کد خبر : 191592 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰:۴۰

فال روزانه یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین شاید شما آینده‌ی بسیار جالبی را در ذهن خودتان تصور می‌کنید اما هنوز برنامه ای برای رسیدن به آن ندارید. حتی اگر احساس می‌کنید که امروز باید بخشی از این نقشه‌ها را عملی کنید، یادتان باشد که خیلی طول می‌کشد تا به کل آن دست پیدا …

فال روزانه یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

شاید شما آینده‌ی بسیار جالبی را در ذهن خودتان تصور می‌کنید اما هنوز برنامه ای برای رسیدن به آن ندارید. حتی اگر احساس می‌کنید که امروز باید بخشی از این نقشه‌ها را عملی کنید، یادتان باشد که خیلی طول می‌کشد تا به کل آن دست پیدا کنید. درعین حال، زندگی ای که در آن بین واقعیت و آرزوهای شما تفاوتهایی وجود دارد را تجربه می‌کنید. و یادتان باشد که دست دست کردن دلیل خوبی برای رها کردن امیدها و آرزوهایتان نیست.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

افرادی در محیط بیرون برای شما نقشه‌هایی را در سر می‌پرورانند که نقشه‌های خوبی به نظر نمی‌رسد، با احتیاط بیشتری رفتار کنید زیرا ممکن است مال، سلامتی، خانواده تان یا… به نحوی آسیب ببینند. هیجانات درونی تان را کنترل کنید، هر صحبتی را در هر مکانی مطرح نسازید زیرا در غیر این صورت دشمنان زیادی را برای خودتان ترتیب خواهید داد.

فال روزانه متولدین خرداد

ممکن است امروز احساس متضادی داشته باشید چرا که احساس می‌کنید حجم زیادی از شلوغی و همهمه در اطراف تان آغاز و ناگهان محو می‌شود. شما از اینکه در کارتان وقفه ایجاد شده همزمان احساس خشنودی و ناراحتی می‌کنید. اما نگران نباشید؛ انرژی بالای شما هنوز همین دور و اطراف است. ضمنا از این فرصت استفاده کنید و خود را شارژ کرده و انرژی خود را افزایش دهید. در روزهایی که پیش رو دارید این انرژی احیا شده بدردتان خواهد خورد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شما شاید به طور خاصی حس و ادراک قوی ای پیدا کرده باشید و یا شاید هم خیال می‌کنید که قدرت بدنی خیلی فوق العاده‌ای دارید!! قدرتهای مثبت کمک می‌کند که ناراحتی احساسی خود و یا افراد دیگر را التیام بخشید. اما لطفا بعد از این کار دچار این توهم نشوید که همه کار می‌توانید انجام دهید!! شاید قدرتهای فوق طبیعی شما واقعی باشند، اما همیشه در دسترس شما نیستند. شاید هم آنها را از دست بدهید فقط برای اینکه بفهمید جهان خیلی بزرگ است و رازهای خیلی زیادی است که هنوز آنها را نشناخته اید.

فال روزانه متولدین مرداد

هم اکنون شما چنان شخصیت قوی و اعتماد به نفس فوق العاده‌ای دارید که حتی اگر با مانع هم مواجه شوید اصلاً از شکست نمی‌ترسید. شما وقت ندارید که با فکر کردن به ناراحتی‌های پیشین خودتان را اذیت کنید. هم اکنون شما باید کارهایی که قبلاً نیمه کاره انجام داده‌اید و کارهایی که برای آینده در برنامه‌تان دارید را سر و سامان بدهید.

فال روزانه متولدین شهریور

بازگشت ماه به نشان شما می‌تواند به روشنی نشان دهنده آب‌های کدر و گل آلود در تمایلات شما باشد. درک شما از اینکه ماه گذشته چه می‌خواستید امروز هوشیار تر شده است. بسیار حساس بودن می‌تواند شما را از واکنش عاطفی تان نسبت به یک موقعیت استرس زا آگاه کرده و از نشان دادن یک برخورد شدید جلوگیری کند. مشاهده کنید که چگونه تغییرات خلقی شما باعث می‌شود تا دیدگاه دیگری نسبت به موقعیت اخیر پیدا کنید پس بیش از توان تان به دیگری قول کاری ندهید.

فال روزانه متولدین مهر

همچنانکه ماه در نشانه شما کامل می‌شود ترسهایتان نیز بیشتر و بیشتر می‌شوند. متاسفانه شما در زمان مناسب حرفی برای گفتن ندارید. موضوعات حتمی اکنون می‌توانند ادامه داشته باشند. یک سری ارتباطات کاری وجود دارد که به نظر می‌رسد بیش از اندازه ظاهر می‌شوند. مهم نیست که چه اتفاقاتی می‌افتد. به کارت ادامه بده و به هرچیزی که برایت بهتر است بپرداز و به عقب برنگرد.

فال روزانه متولدین آبان

حتی در این طولانی ترین روز سال، هنگامی که در مورد مفهوم زندگی سئوالهایی به ذهنتان خطور می کند، ممکن است مجبور شوید به اعماق تاریک یک شب نفوذ کنید. خوشبختانه این مسأله غامض نسبت به هستی خیلی پایدار نیست، بنابراین شما به زودی قادر خواهید بود به همان رویه واقع بینی خود در زندیگی تان برگردید. اگر از خودتان یا مسیری که در پیش گرفته اید زیاد مطمئن نیستید، قبل از اینکه تصمیم مهمی بگیرد صبر کنید تا ببینید که چه اتفاقی می افتد.

فال روزانه متولدین آذر

پوسته محافظ شما شکسته است و ممکن است آن جور که دوست دارید احساس آرامش و امنیت نکنید. ممکن است بدلیل بعضی مشکلات پیش بینی نشده مجبور شوید برنامه ریزی تان را تغییر دهید. شاید امروز چیزی یاد بگیرید که برای همیشه روشی که خودتان را در دنیا می‌دیدید تغییر دهد. مهم نیست امروز چه اتفاقی می‌افتد؛ شما خواستار این هستید که مسیر خود را که تغییر یافته بدرستی درک کنید. به خودتان اجازه دهید مسیرهای جدیدی که سر راه شما بوجود می‌آیند را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین دی

با وجود اینکه امروز روز استراحت شماست، شما می‌توانید احترامی‌ که دوستان و خانواده برای شما قائلند را در چشمان آنها ببینید. از نظر آنها شما قادر هستید هرکاری انجام بدهید و می‌توانید موقعیت خود را در اجتماع تثبیت کنید. شما خیلی دوست دارید که از بودن در جمع آنها لذت ببرید، ولی اهداف خیلی جدی درسرتان دارید و باید به روابطی بیشتر توجه کنیدکه شما را به اهدافتان نزدیک‌تر کند.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز احتمالا تصورات و خیالات شما بیشتر خواهد شد چرا که ماه دوازدهمین خانه از تصورات شما را بازدید می‌کند. اما مسئولیت‌هایی که دارید احتمالا در آخر پیروز می‌شوند و شما را به واقعیت می‌کشند. همان قدر که شما دوست دارید به خیال پردازی‌های خود ادامه دهید، این قدر هم سخت نیست که به وظایفی برگردید که به شما مربوط می‌شوند. انرژی خود را برای شکایت کردن هدر ندهید که چقدر کار دارید، فقط کارتان را شروع کنید. بعدها احساس آرامش خواهید کرد و عذاب وجدان نخواهید داشت.

فال روزانه متولدین اسفند

هم اکنون شما باید کاملاً آگاه باشید که احساساتتان چقدر بر تلاشهایتان تأثیر می‌گذارند تا عینی و ملموس باشند و این موضوع برای شما از اهمیتی حیاتی برخوردار است. امروز ماه کامل در نشانه شما می‌تواند بیشتر به واقعیت تکیه کند. خوشبختانه تصورات شما در طول روز کاملاً واضح و روشن خواهند بود.

فال حافظ

فال روزانه یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 133 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php