کد خبر : 185809 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰:۲۶

فال روزانه یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین خود را همچون دونده دو ماراتون فرض کنید. با این تفاوت که لازم نیست حتما به خط پایان برسید در میان راه نیز می توانید از دیدنی ها و رویدادها استفاده کنید. شما مسافت طولانی در پیش دارید. با اینکه فکر و ایده های بسیاری در …

فال روزانه یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

خود را همچون دونده دو ماراتون فرض کنید. با این تفاوت که لازم نیست حتما به خط پایان برسید در میان راه نیز می توانید از دیدنی ها و رویدادها استفاده کنید. شما مسافت طولانی در پیش دارید. با اینکه فکر و ایده های بسیاری در سر دارید، اما باید ابتدا همه آنها را واقعا درک و سپس اجرایی کنید. خیلی سخت نگیرید و با انرژی کافی به پیش بروید. انرژی های امروز به شما کمک می کنند تا رابطه عاشقانه خود را به مرحله امن و مطمئن برسانید. شما خیلی به شانس اعتقاد ندارید و می خواهید بدانید به چه طریقی می توان اوضاع را بهتر از این کرد. امروز این فرصت را دارید تا بهتر در این رابطه فکر کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز زمان آن است که به استعدادهای درونی خود رجوع کنید و آنها را از اعماق به سطح بیاورید. شما مهارت های بسیاری برای انجام دارید، از آنها بهره بگیرید. مغز شما همچون اسفنج است و همیشه تشنه یادگیری. هر چه می خوانید و می شنوید را یاد می گیرد. از این موهبت به بهترین شکل استفاده کنید. امروز زمان نادیده گرفتن استعدادها نیست. شاید لازم باشد برای شروع کار چندین کتاب خریداری کنید. در مورد رابطه عاشقانه خود به کمی روزمره‌گی رسیده اید، با اینکه رابطه تان پایدار است اما هیچ هیجانی ندارد. شما هرگز حس کنجکاوی به هم ندارید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز کارهای بسیاری برای انجام دارید و در کنار آن، ایده های بسیاری هم در سر دارید که دوست دارید به انجام برسانید. برای اینکه بتوانید از عهده انجام همه آنها به خوبی بر بیایید، فهرستی از آنها تهیه کنید. سپس اولویت بندی کنید و بر اساس برنامه ریزی درست به سوی هدف پیش بروید. همیشه در هر مرحله ای هستید، برای قدم بعدی برنامه ریزی کنید. امروز خیلی تمایل دارید رابطه عاطفی خود را دوباره مورد بررسی قرار دهید. انرژی های امروز این فرصت را به شما می دهند. شما امروز به شدت نیاز دارید در مورد رابطه خود به یک نقطه مطمئن برسید.

فال روزانه متولدین تیر

هنگامی که کارها زیاد می شوند و حوصله انجام آنها را ندارید، چقدر آزاردهنده به نظر می رسند. اما زمان هایی هم هستند که کارها بسیار عالی پیش می روند. امروز از روزهای بدشانسی در زمینه کار است اما امید خود را از دست ندهید. فردا روز دیگری است. امروز روی مسایل بیزینسی خود تمرکز کنید. با شرایط موجود کنونی، تسویه های مالی بهترین کار است. در مورد رابطه عاطفی خود باید با دید مثبت به جلو پیش بروید. البته عشق امروز شما بسیار سطحی و زمینی خواهد بود. این حالت دوام ندارد و در روزهای آینده برطرف خواهد شد.

فال روزانه متولدین مرداد

یکی از ایرادات انباری این است که آدم هر چه دستش می رسد در آنجا قرار می دهد. متاسفانه باید امروز را تمیز کردن خانه و انباری سپری کنید. این کار بسیار وقت‌گیر و خسته کننده است و برای به نتیجه رسیدن نیز باید زیاد تلاش کنید. بهترین کار این است که به مسایل مالی خود رسیدگی کنید. از نظر احساسی نیز این فرصت را دارید تا رابطه خود با فرد دلخواه را صمیمی تر از پیش کنید. امروز فرصت این را دارید تا بیشتر یکدیگر را بشناسید. اگر قرار است برای نخسیتن بار فردی را ملاقات کنید، بدانید که می توانید این رابطه را برای همیشه ادامه دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

به نظر می رسد فرصت های عالی زندگی روبه روی شما قرار دارند. از این پس روابط کاری بسیاری خواهید داشت که به فرصت های عالی در آینده منجر می شوند. به واسطه آن حقوق و درآمد شما نیز زیاد می شود. دوستان کاری بیشتری نیز پیدا خواهید کرد. این موفقیت ها در زندگی شخصی شما نیز حضور دارند. این روند آرام به سمت پیشرفت و موفقیت روحیه شما را شاد خواهد کرد. امروز می توانید مشکلی که در رابطه عاشقانه خود دچار آن بوده‌اید را برطرف کنید. اگر این مشکل را همین جا برطرف نکنید. ممکن است به مشکلات بیشتر در آینده منتهی شود. همیشه سعی کنید کارها و مشکلات را برای خود آسان کنید.

فال روزانه متولدین مهر

چرا صبوری کردن تا این اندازه سخت است؟ باید دل بزرگی داشته باشید. آیا شما این دل را دارید؟ واقعیت این است که شما هرگز خیلی صبور نبوده اید. اما امروز برای هموار کردن مشکلات و مسایل موجود در کار و زندگی باید تمرکز و صبر خود را افزایش دهید. شاید ملاقات با دوستان یا حضور در باشگاه بتواند در این مسیر به شما کمک کند. امروز احساسات پایداری را در زندگی عاطفی خود تجربه خواهید کرد. خیلی هم تمایل دارید در بیشتر حواس خود را به کارهایی بدهید که نتیجه کاربردی دارند.

فال روزانه متولدین آبان

همه شنیده ایم که می گویند: هر شکست، پلی است برای موفقیت. بنابراین، اگر در کاری موفق نشدید، ناامید نشوید. تلاش خود را بیشتر کنید تا به نتیجه ای که می خواهید برسید. این را نیز در نظر داشته باشید، همه چیز در حال تغییر است. شما می توانید نگاه خود به آینده را تغییر دهید و در مسیری جدید به سمتی بروید که دوست دارید. تفکرات امروز خود را مهم بدانید و آنها را یادداشت کنید تادر فرصتی مناسب از آنها استفاده کنید. ژرف‌اندیشی در مورد جنبه های مختلف زندگی، مسایل مالی و رابطه عاشقانه تان شما را به نگاه جالبی از زندگی می رساند. این مساله شاید حس خوب شما به زندگی را دوباره به شما بازگرداند. این تجربه در کنار فرد دلخواه دلچسب تر هم خواهد بود.

فال روزانه متولدین آذر

امروز فقط کافی است اراده کنید تا چیزهایی که می خواهید را داشته باشید، حتما آن رابه دست خواهید آورد. شما در این اواخر بسیار سخت تلاش کرده اید و امروز نتیجه مثبت همه آنها را خواهید دید. این باعث می شود تا ارتقا یا افزایش حقوق پیدا کنید. همه افکار خود را جمع و جور کنید تا به ایده های عالی دست پیدا کنید. امروز می توانید از موفقیت های خود لذت ببرید. در مورد شرایط عاطفی خود نیز، رابطه عمیقی میان شما و فرد دلخواهتان به وجود خواهد آمد. شما همه تحقیقات لازم را از پیش انجام داده اید و اکنون زمان آن است تا همه محدودیت هایی که به آنها قایل هستید را به طرف مقابل اعلام کنید. این کارها شما را بسیار خوشحال می کنند.

فال روزانه متولدین دی

امروز زمان تکمیل همه کارهای عقب افتاده چند وقت گذشته است. به جای آن که از آنها شانه خالی کنید، برای انجام آنها برنامه ریزی کنید. این مساله به شما کمک می کند تا برای پروژه های آینده وقت و فرصت بیشتری داشته باشید و ذهنتان نیز آزاد باشد. از نظر مسایل مالی و کاری در وضعیت خوبی قرار خواهید گرفت. از نظر احساسی امروز بسیاری سطحی هستید. اما به این درک می رسید تا درک بهتری نسبت به رویدادهای چند وقت اخیر داشته باشید و از آنها درس بگیرید.

فال روزانه متولدین بهمن

ایمیل و تماس های بسیاری از افرادی دریافت خواهید کرد که در این اواخر با آنها آشنا شده اید. شاید این مساله برایتان جالب باشد اما تعداد زیاد آنها موجب خستگی شما خواهد شد. این موارد اجازه نمی دهند تا به درستی به کارها و وظایف خود برسید. شاید بهتر باشد یک دوش آب گرم بگیرید و در آرامش برای کارهای آینده خود برنامه ریزی کنید. امروز این فرصت را دارید تا در مورد رابطه عاطفی خود مسایل بسیاری یاد بگیرید و متوجه بشوید. امروز صبر و حوصله بسیاری هم دارید.

فال روزانه متولدین اسفند

زندگی آن قدر بد نیست که تصور می کنید. کم از رختخواب بیرون بیایید و دنیا را از نگاه دیگری تماشا کنید. امروز زمان خوبی برای بیدار شدن از خواب غفلت است. بلند شوید، لباس شیک بپوشید و بیرون بروید. زیبایی های دنیا را ببینید و از کارهایی که می توانید انجام دهید، غافل نشوید. عشق و عاطفه برای ما امروز با حسی از امنیت و اعتماد همراه است. همین موجب خوشحالی شما است. مکالمه با شریک عاطفی نیز در مسیر خوبی پیش می رود.

فال روزانه یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 159 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php