیچ کس مانند شما نمی تواند راه حل مناسب برای مشکلات پیدا کند. اما باید بدانید امروز این نامزد شما است که حرف درست را می گوید و منطقی تر است که به حرف های او گوش کنید. اگر بتوانید قبول کنید دیگران نیز به اندازه خود درک و هوش دارند آن وقت مسایل ارزشمندی را متوجه خواهید شد.

فال روزانه متولدین شهریور

شاید لازم باشد امروز در خانه مسوولیت ها را تفویض کنید. باید با نامزد یا همسر خود صحبت کنید و از او بخواهید کمی از امور خانه به شما کمک کند. همین کارهای کوچکی که مجبور هستید هر روز انجام دهید می تواند موجب استرس شما شوند و شما هم این استرس را به اعضای خانه منتقل می کنید. بنابراین بهتر است تقسیم کاری صورت بگیرد که یک نفر قربانی دیگران نباشد و همه در کنار هم از زندگی آرام لذت ببرید. امروز احساس خوبی به خود نخواهید داشت. مجبور هستید رازی را برای طرف مقابل مطرح کنید که به هیچ عنوان دوست نداشته اید برملا بشود. اما بدانید پس از بیان حقیقت خودتان نیز از نظر روحی آرامش بیشتری خواهید داشت.

فال روزانه متولدین مهر

امروز باید منتظر شنیدن خبرهای خوب باشید. احتمالا دوستانی که از شما دور هستند امروز تماس می گیرند و اعلام می کنند در راه خانه شما هستند. یا شاید برنامه سفر با خانواده برایتان پیش بیاید. همه رویدادهای امروز باعث خوشحالی شما خواهند شد و انرژی مثبتی که از آنها دریافت می کنید را به دیگران نیز انتقال می دهید. اما از نظر عاطفی کمی احساس ناراحتی دارید و نمی دانید دقیقا چه مساله ای باعث شک و نگرانی شما شده است. شاید کمی روی مود غر زدن باشید. اما حقیقت این است که نباید نگران باشید و برای آرامش بیشتر با همسر یا نامزد خود در مورد نگرانی هایتان صحبت کنید.

فال روزانه متولدین آبان

ذهن و فکر شما به کسب اطلاعات بیشتر علاقه وافری دارد. یافته های جدیدتان باعث می شود تا به دنبال چالش بعدی و کسب اطلاعات بیش از این پیش بروید. در پروژه بعدی که انتخاب می کنید به سرگرمی های خود نیز توجه داشته باشید تا بخشی از کاری که قرار است انجام دهید باعث لذت و تفریح شما نیز بشود. تحقیق و مطالعه نیز از علاقه مندی های شما در این روز خواهد بود که می تواند شما را در مسیر موفقیت دایمی قرار دهد. امروز بیش از هر زمان دیگر مرموز رفتار خواهید کرد. باید این رابدانید که نامزد یا همسر شما از این حالت و رفتار شما متنفر است و دوست ندارد دوباره در لاک خود فرو بروید و نتوان سر از کارهایتان درآورد. برای حفظ رابطه خود بهتر است کمی نرمال رفتار کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز حس دلتنگی عجیبی برای دوستان و اعضای خانواده خود خواهید داشت. حتی اگر مدت های طولانی است با آنها در تماس نبوده اید، تلفن را بردارید و تماس بگیرید. مطمئن باشید با هرکسی امروز حرف بزنید بسیار خوشحال خواهد شد و خوشحالی آنها انرژی مضاعفی به شما می دهد. در طول صحبت با دوستان قدیمی متوجه شباهت های خود با آنها می شوید. اگر نامزدتان امروز خیلی گرم و صمیمی برخورد نمی کند خیلی ناراحت نشوید. این احساس موقتی است. به جای اینکه بخواهید بدانید چه در سر او می گذرد، به رابطه خودتان در روزهای اخیر فکر کنید. قبل از اینکه حرفی بزنید ابتدا خوب به آن فکر کنید تا باعث ناراحتی نشود.

فال روزانه متولدین دی

با توجه به نیروهای امروز، احتمالا بتوانید یک کار مناسب دیگر برای خود پیدا کنید. در ماه های گذشته سخت کار کرده اید و ایده هایی ارزشمندی در سر پرورانده اید. بنابراین از اینکه پاداش تلاش هایتان را بگیرید چندان تعجب نکنید. امشب را با دوستان خود بیرون بروید و جشن بگیرید. امروز روز شادی ها است آن را با ناراحتی خراب نکنید. از نظر احساسی رابطه ای که دارید بسیار برایتان لذت بخش است و دوست دارید تا ابد آن را ادامه دهید. کلید بهتر شدن آن نیز حرف زدن است. باید عواطف قلبی خود را صادقانه بیان و این عشق را تضمین کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

مراقب باشید امروز خیلی خود را خسته نکنید. به واسطه قلب مهربان و دلسوزی که دارید برای دیگران بیش از حد طبیعی تلاش می کنید و به همه خواسته های آنها پاسخ مثبت می دهید. این برای جسم و روح شما خوب نیست. کمی به خود و نیازهای خود فکر کنید. گاهی لازم است به دیگران پاسخ منفی داد. امروز بهتر است ساکت و آرام به کارهای خود مشغول باشید تا اینکه بخواهید در مورد عواطف قلبی خود به فرد موردعلاقه تان توضیح دهید. قصد شما برطرف کردن مشکلی اسن میان شما به وجود آمده است اما با این کار احتمالا اوضاع را بدتر می کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز، شاد، پر انرژی و خوش بین خواهید بود و احساس می کنید همه انسان های روی زمین را دوست دارید. از این همه احساسات خوب و مثبت تعجب نکنید. با این حسی که دارید می توانید دوستان جدید برای خود بیابید. همان قدر که احساس خوبی دارید ظاهر و چهره خندان و زیبایی هم خواهید داشت. به طوری که متوجه می شوید همه نگاه ها به سمت شما است و از این توجه نهایت لذت را خواهید برد. با نامزد خود ساعات شادی را خواهید داشت و هر کدام حرف هایی برای گفتن دارید که تصور می کنید لازم است بیان شوند. از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرید و هر مشکلی هست بیان و برطرف کنید.

فال روزانه یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 181 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php