کد خبر : 217522 تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲

فال روزانه یکشنبه ۱7 مرداد ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین امروز روز بسیار هیجان انگیزی برایتان خواهد بود بنابراین حواس تان به فرصت هایی که پیش پایتان قرار می گیرد، باشد. اگر از توانایی های خود اطمینان دارید، وقت را تلف نکنید، آنها را به کار گیرید و از آنها بهره ببرید و به رقابت با …

فال روزانه یکشنبه ۱7 مرداد ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

امروز روز بسیار هیجان انگیزی برایتان خواهد بود بنابراین حواس تان به فرصت هایی که پیش پایتان قرار می گیرد، باشد. اگر از توانایی های خود اطمینان دارید، وقت را تلف نکنید، آنها را به کار گیرید و از آنها بهره ببرید و به رقابت با دیگر افراد بپردازید. امروز دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد بنابراین لبخند را فراموش نکنید. شاید بهتر باشد در روابط عاطفی خود تجدید نظر کنید. افکار زیادی در سر دارید اما نمی دانید چگونه آنها را مدیریت کنید. شاید یک سفر کوتاه ذهن شما را باز کند. آن وقت می توانید به موقعیت فعلی خود آنطور که می خواهید تغییر دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

پس از مدت ها تلاش بالاخره به پیشرفتی که منتظر آن بوده اید، می رسید. پروژه ای را که مدت ها بود روی آن کار می کردید، پس از ساعت ها تمرکز، آخرین تصمیم را می گیرید و به پایان می رسانید. شما نتیجه تلاش هایتان را آن طور که لایق اش هستید، خواهید گرفت. مهارت های شما بی نظیر است و از این موضوع احساس خشنودی می کنید. بنابراین موفقیت خود را جشن بگیرید. شما زمان زیادی را صرف حل مشکلات عاطفی خود کرده اید و حال به این نتیجه می رسید که باید این وضعیت را تمام کنید و قدم به مرحله دیگری بگذارید. کمی به آینده، اولویت و ارزش های زندگی خود بیاندشید و با اراده ای راسخ در مسیری که به نظرتان بهترین است، پیش روید.

فال روزانه متولدین خرداد

اول هفته شما پر از شور و اشتیاق خواهد بود. خون در رگ های شما جریان می یابد و سرشار از انرژی می شوید. خوشبختانه شما فردی مهم برای دیگران هستید و می توانید انرژی مثبت امروز خود را با آنها به اشتراک بگذارید. دوستان صمیمی خود را دعوت کنید و با هم خوش بگذرانید. امروز بهترین زمان است تا روابط اجتماعی خود را گسترش دهید بنابراین از آن نهایت استفاده را بکنید. رابط عاطفی شما کمی دچار تغییر و تحول شده است و امروز زمان آن است که با دقت بیشتر به مسائل نگاه کنید. شاید دلیل آن تغییرات شخصیتی شما و به همان نسبت شریک زندگی تان است. رشد کردن، یکی از حقایق زندگی است و نباید از آن دلگیر باشد. به جای غصه خوردن، با آن پیش روید.

فال روزانه متولدین تیر

شاید امروز انرژی لازم را نداشته باشید اما نا امید نشوید. حتی اگر فکرتان درگیر است، کارهایی را که به شما پیشنهاد می شود، انجام دهید. شاید شروع آنها کمی برایتان سخت باشد اما به تدریج از پس آنها بر خواهید آمد. اگر به دنبال پاداش هستید، در کار خود کمی سیاست به خرج دهید. شما معتقد به تغییرات ناگهانی هستید اما شاید بد نباشد در روابط عاطفی خود کمی آهسته تر پیش روید. باید قلب خود را باز بگذارید و احساسات خود را بیان کنید تا اتفاق های خوشایندی برایتان بیافتد. قدم اول را بردارید تا همه چیز خود به خود پیش رود.

فال روزانه متولدین مرداد

این طور تصور می کنید که در آن واحد در چند مسیر زندگی در حال دویدن هستید و هیچ کدام از آنها را آن طور که باید انجام نمی دهید. اما نگران نباشید این احساس شما فردا از بین خواهد رفت. سعی کنید تمرکز خود را بر اولویت های زندگی تان بگذارید تا بتوانید قدم های بزرگ تری بردارد. از این که از مسیر زندگی خود و قوانین آن جدا شوید، نگرانید، اما تغییرات و چیزهای جدید همیشه هم بد نیستند. امروز وقت آن است تا تصمیم نهایی خود را بگیرید یا باید به اتفاق های جدید تن دهید یا باید در همان شرایط کسل کننده خود باقی بمانید.

فال روزانه متولدین شهریور

بهتر است امروز که اول هفته است، کمی به ظاهر خود توجه کنید. مثلا می توانید مدل موهای خود را تغییر دهید یا حتی به آرایشگاه بروید و آن را کوتاه کنید. پوشیدن لباس های رنگی هم ایده خوبی است. این کار به شما کمک می کند تا از عادات روزمره و کسالت بار خودتان کمی فاصله بگیرید و جذاب تر از همیشه به نظر آیید. امروز یکی از خاطره انگیز ترین لحظات زندگی شما خواهد بود زیرا به در خواست رابطه با فردی جواب مثبت می دهید. اگر باورتان نمی شود، بهتر است کمی صبر کنید. انرژی خود را جمع و با انگیزه کافی به جلو قدم بردارید.

فال روزانه متولدین مهر

با انرژی که امروز به دست می آورید، قدرت این را پیدا می کنید که به تمام جنبه های زندگی از نو فکر کنید. اگر تصور می کنید که شغل تان مناسب شما نیست، شاید زمان آن است که تغییرش دهید. از خودتان بپرسید که چه چیزی می خواهید و با توجه به مهارت هایتان شغل مورد نظر خود را انتخاب کنید. چرا حال که زندگی شما نیاز به تغییر دارد، آن را رد و بر تصمیم تان پافشاری می کنید. امروز به چیزهایی که در رابطه عاطفی خود در آینده به آن احتیاج دارید پی می برید و با توجه به آن باید درباره رابطه کنونی تان تصمیم بگیرید. نگران نباشید، زمین و زمان دست به دست هم می دهند تا بهترین را انتخاب کنید.

فال روزانه متولدین آبان

شما آماده تغییرات زندگی هستید. دلیل این تغییرات نارضایتی شما از زندگی شخصی یا شغلی نیست، بلکه دوست دارید چیزهای بزرگ تری را تجربه کنید. البته قبل از آن باید بدانید که دقیقا از زندگی چه می خواهید. از هر فرصتی که پیش روی شما قرار می گیرد، استفاده کنید. شاید برای آگاهی بیشتر باید به یک مسافرت بروید یا حتی تحصیلات خود را افزایش دهید. اگر تنهایی از پس آن بر نمی آیید، از یکی از دوستان تان کمک بگیرید. امروز روز خاصی برای شما است زیرا شاهد پیشرفت در زندگی خود خواهید بود. رابطه عاطفی تازه ای را آغاز می کنید که باعث تغییرات مثبتی در تمام زمینه های زندگی شما خواهد بود.

فال روزانه متولدین آذر

با فردی ملاقات می کنید که تاثیر زیادی بر زندگی شما به خصوص در زمینه شغلی خواهد گذاشت. اگر فکر می کنید که مدت ها است در زندگی خود پیشرفت نکرده اید، از این فرصت استفاده کنید و آن را از دست ندهید. این فرد می تواند راههای دیگری را به شما نشان دهد. علارغم نا امیدی بهتر است فعلا شغل قبلی خود را با همان روند همیشگی ادامه دهید. اگر چه دچار شک و تردید شده اید اما مسیری که در آن هستید، اشتباه نیست. چرا وقتی هنوز یک قدم هم برنداشته اید، منتظر تغییر هستید. عشق زندگی تان نیز در انتظار است اما شما هنوز هم تردید دارید. بیایید صادق باشید، واقعا از زندگی چه می خواهید؟

فال روزانه متولدین دی

ماههاست که زندگی شخصی و شغلی شما دچار دگرگونی و هیجان شده است. اگر تا به حال تغییر را در آن احساس نکرده اید، ناامید و دلسرد نشوید زیرا به زودی اتفاق های خوبی خواهد افتاد. سعی کنید قدم هایتان را هدفمند بر دارید. توصیه می کنیم امشب خود را با یکی از عزیزترین های زندگی تان بگذرانید. اگر می خواهید از رازی که در رابطه عاطفی شما وجود دارد باخبر شوید، قبل از آن باید شیوه آشکار شدن آن را بیاموزید. سعی کنید با احتیاط حرکت کنید اما یادتان باشد هر چه بیشتر در این راه درنگ کنید، بیشتر پشیمان خواهید شد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز خوشبختی دوباره به سراغ شما می آید بنابراین چشم و گوش خود را باز کنید تا آنها را از دست ندهید زیرا ممکن است از مسیری که انتظارش را ندارید، سر برسند. آماده تغییراتی در زندگی شخصی و شغلی خود باشید. شما باید خود برای قدم هایی که بر می دارید، تصمیم بگیرید. درباره مشکلاتی که در رابطه عاطفی شما رخ داده، به نتیجه می رسید و راه حلی مناسب به ذهن تان خطور می کند که می تواند در بهبود رابطه تان موثر باشد. حال که آمادگی این تغییر را در زندگی خود دارید، قدم اول را بردارید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز جیب تان پر از پول است. اگر چه شما در حال زندگی می کنید، نه آینده و دوست دارید به جای جمع کردن پول، آن را خرج خوشگذرانی خود کنید اما بهتر است امروز با احتیاط عمل کنید. روابط اجتماعی شما امروز به اوج خود می رسد بنابراین عصر خود را با دوستان نزدیک و عشق زندگی تان بگذرانید. اگر نسبت به رابطه عاطفی خود احساس خوبی ندارید، زاویه دید خود را تغییر دهید تا جنبه های دیگری از زندگی برای شما آشکار شود. درست است که عشق زندگی تان شما را ناراحت کرده است اما این شمایید که باید قدم اول را برای بهبودی آن بردارید.

فال روزانه یکشنبه ۱7 مرداد ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه ۱7 مرداد ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 155 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php