کد خبر : 231043 تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱

فال روزانه یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین امروز روز فوق العاده ای برای افراد ماجراجو و کنجکاوی چون شما است پس به دنبال هر چه ذهن تان را مشغول کرده است بروید. اگر چه در حال حاضر زیاد به فکر عشق و عاشقی نیستید اما امروز دوست دارید کمی رمانتیک باشید. اگر می …

فال روزانه یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

امروز روز فوق العاده ای برای افراد ماجراجو و کنجکاوی چون شما است پس به دنبال هر چه ذهن تان را مشغول کرده است بروید. اگر چه در حال حاضر زیاد به فکر عشق و عاشقی نیستید اما امروز دوست دارید کمی رمانتیک باشید. اگر می خواهید فردی را ملاقات کنید، نگرانی های خود را دور بریزید و درنگ نکنید زیرا امروز بهترین زمان برای گفتگو است. فعالیت های جدید و گروهی می تواند شما را سر ذوق بیاورد پس بد نیست به مکان های فرهنگی یا باشگاههای ورزشی سری بزنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شاید اخیرا کمی بی حوصله شده باشید اما امروز که روز تعطیل هست، زمان خوبی برای برگرداندن انرژی از دست رفته تان می باشد. کمی به اطراف شهر بروید و از مکان هایی که تا به حال ندیده اید، دیدن کنید. همه چیز در چنین روزی برایتان جذابیت بیشتری خواهد داشت، دیگران نیز بیشتر به سمت شما جذب می شوند و می توانند با شما ارتباط بهتری برقرار کنند. زندگی عاطفی و شغلی شما دچار دگرگونی هایی می شود که می تواند بر روحیه شما تاثیر مثبتی بگذارد.

فال روزانه متولدین خرداد

محبوبیت شما زبانزد خاص و عام است، این خصلت خوب تان در چنین روزی بیشتر به چشم طرافیان تان می آید. پس از همین حالا روز خود را با انرژی آغاز کنید. خانواده و دوستان تان روی شما حساب زیادی باز می کنند و دوست دارند همیشه مدیریت مسائل مختلف را به شما بسپارند. اگر چه شما نیز از این موضوع خشنود هستید اما نباید در این روند خوشی های شخصی خود را فراموش کنید. یک هدیه کوچک برای خود بخرید یا کارهایی را که از آنها لذت می برید، انجام دهید، شاید هم گاهی تنهایی شما را راضی و خوشنود کند پس خودتان را در اولویت بگذارید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز یکی از آن روزهایی است که همیشه آرزویش را داشته اید. آرامشی که به دنبالش می گشتید، بیش از همیشه به زندگی شما راه یافته است و زندگی تان در تعادل کامل به سر می برد. توانایی های شما نیز افزایش یافته طوری که دست به هر کاری می زنید، موفق می شوید و می درخشید. حال که در تعطیلات به سر می برید، کمی مشغله شغلی خود را کنار گذاشته و کمی برای خودتان و علاقمندی هایتان وقت بگذارید. شاید بد نباشد یک دورهمی بگیرید و دوستان خود را دعوت کنید و در کنار آنها خوش بگذرانید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز با جهان اطراف تان ارتباط خوبی برقرار خواهید کرد. هوا تمییز و آفتابی است پس می توانید کمی به طبیعت بروید و از آن انرژی بگیرید. شما برای هدف های خود تلاش بسیاری کرده اید، به زودی به نتیجه مطلوب خود خواهید رسید طوری که از خود و زندگی تان احساس خوشنودی خواهید کرد. امروز را استراحت کنید تا برای ادامه هفته انرژی کافی داشته باشید. کارهای نیمه تمامی را که باید به اتمام برسانید، به روز دیگری موکول کنید.

حتما بخوانید  فال روزانه سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین شهریور

جذابیت امروز شما به اوج خود رسیده است و انرژی تان فراوان است. اگر آرزو یا هدفی در سر دارید، امروز بهترین زمان برای برداشتن اولین قدم است. نگران مسیر نباشید، به ندای قلب تان گوش دهید تا راه درست را به شما نشان دهد. قبل از به زبان آوردن افکارتان بهتر است خوب در مورد آنها بیاندیشید زیرا ممکن است در آینده ای نزدیک پشیمانی به سراغ تان آورد. اگر به دنبال عشق و عاشقی هستید، همین امروز اولین قدم را بردارید اما در این کار افراط نکنید تا به مراد دلتان برسید.

فال روزانه متولدین مهر

چند ماه اخیر برایتان سخت گذشته است زیرا محدودیت های زیاد دست و پای شما را بسته بود طوری که نمی توانستید آنطور که می خواهید عمل کنید. آرزوهای زیادی در سر داشتید که برایشان تلاش بسیار کرده اید نگران نباشید زیرا نتیجه تلاش هایتان را به زودی خواهید گرفت. به مسیر خود ادامه دهید اما با آرامش کامل. اگر می خواهید عشق تان را تحت تاثیر قرار دهید، امروز بهترین زمان است. نیرویی که در فضا وجود دارد هر دوی شما را شاد و خوشنود خواهد کرد.

فال روزانه متولدین آبان

برای قدردانی از محبت های شریک زندگی تان، می خواهید او را سورپرایز کنید. در این کار موفق هم می شوید و رابطه شما قوی تر از قبل خواهد شد. اشتباهات گذشته را فراموش کنید و یادتان باشد که صداقت مهمترین عامل در رابطه عاطفی است. امروز پر از انگیزه هستید و برای انجام هر کاری انرژی دارید. حال فرصت خوبی است تا به ایده هایی که در سر دارید جامع عمل بپوشانید یا حتی کارهای نیمه تمام خود را به اتمام برسانید.

فال روزانه متولدین آذر

ذهن شما به شدت درگیر است، در آن واحد هزار جور فکر به ذهن تان خطور می کند، هدف های بسیاری در سر دارید که دوست دارید هر چه زودتر به آنها دست پیدا کنید. بهتر است تمام آنها را در برگه ای یادداشت و به دقت بررسی کنید تا ببینید کدامیک می توانند به واقعیت تبدیل شوند یا این که کدامیک سریع تر جواب خواهند داد. یک پیاده روی قبل از خواب را به شما پیشنهاد می کنیم، با این کار خواب راحت تری خواهید داشت.

فال روزانه متولدین دی

امروز فرصت آن را پیدا می کنید تا با افرادی که در چند وقت گذشته کمی درگیر و از آنها دلگیر بوده اید، ارتباط بهتری برقرار کنید. امروز روز صلح برای شما است بنابراین آن را از دست ندهید و برای بهود روابط عاطفی خود به کار گیرید. حال که انرژی شما بسیار است از آن نهایت استفاده را بکنید. کمی محدودیت ها را کنار بگذارید و خودتان را برای تجربه چیزهای جدید آماده کنید.از ایجاد تغییرات در زندگی تان نترسید زیرا تنها در این صورت است که پیشرفت خواهید کرد.

حتما بخوانید  فال روزانه چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین بهمن

آیا سعی دارید دل فردی را به دست آورید؟ آیا برای این هدف خود زمان و انرژی زیادی گذاشته اید؟ امروز روز فوق العاده ای برای شما است. بهتر است با یک متن عاشقانه محبوب تان را به یک پیاده روی یا یک شامی رمانتیک دعوت کنید. اگر شریک زندگی تان ایده های غیرمعقولی در سر دارد، به جای مخالفت با او بهتر است در مورد آنها با یکدیگر گفتگو کنید. اگر بتوانید آنها را برای خودتان روشن و واضح کنید ممکن ست در پیشرفت کاری شما موثر باشند.

فال روزانه متولدین اسفند

از این روز تعطیل استفاده کنید و در کنار خانواده خود خوش بگذرانید. امروز فضای خانه شما پر از صلح و آرامش است پس بهترین فرصت برای شارژ کردن باطری خود و ذخیره کردن انرژی برای باقی هفته تان است. اگر حوصله دارید با یک شام یا دسری خوشمزه آنها را غافلگیر کنید. بد نیست کمی نسبت به ایده های جدید و چیزهایی که جهان به شما می دهد، گشاده رو تر باشید. با انعطاف پذیری و ایجاد تغییرات لازم شادی بیشتری به زندگی شما راه می یابد.

فال روزانه یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 258 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php