کد خبر : 40160 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱:۲۹

فال روزانه یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین امروز اطلاعات شوک آوری می شنوید که بر وضعیت زندگی فعلی شما اثر می گذارد و باعث می شود شما یا خانواده تان ناراحت شوید. این نگرانی زیادی ایجاد می کند، با آنکه شاید وضع آنقدرها هم بد نباشد. همه را آرام کنید و واقع گرایانه به …

فال روزانه یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین

امروز اطلاعات شوک آوری می شنوید که بر وضعیت زندگی فعلی شما اثر می گذارد و باعث می شود شما یا خانواده تان ناراحت شوید. این نگرانی زیادی ایجاد می کند، با آنکه شاید وضع آنقدرها هم بد نباشد. همه را آرام کنید و واقع گرایانه به موضوع نگاه کنید. بهتر است بجای عصبانی شدن، راه حل هایی بیابید. امروز رمانس برای شما کمی شور و هیجانش را از دست می دهد. شاید شما دو نفر اخیراً با هم مشاجره کرده اید و مطمئن نیستید چطور می توانید آشتی کنید. صحبت کردن برایتان سخت است و شما می توانید خودتان قدم اول را بردارید و حس نیت خود را نشان دهید. می توانید هدیه مناسبی بخرید و به نحوی نشان دهید که واقعاً برای او ارزش قائلید. امروز در محل کار شما تغییر و تحول زیادی پدید می آید و اثر این تغییر برای چند هفته ادامه می یابد. این تغییر برای شما فرصت هایی عالی در دنیای حرفه ای پدید می آورد.

فال متولدین اردیبهشت

تماس تلفنی از کشوری دیگری امروز به شما اطلاعات شگفت انگیزی می دهد و شما را از اتفاقاتی آگاه می کند که اصلاً از آنها خبر نداشتید. شما مدتی در شگفتی و بهت می مانید. شما تمایل دارید که این موضوع را با دوستانتان در میان بگذارید و نظر آنها را در این مورد بدانید. در نتیجه بحث های جالبی درمی گیرد. تا پایان روز نظر شما تغییر خواهد کرد. امروز شما مجذوب یکی از مافوق های خود می شوید، چه در محل کار چه در حوزه های دیگری از زندگی خود این موضوع را تجربه می کنید. با آنکه نوعی تعارض و اختلاف در ارتباط با هم تجربه می کنید، ولی این باعث می شود که کل این قضیه جالب و هیجان انگیز شود. این ارزش امتحان کردنش را دارد و بیشتر از آنکه فکرش را می کردید برایتان پاداش دارد. درسی که امروز در محل کار می گیرید در چهار هفته آینده انعکاس خود را خواهد داشت. سعی رویکرد ثابت و محافظه کارانه تری در پیش بگیرید. یا باید طرفدار خلاقیت باشید یا اینکه سنت ها را دنبال کنید.

فال متولدین خرداد

اگر می خواهید امور مالی خود را جمع و جور کنید، امروز شاید بهترین روز برای این کار نباشد. فعلاً این کار را کنار بگذارید. جنبه سبک تر زندگی را در نظر بگیرید. در کنار دوستان و خانواده باشید و با هم بیرون بروید. شما می توان امروز را در باغ وحش یا پارک بگذرانید. با هم بخندید و شاد باشید و مسائل جدی تر را برای روزهای آینده بگذارید. امروز فضای بین شما و عشقتان کمی سنگین می شود. هیچ کدام از شما در چنین موقعیتی نمی خواهید چیزی را فاش کنید. ولی یکی از شما دو نفر باید این یخ را دیر یا زود بشکند. اگر بتوانید بر این ناراحتی ها غلبه کنید و اولین قدم را بردارید، همه چیز به میزان قابل توجهی بهبود می یابد. امروز شتاب کلی محل کار کمی کاهش می یابد و شما باید از این زمان برای فکر کردن و برنامه ریزی کردن استفاده کنید.

فال متولدین تیر

امروز از سوی یک دوست، همکار، یا عشقتان یک تماس تلفنی غیرمنتظره دریافت می کنید. این فرد با موقعیت بدی روبرو شده است و باید روی بهبود شرایط تمرکز کند. شما به او پیشنهاد کمک می کنید و او اشتیاق کمی نشان می دهد، زیرا دوست دارد به تنهایی این موضوع را رفع و رجوع کند. شما باید از او حمایت کنید ولی در عین حال مشکلات او را مشکل خودتان فرض نکنید. اگر اخیراً در رابطه ای عالی قرار گرفته اید و به همان سرعت هم اشتیاقتان فروکش کرده است، روحیه خود را نبازید. شما موقتاً دوری می گزینید، ولی این دوام زیادی ندارد. یکی از شما باید کوتاه بیاید، ولی حتی اگر خرجش یک کادوی گران یا شام لوکسی باشد، ارزش تلاش کردن برایش را دارد. اکنون زمان شروع مرحله بعدی نقشه ای است که برای کارتان کشیده بودید. شما ابتدا در مرحله پیشگام بودید و حالا در مرحله پژوهش قرار گرفته اید. هفته های آینده زمان گردآوری داده برای شماست.

فال متولدین مرداد

امروز پیشرفت غیرمنتظره ای برای شما رخ می دهد. شاید این پیشرفت به شکل حضور فرد جدیدی در زندگی شما باشد یا فردی که در گذشته او را می شناختید را دوباره ملاقات کنید. این ملاقات باعث می شود که تغییرات شخصی یا حرفه ای دیگری رخ دهد. شما نمی توانید از پس همه اینها بربیایید، ولی در بلندمدت برای شما اثر مثبتی دارد. آرام باشید و یکی یکی به موضوعات رسیدگی کنید و شوخ طبعی خود را حفظ کنید. شما از موانعی که سر راه عشقتان است خوشتان نمی آید. بنابراین قدر جنبه مثبت انرژی امروز را نمی دانید. انرژی امروز نشان می دهد که در رابطه شما نقص یا عیبی وجود دارد که در عین حال به شما نشان می دهد که چطور باید آن را تغییر دهید و درست کنید. روی آن کار کنید و با آن مخالفت نورزید. بدین ترتیب به هم نزدیکتر می شوید و بهتر یکدیگر را می شناسید.

فال متولدین شهریور

فعالیت های گروهی امروز دیوانه کننده می شوند. اهداف کوتاه مدت جدیدی برای خود می سازید که مستلزم کار زیادی هستند. باید تماس های تلفنی زیادی بگیرید و خرده کاری های فراوانی را تمام کنید. این برای اهداف گروهی در بلندمدت خوب است، ولی فعلاً همه را دیوانه می کند. سعی کنید تمرکز خود را حفظ کنید و کاری که باید انجام دهید را انجام دهید. امروز شانس آن را دارید که آن فرد خاص را که روحیه رئیس مآبانه اش شما را مجذوب کرده، بهتر بشناسید. امروز باید با هم کار کنید و بدین ترتیب متوجه می شوید که چقدر با هم تفاهم دارید. البته این شناخت کمی زمان می برد، ولی حداقل می دانید که روند آن را شروع کرده اید. شما از همین امروز یک فاز بلندمدت را آغاز می کنید که در طی آن از منابع و دارایی های خود محافظت می کنید و بجای حریص بودن، بیشتر برنامه ریزی می کنید. به آنچه دارید فکر کنید و خدا را شکرگزار باشید.

فال متولدین مهر

امروز از سوی دوست یا آشنایی که مدتهاست او را ندیده اید تماسی دریافت می کنید. این شخص اعلام می کند که می خواهد به دیدن شما بیاید و خیلی زود پیش شما می آید. شما و خانواده تان تلاش خود را می کنید تا خانه را برای پذیرایی از مهمان مرتب کنید. شما از دیدن او خوشحال می شوید، ولی این خبر باعث می شود که موقتاً هل شوید و هیجان بگیرید. اگر به نظر می رسد که موانعی هست که نمی گذارد با عشقتان ارتباط برقرار کنید، زیاد نگران نشوید. برای تصحیح این موقعیت می توانید کارهای زیادی بکنید. باید اولین قدم را برای شروع صحبت بردارید و حداقل کمی کوتاه بیایید. بعد از آن دیگر لازم نیست کار زیادی بکنید، زیرا همه چیز خود به خود روی روال می افتد. اصطکاکی که بین شما و فردی در شرکت تان در چند هفته گذشته وجود داشت رو به افول است. روابط شما کم کم بی طرفانه و خنثی می شود و می توانید بهتر ارتباط برقرار کنید.

فال متولدین آبان

خبرهایی از تغییراتی که در محله شما رخ می دهد باعث می شود که جنب و جوشی پدید آید. این شامل کسب و کار ها و امور حقوقی و عمومی می شود و هیچ کس سر جایش بند نیست. شما تماس های زیادی دریافت می کنید و ملاقات های سرزده زیادی خواهید داشت. آماده باشید و دقت و تمرکز کنید. شما در آستین تان برنامه ها و نقشه هایی دارید. اگر شما از رفتن به جایی اجتناب می کنید، می توانید بگویید که امروز رئیستان به شما اضافه کار داده است. به احتمال زیاد همینطور هم می شود. شما هم اضافه کار می گیرید و هم از این موقعیت خلاص می شوید. برای آنکه امروز بطور مثبتی بتوانید کار کنید باید لوازم خود را عوض کنید. یک دوره چهار هفته ای از امروز آغاز می شود که برای شما که محتاط و گوشه گیر هستید اهمیت فراوانی دارد. زمان حرکات ریسک دار و بدون احتیاط گذشته است. پس دقت کنید.

فال متولدین آذر

امروز تکنولوژی می تواند برای شما پروژه ای شخصی یا کاری درست کند. کامپیوتر، تلفن یا تجهیزات مهم دیگر دچار خرابی می شوند و نیاز به تعمیرکار می شود. افراد زیادی منتظر توجه شما هستند و از شما درخواست هایی می کنند و این حواس شما را پرت می کند. شاید کنترل خود را از دست بدهید و عصبانی شوید. ولی این کار را نکنید و صبور باشید. شما امروز به آزادی خود نیاز دارید، ولی رسیدن به آن برایتان سخت می شود. امروز باید مذاکراتی انجام دهید. نه اینکه عشقتان 24 ساعته به شما نیاز داشته باشد، ولی امروز احساس ناامنی می کند و باید کنارش باشید. او به دلگرمی شما نیاز دارد و اینکه بداند شما پیشش هستید. امروز تغییر بزرگی رخ می دهد که همه چیز را در چند هفته آینده تحت تأثیر قرار می دهد. باید این اطمینان را به خودتان بدهید که این تغییر مثبت است و به نفع شماست. اعتماد به نفس شما بالاست و می توانید در حرفه خود پیشرفت های زیادی نمایید.

فال متولدین دی

دور همی ها و اجتماعات بزرگ یا رویدادهای گروهی و فستیوال ها امروز شما را درگیر خود می کنند و شما در میان جمع قرار می گیرید. در ابتدا کاملاً سر حال می آیید، ولی بعد از مدتی احساس خفگی می کنید. ولی نمی خواهید چیزی را از دست بدهید و درمانده شده اید. بهتر است مدتی بیرون بروید و دوباره برگردید. تا وقتی که برگردید از این جمعیت کاسته می شود. شما از رئیس بودن خوشتان می آید و امروز شانس آن را دارید که با کسی ملاقات کنید که او هم از رئیس بودن خوشش می آید. این ممکن است در محل کار پیش بیاید، ولی کششی که بین شما پیش آمده قابل انکار نیست. بقیه این رابطه را درک نمی کنند، ولی شما دو نفر می دانید که برای هم چقدر اهمیت دارید. عصبانیت اخیر شما در مورد مسائل کاری امروز کاهش می یابد و روابط کلی شما با دیگران هنوز آنقدرها محکم نشده است. ولی در کل در حال پیشرفت هستید.

فال متولدین بهمن

درخواست های زیادی از شما می شود که باعث می گردد امروز کمی عصبی شوید. اگر مقدور بود، بهتر است بیرون بروید زیرا روز خوبی برای این کار است. همچنین روز بسیار خوبی برای ورزش در هوای آزاد است. با خودتان کتابی هم ببرید و افکارتان را جمع و جور کنید. امروز باید تلاش هایی صورت دهید و رابطه خود را بهتر کنید و مشکلات را از بین ببرید. شاید یادتان نیاید که شما و عشقتان چرا دعوا کرده اید، ولی باید شروع به صحبت با هم نمایید. حتی اگر برداشتن قدم اول برایتان سخت است، ولی ارزش تلاش را دارد. هر دوی شما تمایل زیادی به با هم بودن دارید. در چهار هفته آینده، باید انتظار داشته باشید که مسائل کاری شما به نقطه ای حیاتی و بحرانی برسد. نقشه هایی که در شش ماه گذشته کشیده بودید، در حال به ثمر رسیدن هستند. حالا زمان ارزیابی موقعیت و انجام تعدیلات لازم است.

فال متولدین اسفند

سخنرانی یا مطلبی که می شنوید یا می خوانید باعث می شود که طرز تفکر شما ناگهان تغییر کند. اطلاعاتی اساسی دریافت می کنید که باعث می شود مفاهیمی که سالها برایتان واضح و مبرهن بود، ارزش خود را از دست بدهد. به این مسائل واقع گرایانه بنگرید تا متوجه شوید که این تغییر آنچنان هم قابل توجه نیست. در دیدگاهی وسیعتر و کلی تر، همه ایده ها از یک منبه نشأت می گیرند. امروز شما حس کشش نسبت به کسی می کنید که در مقام ریاست قرار دارد. رسیدن شما به هم مقدور باشد یا نباشد مهم نیست، در حال حاضر مهم این است که ببینید آیا با هم تفاهم دارید یا خیر. اینکه بعداً چه کاری انجام دهید کاملاً به عهده خودتان است. نشاط کلی شما که در چند هفته گذشته داشتید به شما مسیر جدیدی می دهد و باعث می شود که یک فاز چهار هفته ای جدید برای شما آغاز شود. این یعنی بجای آنکه سرعت بگیرید باید از شتاب خود بکاهید. بیشتر حسابگر باشید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 168 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php