کد خبر : 222228 تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴

فال روزانه یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین امروز زمان مناسبی برای برنامه ریزی سفر نیست، اگر می توانید چند روز دیگر هم صبر کنید. اگر هم حتما باید به مسافرت بروید، سعی کنید یک مسافرت آسان و سبک را انتخاب کنید. قبل از سفر نیز تمام چیزهای مورد نیاز را چک کنید تا …

فال روزانه یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

امروز زمان مناسبی برای برنامه ریزی سفر نیست، اگر می توانید چند روز دیگر هم صبر کنید. اگر هم حتما باید به مسافرت بروید، سعی کنید یک مسافرت آسان و سبک را انتخاب کنید. قبل از سفر نیز تمام چیزهای مورد نیاز را چک کنید تا چیزی جا نماند حتی بهتر است از امنیت ماشینی که می خواهید با آن سفر کنید نیز اطمینان حاصل کنید و تمام شماره هایی را که ممکن است به آن نیاز پیدا کنید، با خود همراه داشته باشید، در غیر این صورت تمام برنامه هایتان بهم می ریزد. شکلات، کتاب و یک موسیقی خوب را فراموش نکنید. ماجراجویی در انتظار شما است، این فرصت را از دست ندهید و چیزهای جدید را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز مجبورید برای پیش بردن کارهایتان به شیوه های قدیمی رجوع کنید. به عنوان مثال برای پرداخت قبض هایتان نمی توانید از راههای ساده ای مانند تلفن بهره ببرید. اما نگذارید این مسئله موجب کلافگی شما شود و روزتان را خراب کند. نسبت به یکی از دوستان قدیمی تان احساس دلتنگی می کنید. به زودی او نیز به سمت شما باز می گردد و خاطرات شیرین تان دوباره مرور می شود. اگر می خواهید اتفاقات بد دوباره به سراغ تان نیاید، میان منطق و احساس تعادل برقرار کنید و قبل از اقدام به هر کاری، به خوبی جوانب کار را در نظر بگیرید.

فال روزانه متولدین خرداد

دوست دارید زمان خود را با دوستان تان بگذرانید اما هنگامی که در جمع آنها هستید، لذت کافی را نمی برید. شاید دلیل آن یکی از دوستان تان باشد که کمی افسرده و دلگیر است و حالت او بر روحیه شما نیز تاثیر می گذارد. بهتر است کمی برای خودتان و تنهایی تان زمان بگذارید یا حتی توصیه می کنیم به باشگاه بروید و کمی تحرک داشته باشید. این روش باعث می شود تا اعتماد به نفس تان بالا رود و حالتان بهتر شود. شما شانس این را دارید که یکی ار رابطه های معمولی خود را بهبود بخشید و با فردی که به او علاقه دارید، رابطه نزدیک تری برقرار کنید کافی است به خود و توانایی هایتان ایمان داشته باشید تا دیگران نیز به شما اعتماد کنند.

فال روزانه متولدین تیر

امروز کمی گیجی و ناراحتی به سراغت تان می آید و حتی ممکن است میان شما و دوستان تان سوتفاهمی بوجود آید و بگو مگویی داشته باشید. مراقب باشید تا هیزم این آتش را بیشتر نکنید. به جای حرف های بی مورد، سکوت کنید و گوش دهید. لازم نیست مدام به فکر ثابت کردن خودتان باشید. حال فرصت خوبی است تا به مکان های جدید بروید و کمی ماجراجویی کنید. با بیرون رفتن از خانه با افراد جدید آشنا خواهید شد و اگر مجرد هستید حتی ممکن است عشق زندگی تان را پیدا کنید. سعی کنید در جمع دیگران بیشتر خودتان و علاقمندی هایتان را نشان دهید تا دیگران نیز شما را بیشتر بشناسند.

فال روزانه متولدین مرداد

دلتان می خواهد کار جدیدی را آغاز کنید. ذهن تان پر از ایده های خلاقانه است اما نمی توانید تصمیم بگیرید که کدامیک بهترین است و می تواند به واقعیت تبدیل شود. بهتر است بر یک صندلی بنشینید و فهرستی از کارهای ممکن را بر کاغذی بنویسید و فردا در مورد تمام آنها بیشتر فکر کنید. اکنون زمان خوبی برای تمرکز بر مسائل مهم نیست. اگر در روابط عاطفی خود دچار مشکل شده اید، از شریک زندگی تان کمی دور شوید و در تنهایی خود بیشتر بیاندیشید. احساسی که اکنون شما تجربه می کنید با گذشت زمان تغییر خواهد کرد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز کارهایی که می خواهید در خانه انجام دهید به خوبی پیش نمی رود زیرا وسایل خانه تان کهنه و خراب شده است اما اجازه ندهید این موضوع شما را عصبانی کند، سعی کنید آنها را هر چه زودتر تعمیر کنید. از فرصت هایی که در زمینه روابط عاطفی برایتان بوجود می آید، استفاده کنید و روابط خود را گسترش دهید. شما هیچگاه به عشق زندگی خود نمی رسید اگر راههای جدید را امتحان نکنید و زاویه دید خود را تغییر ندهید. روزهای بسیار خوبی در انتظار شما است، پس بلند شوید و در بهترین مسیر قدم بردارید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز ارتباط خوبی با دیگران برقرار نخواهید کرد اما اگر می خواهید کسی را ملاقات کنید بهترین کار این است که به سرعت سوار ماشین شوید و به او سری بزنید در غیر این صورت مجبورید منتظر بمانید تا شرایط بر وقف مرادتان شود که آن هم زمان گیر است. سعی کنید از تکنولوژی دور نمانید و خبرهای مهم را دنبال کنید، این راه به پیشرفت شما کمک خواهد کرد. زمان خود را بیشتر صرف کارهایی کنید که از آن بیشترین لذت را می برید، تنها در این صورت است که زندگی برای شما معنا پیدا می کند.

فال روزانه متولدین آبان

مشکلات مالی به سراغ تان آمده است اما نگران نباشید زیرا این مشکل از طرف یکی از دوستان نزدیک تان برطرف خواهید کرد. اگر کسی به شما پیشهاد وام داد، آن را رد نکنید. اگر می خواهید روابط عاطفی تان گسترش یابد و بهتر از قبل شود، با دیگران صادق باشید. با عشق زندگی تان نیز در مورد مشکلاتی که در رابطه شما وجود دارد صحبت کنید، فقط در این راه محتاط باشید تا موجب ناراحتی و سوتفاهم او نشود. سپس به او کمی زمان دهید تا در تنهایی خود به حرف های شما فکر کند، آنوقت خواهید دید که همه چیز به بهترین شکل تغییر خواهد کرد.

فال روزانه متولدین آذر

حس ماجراجویی شما گل کرده است و دوست دارید دست به کارهای هیجان انگیز بزنید اما کمی صبر کنید زیرا امروز روز خوبی برای این فعالیت ها نیست. برنامه هایتان را به چند روز آتی موکول کنید و امروز خود را صرف تماشای فیلم یا خواندن کتاب های هیجان انگیز کنید. شما هنوز از گذشته خود خلاص نشده اید و برخی خاطرات رهایتان نکرده اند اما نگران نباشید زیرا می توانید این مشکل را با کمک فردی حل کنید. فقط کافی است به او اجازه دهید تا به شما نزدیک شود آنوقت از نتیجه مثبت آن غافلگیر خواهید شد.

فال روزانه متولدین دی

در چند روز گذشته فعالیت های بدنی زیادی داشتید، طوری که کاملا امروز را با گرفتگی عضلات و کوفتگی از خواب بیدار شده اید اما اجازه ندهید این دردها مانع فعالیت شما شوند. اگر به ورزش هایی مثل ایروبیک و بدن سازی علاقه ندارید، یوگا را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر موقعیت لازم را دارید، شنا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. امروز هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، بهتر است آرامش خود را حفظ کنید و کمی از عشق زندگی تان دور بمانید. گاهی تنها ماندن ضروری است. هنگامی که شرایط دوباره آرام شد، می توانید روزهای خوشی را دوباره در کنار او بگذرانید.

فال روزانه متولدین بهمن

برخورد یکی از دوستان تان با شما تغییر کرده است طوری که انتظارش را هم نداشته اید. سعی کنید این مشکل را به خودتان نسبت ندهید و نگران نباشید زیرا در چند روز آینده حل خواهد شد. بهتر است تمرکز خود را بر مسائل دیگری بگذارید. شما و عشق زندگی تان احتیاج ماجراجویی دارید اما کمی دست نگه دارید زیرا با اتفاقات اخیر اکنون زمان مناسبی نیست. اخیرا هر دوی شما به این نتیجه رسیده اید که با وجود علاقه زیادی که بین تان است، گاهی احتیاج به تنهایی دارید. کافی است به یکدیگر اعتماد کنید سپس از نتایج آن لذت ببرید.

فال روزانه متولدین اسفند

با فردی آشنا می شوید و با او مکالمه ای خواهید داشت که تاثیر زیادی بر شما دارد و شیوه زندگی تان را به بهترین شکل تغییر می دهد. حال که اول هفته است و انرژی شما هم زیاد، تمرکز خود را بر کارهایتان بگذارید و حتی سعی کنید کارهای عقب مانده خود را به اتمام برسانید. شما رابطه عاطفی جدیدی را آغاز کرده اید اما دوست ندارید کسی در این مورد چیزی بداند. حتما برای این پنهان کاری دلیلی دارید اما نگذارید این روند ادامه پیدا کند زیرا ممکن است برایتان دردساز شود.

فال روزانه یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 163 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php